Přejít na obsah

Saron

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    39678702

Oznámení Saron

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jdu na to stejně, jako jsi řekl ty. Odpojil jsem Haldex a je to v pohodě. Nikde nic netluče, ani necvaká a jezdí to naprosto tiše, takže je to Haldex 100%. Takže nejdřív se pokusím jen vyměnit řídící jednotku, tu mám slíbenou za 2000 Kč, tak počkám. Diferák říkali, že je v pořádku a že nikde nic nedrhne. Prý to bylo tím, že Haldex byl trvale sepnutý a spínal si jak chtěl, což zřejmě je opravdu tou elektronikou.
  2. Tak prý to tam něco spíná, a cvaká to tam, takže to vypadá, že tam šťáva je. Mám dvě nabídky na řídící jednotku Haldexu, jednu za 2000 a druhou za 5000, takže je zkusím vyměnit.
  3. Díky chlapi, zkusím nechat zkontrolovat o víkendu šťávu do Haldexu. Prý je ale stále sepnutá, tak nevím, jestli je sepnutá bez signálu, nebo po přivedení signálu. Pokud je stále sepnutá, to by asi signalizovalo, že tam elekřina vede, ne?
  4. Tak jsem po mnoha návštěvách servisů a spoustě utracených peněz zjistil, že to bude zřejmě opravdu Haldex spojka v pytli. Nedokázali diagnostikovat, jestli je to mechanický problém, nebo řídící jednotka. Při diagnostice se neozývala a byla bez odezvy. Celá Haldex nová stojí 70 litrů, řídící jednotka 20 litrů, takže vážně nevím, co teď s tím budu dělat. Mechanika má prý předpoklad vydržet 400 tis. km, takže to může být i v řídící jednotce, pokud se neozývala na diagnostiku, což by byl pořád ještě ten lepší případ. Dá se někde v bazaru sehnat levněji?
  5. Ono to ještě s autem tak divně cukne. Haldex by to tedy neměl být, v dalším servise to spíš vidí na zadní diferák. Mám domluveno se známým, že se mi na to podívá. Ale moje intuice mi pořád něco říká, že to má nějakou spojitost s odstředivou silou. Jako by při tou prudkém zatočení se někde něco napnulo a jakmile odstředivá síla pomine, tak se to vrátí zpátky. Pořád mi něco říká, že to bodou volná ramena zadní nápravy.
  6. To nevím...když sepne, tak to slyším jak třou lamely. Třeba když předníma kolama zajedu na trávník a dám zpátečku, abych cítil záběr zadních kol tak slyším, když je v záběru a pak jak se dostanu na asfalt tak už jedou jen přední. Je to docela pořádná šlupka. A vážně mám pocit, jako by spíš střelilo někde v nápravě, jako když něco napružíš a pak se to uvolní a lupne. No doufám, že to bude něco jiného, než Haldexka...
  7. Zdravím, pořídil jsem si Octavii 4x4 a mám následující problém. Když dám volant do maximálního rejdu a chci se rozjet, tak někde vzadu v podvozku to tak cukne a lupne. Udělá to jednou a pak už ne. Stává se to při rozjezdu i při couvání, ale POUZE při maximálním rejdu. Když volant byť jen trošičku vrátím zpět a není to v maximálním rejdu, už to nedělá. Protože to jde 100% zezadu, tak to nejsou homokinetické klouby. Někdo mi říkal, že to může být problém v diferenciálu zadní nápravy, ale to by dělalo častěji, nejen když je volant v maximálním rejdu. Někdy mám pocit, jako by jen došlo k nějakému pnutí v podvozku vlivem geometrie kol v maximálním rejdu a tím lupnutím se to napětí nějak uvolní, opravdu mi přijde, že to jde spíš někde z nápravy, než by to šlo z diferenciálu. Destičky to taky nebudou, protože to by luplo hned při prvním pohybu, kdežto tohle se stane až tak po ujetí půl metru. Nemá nějaký čtyřkolkář podobné zkušenosti. Dneska jsem mluvil s kamarádem, a ten mi říkal, že mu to taky v maximálním rejdu tak nějak škube, tak nevím. Díky za tipy. Rosťa
×
×
  • Vytvořit nový...