-
spojka po najetí 54tis. km
Takže spojka vyměněna cela sada teda. a původní lamela byly sjetá na nejty
-
Úprava motoru stage II.
No to asi právě taky říkám. Já sem byl zvyklej na jiné auto měl jsem BMW E 39 3D 142kW ale ted jezdim do prace cca 2 km a na to je bawo zbytecné tak jsem koupil fabii trochu sem ji poladil a docela ok. přidám nějaké fota, No možná pokouknu po něčem
-
Úprava motoru stage II.
Nevím jesli to není blbost stve me že nemám aspon RSo byla by tam lepsi spojka a 6ti kvalt tak bych do toho sel. Tady u toho budu muset udelat spojku brzdy atd. Laka me to ale asi je to blbost. Fak nevim jestli do toho jít.
-
Úprava motoru stage II.
Motor 1.9tdi 74kw původně ATD a verze TMBNS26Y. Mám tam čip na 100a něco kW. Musel by se zase dělat novej soft? Dát tam turzbo z RS ?Videl bych to na to turbo rs + cooler větší(nějaká zkušenost který se tam dobře vejde?) Díky
-
Úprava motoru stage II.
o něco víc než mám no za rozumné peníze. jaké úpravy by to obnášelo?Takže kyz by se vymenilo turbo + vstriky intercoler z RS tak by to bylo lepší jo:? no Ječtě by to chtelo lepsí hadice a spony co?
-
Úprava motoru stage II.
Zdravím, Mám fabii 1.9 tdi původně 74kW teď neco přes 100kW. Uvažuji o tom, že bych o neco ještě motor poladil. Ale nevím co. šlo by dát EGR pryč. A třeba turbo a intercooler. Je turbo z fabie RS lepší než obyčejné? nebo jsou stejné? Nebo dát větší vstřiky? Díky za rady co by šlo udělat. Díky Je mi jasne že jde koupit hybridní turbo za 30 tis.
-
spojka po najetí 54tis. km
dobfám, že vyměním sadu a bude vse ok
-
spojka po najetí 54tis. km
ne ne vse nasvedsuje tomu ze km jsou pravdive. Me spise jde o to zda musi jit opravud u lamelu
-
spojka po najetí 54tis. km
2000 ale je to latovka az na toto i dle servisky najel clověk 4 tis za rok. dle stavu to odpovída jen ta spojka vsechny zaráží
-
spojka po najetí 54tis. km
jo to si take myslím jen mi nejde do hlavy ze se da znicit za 50tis. Nemuze to bejt treba spojkový válec nebo neco jako ovládání spojky? Ale asi to bude lamela ale je divne ze nijak extreme neprokluzuje
-
spojka po najetí 54tis. km
ahoj, uvítám všechny názory a nápady co by mohlo bejt špatne. Přivezli jsme auto pro mladou je to Fabia 1.4 MPI 50kW má najeto 54 tis km. je to dovoz z DE po důchodci zřejmě. Spojka zabírá až úplne nahoře cca 2cm od konce je to hrozné spojku zkouseli odvzdusnit a nepomohlo to. Jezdit tento duchodce se seslápnouspojkou stejne jako s plynem? takze je odrbaná lamela?Nebohlo be to bejt neco jiného? auto nějakou dobu stálo. jinak auto má opravdu najeto 54tis nic neni na 100% ale tak 98% to opravdu má.
-
starty 1.9TDI - problém
No jinak to tak nekourilo kdyz bylo teplejc jen ta nafta zasmrdela ale to muze bejt normal. po nastartovani houpaj drobet otacky a za chvilinku se srovnaj, zhavení by melo bejt ok rikal servisak co auto prad par mesici dělal. i treba kdyz 3x zhavim tak to i potom zahulí .
-
starty 1.9TDI - problém
nikde sem nenasel tento problem
-
starty 1.9TDI - problém
Zdarec, mám problémy se startováním , když sednu do studeného auta a otocím klíčkem tak trvá déle než motor chytne když chytne tak docela auto kouří ale jen po tom startu a v aute je citit nafta , když s autem jedu tak jede ulne padádně jak má. cím by to mohlo bejt?
-
radio octavia II
a jaky je teda nazev tech map? díky do obou?