Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy

    558 témat v tomto fóru

      • 459 odpovědí
      • 92 291 zobrazení
      • 165 odpovědí
      • 103 469 zobrazení
    1. Škrtící klapka

      • 343 odpovědí
      • 232 392 zobrazení
    2. Chladící kapalina

      • 112 odpovědí
      • 63 650 zobrazení
      • 1 309 odpovědí
      • 190 279 zobrazení
    3. Chiptuning

      • 659 odpovědí
      • 146 928 zobrazení
      • 21 odpovědí
      • 2 602 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 502 zobrazení
      • 219 odpovědí
      • 67 488 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 14 854 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 5 546 zobrazení
      • 29 odpovědí
      • 16 614 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 415 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 23 784 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 465 zobrazení
    4. Klepanie prevodovky

      • 0 odpovědí
      • 519 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 510 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 848 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 521 zobrazení
      • 107 odpovědí
      • 226 889 zobrazení
      • 35 odpovědí
      • 51 280 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 834 zobrazení
    5. Fabia RS 1.9TDI 96kw turbo

      • 1 odpověď
      • 1 052 zobrazení
      • 40 odpovědí
      • 15 681 zobrazení
      • 56 odpovědí
      • 16 555 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Bunicek: Je to zvlastni, Ambition má v Německu v základu litá kola, zadní el. okna, zadní parkovací senzory, multifunkční volant, zadní repro. Style u nich nema prakticky zadnou cenovou vyhodu a je oproti nasi chuda.   Situace, kdy u nas jednu dobu nemelo prakticky smysl kupovat vyssi vybavy se dost zasadne otocila. S treti generaci Fabie se naopak zacala vracet praxe, kdy nejvyssi standardni vybava byva "nejvyhodnejsi" a obsahuje velkou porci vybavy s relativne nizkym priplatkem.
      • Ceník a po slevách - jasný, ale Auris je za ceníkovou cenu, Leon x-desítek sleva. No hlavně jít teď objednat Scalu, při minulém velkooběru aut, nebo sleva známého, těžko někde dají víc jak desítku.. Já měl na Fabii 8% při keši, auto na trhu 9 měsíců, ale měl jsem známé.  Displej ve výšce rozkroku měla O1, F1 i Superb1, třeba ve F3 se mi ten Swing daleko více líbí, prostě tam padne do palubky a ne jako v i30 a mercedech nahoře.
      • Přesunuto do správné sekce => Octavia II. To může být cokoli - regulace turba například, nebo nějaký výpadek v zapalování. Bez diagnostiky není šance závadu identifikovat.
      • presne v nom som sedel v Galante.. aj by som vzal ale nema vegy 19", stresne okno a virtual cockpit.. s tymto vsetkym som objednal aj tak este o 2 tisic lacnejsie ako tento..
      • Ano, třeba ten Leon vychází po slevách hodně dobře. Ale to už je zase srovnání ceníkové ceny a ceny po slevách, ten Leon ani Auris nestojí ceníkově 430-450tis ani náhodou

        A o umístění obrazovky. Upřímně, ikdyž se mi ty tablety na palubní desce nelíbí, tak z hlediska používání je to lepší řešení než display někde ve výšce kolem nebo rozkroku...

        A myslím že ten komentář nebyl mířen primárně na exteriér, ale na ty vzdechy nad interiérem
    ×