Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy

    556 topics v tomto fóru

      • 165 odpovědí
      • 99 577 zobrazení
    1. Škrtící klapka

      • 343 odpovědí
      • 218 862 zobrazení
      • 457 odpovědí
      • 87 987 zobrazení
    2. Chladící kapalina

      • 112 odpovědí
      • 59 961 zobrazení
      • 1 309 odpovědí
      • 184 585 zobrazení
    3. Chiptuning

      • 659 odpovědí
      • 142 343 zobrazení
      • 21 odpovědí
      • 897 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 2 964 zobrazení
      • 219 odpovědí
      • 63 118 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 14 001 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 4 988 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 94 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 267 zobrazení
      • 40 odpovědí
      • 12 793 zobrazení
      • 56 odpovědí
      • 14 402 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 303 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 752 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 5 400 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 570 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 783 zobrazení
      • 17 odpovědí
      • 5 070 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 3 546 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 735 zobrazení
    4. nastaveni převodovky

      • 0 odpovědí
      • 710 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 174 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.