Přejít na obsah

kmeca

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kmeca

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mám všetečný dotaz ohledně výměny 5° převodovky z fabie 1.4 tdi 51kw (BNM) za 6°, bude tam z něčeho pasovat? Díky
  2. A jeste jak byla rec o chipu na 1.8T 110kw tak tech 150kw je utopie,maximalne tak tech 190ps,ale to bude maximum...co se tyce vykonove verze 132kw (RS) tak u koncernu maji strop u 280ps,pak to nevydrzi ojnice.. A mechanicka klapka max 190 ps v povodnej zastavbe, ME7 EU2 dtto MEZ EU3 4 troska menej, RS oktavka 192-195 ps ked ma vyfuk a je v super stave tak Max 203 ps . Ked je to 225 ps motor tak 250-255 ps. Takze take utopie ako 220 ps z eresky 1,8t su len nesplnitelne zelania. Vsetko limituje turbina. 150 ps a 180 ps ma rovnake turbo akurat vyfukova strana je modifikovana skrina. Ale ani 360 ps nieje problem na 1,8T, ked to clovek vie a ma volne tak 3 kilecka ...chytra slova pouzita z chipfora.cz od slovenskeho upravce BH motor
  3. Tento dotaz moc nechapu,mas namysli klasicky airbox?pokud ano tak ho normalne odsroubujes od kastle a misto toho pred vahu vzduchu nasadis konus filtr,ale je to zbytecnost,na vykonu to nepoznas urcite,mozna jen to bude mit lepsi odezvu na seslapnuti plynoveho pedalu...pokud to neodstinis od tepla jdouciho z motoru tak ti to nepomuze uz vubec
×
×
  • Vytvořit nový...