Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

PyroSoul

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Dik za odpoved. o tie financie zas tak nejde. myslel som to praveze z co najvacsim ohladom na zivotnost motora a nie na usporu penazi. takze pripadne ak by si mohol postnut dajake odkazy. a samozrejme moznost cipu sa mi tiez pozdava. Nemam 15 rokov aby som z toho tahal co to da, skorej so myslel nieco decentne skratka zlatu strednu cestu medzi vykonom, zivotnostou motora a normalnou spotrebou.
  2. Zdravim mam hlupu otazku ak to tu bolo ospravedlnujem sa. Hypoteticka otazka znie. je mozne spravit z 66kw oktavky tdi s este obycajnym turbom (99rocnik) 81tku? skratka turbo z 81tky, riadiaca jednotka... atd. zaujima ma ci je tento napad realizovatelny samozrejme bez chipu a podobnych veci, ide mi o zachovanie, alebo co najmensie nadbytocne namahanie motora. Co sa s tym da spravit v ramci vsetkej slusnosti? Pripadne turbo zo 66sky ale ALH, ak sa nemylim tam uz malo tiez variabilnu geometriu ako 81kw. Ake riesenie by ste odporucali, pripadne pustat sa do toho vobec?

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.