Přejít na obsah

Res5ekt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    62
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Res5ekt

  • Narozeniny 06/26/1980

Kontaktní metody

  • ICQ
    234715326

Oznámení Res5ekt

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. nikdo? kdo by nam rekl neco k tematu instalovanych omezovacu k TDi 2009 - a novější sportmotor je celkem renomovany tuner a blabol by si tam nedal. Pak by vyvstala otazky ze Octavie s TDi 103 kw umi jet celkem rychle a jeho maximalka asi bude atakovat Passaty Tdi
  2. Ale vrátím se zpátky na omezovač co se "údajně" dává na modelové ročníky 2008- a novější. Jako chápal bych to z důvodu aby tato motorizace nebyla rychlejší oproti Passatům apod.. Přeci jen i dle paramatrů technických si Passat píše lepší maximálku Passat: (převzato z www.volkswagen.cz) manuální 0-100 9,8 max 209 homostnost 2090kg Octavia manuál 0-100 9,6 max 208 hmotnost 1995kg Už toto je značně zavádějící a podle mě Octavie jsou v technicaku podhonocene, aby nebyl veliky propad. Ale to nemeni nic na tom co jsem objevil za text v infu o CHIPTUNINGU. Zdali to tak je ci ne?
  3. 220 je rychlost kterou dosáhneš na různých úsecích velmi lehce i já se svojí 2.0Tdi (je to rychlost tachometrová) Příklady jen u nás KM okres: Kroměříž D1 směr Brno (prakticky na celém úseku bez žádného rizika /nová dálnice je velmi dobře udělaná a i zatáčky (a to mě ještě pár aut s větším výkonem dalo (počítám že jeli tak 230-240) Hulín směr Přerov (od kruháče směr na ten nový úsek) , Záhlinice - Tlumačovav atd... a to jsem z okolí Kroměříže. prostě je spousta silnicí kde výkon auta lze využít. Dneska říkat, že rychlost 200 - 220 je něco extra je hloupost , dnesni konstrukce aut + (sirsi pneuamatiky co dřív byla výjimka) proste v aute je v poho. Já si pamatuji jak a kolik stály ALdiky R16 + pneu (To byly takové pálky) dneska seženete prakticky za hubičku a rozdil mezi R15 a R16 je prakticky nula. A ani R17 nejsou moc drahe. A kdyz sem presel z R14 starého auta na Octavii 2.0Tdi R16 tak ani spolujezdec nevykrikoval hruzou kdyz sme jeli 220 :-) jen tak na zkousku. Kdo tak zkusil jet ví o čem mluvím. Nebavim se tu o riziku (ze je to nebezpecne) to je. (zvěř, olejová skrvan....)
  4. forum stoji za howno (za 5dny tu nikdo ani neodpovedel)
  5. Vozy od modelového roku 2009, vyrobeny od 08/2008, jsou vybaveny omezovačem maximální rychlosti nastaveným na 210 km/h, tento omezovač je v rámci úpravy posunut na 230 km/h u motoru 2.0 TDI. Jen tak si brouzdám pro nabírání informací webem , mrknu se tak na chiptuning a žasnu nad omezovači . Máme právě Octavii II vrobená 9/2008 a zatím dle tacho jela max 215 km/h, Co je to omezovač rychlosti (je to daná hodnota : A) podle otáček motoru a zařazeném rychlosti číslo 6. = takzvaně vypočtem převodu otáček a stupně = tím pádem odchylka tachometru je možná (vy pojedete 215km/h (ale dle výpočtu otáček motoru a zařazení bude software vědět že jedete 209 a dál Vás nepustí. a nebo ?? dle tachometru (což ale u naší Octavie neplatí která zatím jede dle tacho 215 km/h (ale má málo najeto cca 11 000km) takže se ještě možná krapek rozdeje viz www.sportmotor.cz sekce Skoda-OctavieII a motory 2.0TDi = troufám si tvrdit , že by sportmotor netvrdil jen tak
  6. je to samozrejme manual (klimatizaci mam na ECON = vypla) palubni pocitac muze "kecat" , ale aby kecal o 1-2litry ??, A kolik teda panove najedete na plnou nadrz po prvni pipnuti u toho TDI 103kw
  7. palubni pocitac (proto se ptam kolik najede clovek plna nadrz po pipnuti)
  8. 2.0TDi PD 103kw (bez PDF) r.v. 2008/9 najeto 13 800km (cca rok provozu) spotřeba dlouhodoba 7,2 !! o vikendu jsem to restartoval palubni pocitac pamet M1 a M2 a jel cca 200km (uplne prazdna silnice a spotreba mi ukazala nejnizsi hodnotu 5,8!!!!!!! niz to proste neslo a to jsem jel absolutne pomalu jak to slo. Lze reklamovat spotrebu?? a ma stim nekdo zkusenost? Lze to nejak seridit? poznat podle diagnostiky? /neni to normalni takova spotreba/ pri takovem sytlu jizdy Jedine ze by byl spatny palubni pocitac (jaky je dojezd Octavie plna nadrz do pipnuti u TDi 103kw??? ps: Mám ještě TDi 81kw 235Nm (stejna cesta, stejny styl jizdy spotreba 4,2!!!!!! Drivejsi starsi auto (uz ho nemame) Octavie 2005r.v. TDi-PD 103kw (najeto 60 000km) tak mělo dlouhodobou spotrebu 5,2!!!!!!!!!!! Tim chci rict ze mame dve Octavie se stejnym motorem a stejny ridic (jedna jezdi za 7,2L a druha za 5,2) takze ridicem to nebude. Poradite???????
  9. Problém spotřeba!!!!!!!! 6,8L /100km 2.0 TDi r.v 2008/9 mesíc najeto 8000km a spotreba je 6,8L/100 prumerna za tech 8000km. Je to normální? vůbec se stím nejezdí závodění . nic proste obycejná cesta zadne slapani na plyn tech 8000km. Zeptám se jak se resi spotreba treba nahlaseni jako ""zavady" vyssi spotreba " a) da se to nejak ladit? v servisu? motor si sedne? ale uz ma preci jen 8000km je uz celkem dost kilometru ocekavat spotrebu po vymene oleje trebas o 1-2L mensi? c) je to holt normalni ?? a v normě? ps: mame ovsem Octavii v rodine jeste jednu 2.0TDi r.v 2005 a ta jezdi za 5,4-5,6 stejnou trasu, stejny ridic!!!!! Takze nas to celkme stve ta spotreba
  10. JJ souhlas a to samé jak je spousty pisatelů na 1.4Tsi (bože tak malý motor a tak velké výkony to nic nevydrží apod.... a šup koncert VW jim hodil 1.2Tsi 77kw!! to pánové čuměli a znovu se pustili do debat že tenhle už tuplem odejde apod... Shrnul bych to že 2.0TDi je špičkový motor v nabídce , když se budem držet diskuze Octavie, je silný pružný a na lehkou Octavii dokáže celkem slušně potrápit i řidiče vyšší střední. Bohužel výkon jde stále dopředu a dnes 2.0Tdi 103kw je již výkonově standart. Ale pořád je to supersport oproti 1.9 TDi, takže na výběr v TDi je jasná volba pokud chcete držet krok.
  11. dne sjsou auta také malý počítač , holt po restartu (vypnutí a zapnutí motoru ) je jako resatrt u PC a zase slape jako hodniky
  12. Nechci kecat ,ale nekde sem kdysi videl test i graf motoru 2.0Tdi v moto clanku ci casopisu (jeste kdyz byl novinka ten motor) a mam dojem ze psali ze standartne dosahuje 115kw a tocak 340Nm
  13. Nema vliv nafta na maximalku a vykon?? Ted je nafta redena 3procenta repkou a uz asi to neni tak jak bejvavalo. Jeste trosku redeni (co nakaze EU ))) a zachvili to bude rozdil jako kdyz vemete N95 a N98 oktanovy (u FSi motoru kde i v manualu je napsane snizeni vykonu u naturalu 95) Ja to totiz tehdy testoval maximalku na stare Octavce z r.v. 2005 a tehdy nembyla nafta redena, a ta se tehdy rozjela na 220vzdy a nekdy i 222 proste tesne za 220
  14. u te Kromerize presne ! velmi lehce a bezpecne se tam ukaze kdo ma koniky poradne :-) tam jed 15km na maximum jde hrave
×
×
  • Vytvořit nový...