Přejít na obsah

cecenda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení cecenda

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. zdravím všechny, dnes jsem konečně opět pojízdný. Takže konečná verze je že po výměně žhavičů, čerpadla, vstřikovačů, nafty, palivového filtru, vyčištění sacího koše v nádrži, vyčištění RG ventilu, kontrole čidla otáček a výměně několika hadiček pomohlo nakonec přehrátí softwaru v řídicí jednotce. Tvářila se při komunikaci bez chyby a přitom tam nějaký problém u ní byl. Nebo to bylo víc komplikací najednou, které zapříčily její selhání. Ted zatím jezdím a doufám, že dlouho budu. Díky ještě jednou za podnětné rady i za úsměvné téma žhavicí svíčky. Zřejmě někoho baví se rozepisovat a slovíčkařit. To už nechám na něm.
  2. zdravím všechny a děkuji za všechny tipy, ale zatím nic nepomáhá. Takže až budu vědět co to bylo, dám vědět.
  3. Zdravím všechny a omlouvám se pokud se tu už něco podobného psalo. Mám octavii I, 1,9 TDI 66KW najeto 128000 km po výměně rozvodů a všech filtrů. Poslední dobou mi špatně startovala ale nakonec vždy naskočila a jela normálně. Naposled jsem jel asi 100 km na návštěvu a když jsme odjížděli nechtěla už vůbec naskočit. Nakonec naskočila asi napošesté, ale v nízkých otáčkách tolik netáhla. Poté jsem jel zpět asi 100 km zcela normálně a když jsem přijel na první křižovatku do města a dal ji na volnoběh tak zdechla a už jsem s ní nic neudělal. Odtáhli mě, přišli na vadné svíčky (to by vysvětlovalo to špatné startování), ale naskočit to nechce. Tak zkoušeli jiné čerpadlo, ža má asi malý tlak a zase nic. Počítač neukazuje žádnou chybu. Poradíte někdo? Nebo aspoň typ co zkusit? Díky moc jsem bez auta jako bez ruky.
×
×
  • Vytvořit nový...