Přátelé, potřeboval bych slyšet vaše zkušenosti a vaše rady.
Mam Š-Superb 2,5 TDI, na kterém jsem včas nechal udělat kompletně rozvody i s pumpou atd. Jenže po 28tis kilometrů se mi to na dálnici rozsypalo. Servis poslal rozvody na reklamaci firmě AutoKelly a ta následně firmě SKF. Vyjádření mi přišlo následující:
Oběžné dráhy ložisek a pracovní povrchy kladek jsou zabarvené zvýšené teploty. Kladky zhavarovaly následkem vysoké teploty způsobené jejich přetížením. Vysoká teplota degradovala mazivo a zničila polyamidovou vodící klec. Následkem toho bylo zadření ložisek kladek. U takto poškozených kladek se nejedná o vadu materiálu.
a oco mi jde? toto vyjádření se mi zdá dost osekané a nabídli mi novou sadu atd, ale ja mam podezření že to zkazili v servisu při montáži a teď to na mě hrají a chcou po mě abych zaplatil zadřený motor. Firma SKF mi odmítá přeposlat úplnou reklamační zprávu.
MŮŽU SE NĚJAK VÍC BRÁNIT? Máte s tím nějako zkušenost?
Za odpovědi mockrát díky!!