Jump to content

74 topics in this forum

    • 538 replies
    • 73,537 views
    • 21 replies
    • 28,343 views
    • 0 replies
    • 3,778 views
    • 50 replies
    • 23,038 views
    • 0 replies
    • 370 views
    • 0 replies
    • 928 views
    • 7 replies
    • 1,499 views
    • 3 replies
    • 1,963 views
  1. Pískování autoskel 1 2

    • 29 replies
    • 11,843 views
    • 9 replies
    • 5,067 views
    • 15 replies
    • 9,287 views
  2. Zmena jazyka

    • 4 replies
    • 2,880 views
  3. Zajímavosti na prodej 1 2 3 4 47

    • 1,167 replies
    • 69,787 views
    • 11 replies
    • 4,458 views
    • 71 replies
    • 13,220 views
    • 41 replies
    • 19,149 views
    • 1 reply
    • 3,478 views
  4. Superb Long

    • 8 replies
    • 6,243 views
    • 1 reply
    • 4,814 views
    • 9 replies
    • 5,603 views
    • 11 replies
    • 5,638 views
    • 20 replies
    • 6,365 views
  5. Co se do něj vejde 1 2 3

    • 67 replies
    • 25,524 views
    • 8 replies
    • 4,453 views
    • 9 replies
    • 4,213 views


  • Aktuální příspěvky

    • Já si myslím (ale jen myslím), že u starých brzd, kde je vůle mezi kotoučem a destičkou větší, se to vůbec nemusí projevit, respektive to trvá strašně dlouho. Ale problém je, pokud se dají nové kotouče a destičky. Ostatně tohle forum je plné příkladů lidí, kteří dali nové kotouče a po pár tisících (10 tisíc) se takzvaně "zvlnily", tak dali zase nové a za chvíli to samé. Nebo jim to píská. Zpravidla se řeší nekvalita toho či onoho výrobce.... Kdysi tady byl odkaz na článek, kde se to řešilo. Není to žádný nový objev.  
    • Jsem pro stejně se to tu bude hemžit rekordy 😄.   Jinak objevil jsem nedostatky ze strany škodovky nějak opomněli dodat odpadkový koš do dveří a auto nemá nakódovaný corner což mělo být v rámci výbavy. Koš prodejce dodal ale corner jsem si raději aktivoval sám, než čekat kdy mne objednají a ztrácet čas.
    • Dobrý den Koupil sme si svojí první škodovku je to 2011 rok 107 tisíc najeto a ročně najedu tak 10000 km. přemýšlím jestli se vyplatí ji čipnout,chtěl bych větší výkon hlavně od spoda ale zas ne za každou cenu.Máte s tím někdo zkušenost?Popřípadě jaká sou rizika?
    • V pohodě já taky nechtěl o Hyundai ani slyšet a mám ji, je to úplně jiné auto od 2.generace. ale stále to není Symply Clever. Soustu věcí je nedotažených. Ale já když už jsem měl dát 370000kč tak prostě jen za nové, ne ojeté a to prostě je Octavie úplně mimo hru.
    • Zdravím.    Ja by som len chcel doplniť marian.marcin. Po výmene vykonané : Naučenie dorazov klapiek. A reset klimatroniku cez tlačidlá.    Teplotná klapka bola objednaná z škoda auto čiže originál diel.  Pôvodne tam bolo toto čislo 5E0 907 044 K no doručené bolo iné no bola mi podaná informácia že pod týmto číslom sa už nevyrába ale bolo prečíslované, takže predpokladam že v tomto problém nebude.   Ešte mam otázku či je potrebné cez VCDS zmenit aj toto číslo a ak ano tak ako? Lebo aj po výmene mi chybu zobrazuje pod týmto 5E0 907 044 K číslom   Takéto chyby boli pred výmenou:   Adresa 08: Klima/topení (J255)       Labely:| SVO\5G0-907-044.clb    Řídící jednotka SW: 5E0 907 044 K    HW: 5E0 907 044 K    Díl: Climatronic   H03 0907      Revize: 00001K06        Kódování: 02010104000100010005000000101000    Dílna #: WSC 73430 031 00063    ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 003017    ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_003_VW37.rod    VCID: 2D06F3262D97B46F520-8078    Řídicí jednotka větráku čerstvého vzduchu (vpředu):     Geber fuer Kaeltemitteldruck/Kaeltemitteltemperatur:     Snímač kvality vzduchu:  2 závad nalezeno. 328197 - Servomotor teplotní klapky vpravo            B108D 54 [009] - Chybejici kalibrace           Potvrzeno - Testováno od smazání paměti              info o závadě:                     Stav závad: 00000001                     Priorita závad: 2                     Frekvence závad: 1                     Počítadlo resetů: 152                     Kilometry: 186396 km                     Datum: 2020.01.11                     Čas: 12:34:27                     Napětí svorky 30: 14.3 V                     Vnější teplota: 5.0 °C                     Vnitřní teplota: 22.4 °C                     Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 156                     Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 75.5 %                     Teplotní klapka vpravo: požadovaná hodnota: 157 328199 - Potenciometr servomotoru teplotní klapky vpravo            B1095 15 [008] - preruseni nebo zkrat na plus           Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti              info o závadě:                     Stav závad: 00000001                     Priorita závad: 2                     Frekvence závad: 1                     Počítadlo resetů: 194                     Kilometry: 186459 km                     Datum: 2020.01.11                     Čas: 18:16:50                     Napětí svorky 30: 14.2 V                     Vnější teplota: 2.5 °C                     Vnitřní teplota: 23.7 °C                     Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 110                     Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 50.0 %                     Teplotní klapka vpravo: požadovaná hodnota: 110   Takéto po výmene:   Adresa 08: Klima/topení (J255)       Labely:| SVO\5G0-907-044.clb    Řídící jednotka SW: 5E0 907 044 K    HW: 5E0 907 044 K    Díl: Climatronic   H03 0907      Revize: 00001K06        Kódování: 02010104000100010005004000101000    Dílna #: WSC 73430 031 00063    ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 003017    ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_003_VW37.rod    VCID: 2D06F3262D97B46F520-8078    Řídicí jednotka větráku čerstvého vzduchu (vpředu):     Geber fuer Kaeltemitteldruck/Kaeltemitteltemperatur:     Snímač kvality vzduchu:  1 nalezena chyba: 328197 - Servomotor teplotní klapky vpravo            B108D 54 [009] - Chybejici kalibrace           Potvrzeno - Testováno od smazání paměti              info o závadě:                     Stav závad: 00000001                     Priorita závad: 2                     Frekvence závad: 1                     Počítadlo resetů: 163                     Kilometry: 186740 km                     Datum: 2020.01.17                     Čas: 14:32:08                     Napětí svorky 30: 14.3 V                     Vnější teplota: 1.5 °C                     Vnitřní teplota: 22.0 °C                     Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 158                     Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota: 76.5 %                     Teplotní klapka vpravo: požadovaná hodnota: 160   Takéto boli merané hodnoty:        Addresa 08: Klima/topení  (5E0 907 044 K) 14:54:47   IDE00322   Stav základního nastavení nebyl ještě nastartován    IDE00973   Vnější teplota 0.0 °C   IDE00974   Vnější teplota vypočtená interně -0.5 °C   IDE00976   Teplota v přívodu vzduchu vpředu vlevo 30.7 °C   IDE00977   Teplota v přívodu vzduchu vpředu vpravo 32.3 °C   IDE00981   Teplota v přívodu vzduchu v prostoru nohou 42.3 °C   IDE00982   Teplota za výparníkem 6.7 °C   IDE00983   Vnitřní teplota 24.9 °C   IDE00989   Stav větráku aktivní  IDE00322   Stav základního nastavení nebyl ještě nastartován    IDE00998   Teplotní klapka vlevo: skutečná hodnota 45.5 %   IDE00998   Teplotní klapka vlevo: skutečná hodnota 120    IDE00999   Teplotní klapka vlevo: požadovaná hodnota 119    IDE01040   Teplotní klapka vlevo: doraz studeného vzduchu 26    IDE01041   Teplotní klapka vlevo: doraz teplého vzduchu 231    IDE01042   Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota 116    IDE01042   Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota 53.0 %   IDE01043   Teplotní klapka vpravo: požadovaná hodnota 115    IDE01044   Teplotní klapka vpravo: doraz studeného vzduchu 0    IDE01045   Teplotní klapka vpravo: doraz teplého vzduchu 0    IDE03127-MAS00108   Zabráněné stopy (kruhová paměť)-den 31   IDE01041   Teplotní klapka vlevo: doraz teplého vzduchu 231    IDE01042   Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota 204    IDE01042   Teplotní klapka vpravo: skutečná hodnota 100.0 %   IDE01043   Teplotní klapka vpravo: požadovaná hodnota 205    IDE01044   Teplotní klapka vpravo: doraz studeného vzduchu 0    IDE01045   Teplotní klapka vpravo: doraz teplého vzduchu 0    IDE01050   Klapka rozdělení vzduchu vpředu: skutečná hodnota 50.0 %   IDE01050   Klapka rozdělení vzduchu vpředu: skutečná hodnota 132    IDE01051   Klapka rozdělení vzduchu vpředu: požadovaná hodnota 131    IDE01052   Klapka rozdělení vzduchu vpředu: doraz přívody na tělo 236    IDE01053   Klapka rozdělení vzduchu vpředu: doraz prostor nohou 27   
×
×
  • Create New...