Přejít na obsah

Rick

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Rick

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. já tu odpověď četl zeptám se, možná je to fakt tím, udělal jsem následnou věc říkám si, že něco asi bude teda na motoru, tak jsem zkusil natankovat místo klasiky natural 95 ten vysokooktanový 100 a plnou, nevím jak se to teď přesně jmenuje, no a po jednom dni, mi kontrolka zhasla, už se mi to nesvítí tak často a navíc už ne při 2000otáčkách, ale už jen pod 1500otáček, když to nechám na volnoběh, tak je to stejné, žádná změna, ale i tak, se mi teď zdá motor, že líp šlape, takže zajedu ještě do jednoho servisu a nechám zkontrolovat fakt ty vstřiky, ono myslím,kdyby to bylo něco na motoru, tak by se nic nezměnilo a bylo by to čím dál tím horší, takže tím to asi fakt nebude jak mi řekli v tom autorizovaném servise, pokud totiž změním benzím a auto se chová o trochu líp, je asi nejpravděpodobněji chyba v tom dávkování paliva, něco asi nestíhá, proto to vypadává, no každopádně díky všem a ještě sem dám vědět, co můj problém vyřešilo
  2. No já byl první v servisu přímo ve škodovce, takže v autorizovaném, tam řekli, že neví co tomu je, pak jsem byl v neautorizovaném, proto to zkouším ještě i tu
  3. > Wittmann to mi je jasné, že vypadává válec, proto mi ten druhý řekl, že pokud vypadává jen pod 2000otáček, nebude to mechanická chyba, ale elektronická, prej když by vypadával furt, pak by to byl motor, ale když to ženu nad 2000otáček, tak to má tah a jede to v poho x kilometrů, v momentě jak ale ručka klesne pod 2000, rožne se kontrolka motoru, něco vyhodí jeden válec a já jedu jak želvotraktor, pomalu, nedostanu se vůbec nad 2000otáček a navíc to vynechává, odpojí to 1 válec a já su v háji, 20km/h se moc jet nedá, jedinné řešení je, vypnout klíčkem motor a zas nastartovat a držet plyn nad 2000otáček, pak to zas jede jak má > marvin já tohle vím, akorát trochu spoléhám na to, že někdo tu mohl mít stejný problém a vyřešil ho, ono když ti v jednom servisu řeknou že musí vyměnit za víc jak 20tis. řídící jednotku a v dalším servisu ti řeknou, že musí zbrousit válec nebo co a bude to stát taky nad 20tis. tak bys taky zkoušel všechny jiné možnosti, ono v třetím mi taky můžou říct, že mám v řiti něco jiného za 40tis a můžu to hodit rovnou na šroťák přitom to auto mám jen 3roky a jsu první majitel, najeto jen cca 50tis km, btw "ty dřevěné pak rašplí" až přijdu nohu, pak budu pilovat, neboj
  4. ok díky moc, zkusím, akorát je to pro mě dilema, ještě navíc vstřiky, můžu se zeptat, kolik stála výměna jednoho ze vstřiků? Jinak ještě jednou dík
  5. Zdravím, mám problém, auto v poho nastartuju, raději startuju teď s plynem, stává se mi totiž divná věc, když někde jedu a držím otáčky nad 2000 tak auto má tah a vše je v poho, pokud ale třeba zastavím na přechodu a otáčky klesnou pod 2000 zapne se kontrolka motoru, auto se začne víc a divně třepat, nechcípne, ale když se chci rozjet, už se nad 2000 otáček nedostanu, prostě ztratí výkon a přes 2000 otářek už mě to nepustí, takže jedu jak hlemýžď ( veřešit to jde tak, že vypnu motor, znovu zapnu a když držím plyn nad 2000otáček tak zas je vše v poho, prostě stačí abych se pak znovu dostal pod 2000 a je to v háji, když to ale udržím nad 2000 u křižovatky, mám neutral ale plyn držím nad 2000, tak to jede jak má, jenže stačí klesnout pod 2000 a je to zas v háji, neví někdo v čem by to mohlo být? Měl jsem to napíchnuté na pc ale tam se nic neobjevilo, v servisu mi řekli, že je to ASI mech. chyba a musí se zbrousit válec nebo tak něco, ale zas v jiném mi řekli, že pokud to drčím nad 2000ot a jede to v poho, že to není mech. závada, ale že problém bude v řídící jednotce, měnil jsem cívky svíčky a nic nepomohlo. Jenže nechci udělat to, že koupím novou řídící jednotku za víc jak 20tis a třeba to nebude tím a budu muset nechat ještě zbrousit cosi v motoru, kde je cena dalších 20tis. nevím co dělat, kdyby někdo věděl kdo by mohl pomoct, byl bych rád, díky
×
×
  • Vytvořit nový...