Zdravím všechny,
rád bych znal váš názor, ačkoliv konečné rozhodnutí bude na nás, na plánovanou letní dovolenou do Norska naší octávkou. Koupě v ČR, dovoz z německa v 08/2008, bez servisní knížky. Na tachometru bylo při koupi 136.000km, po pár týdnech zjištěno v servisu že auto bylo v německu servisováno v 05/2008 při 231.000km. Po koupi jsme nechali ve škodováckém servisu udělat komplet origo rozvody, výměny náplní atd. Za necelý rok jsme byli několikrát v servisu a to s následujícími problémy:
1. odešlo el.stahování okna u řidiče - vyměněno ve škoda servisu
2. během jednoho víkendu odešlo el.stahování obou zadních oken, jedno v pátek večer, druhé v neděli ráno - vyměněno ve škoda servisu
3. často přeskakují repro - chvíli hrají přední, chvíli zadní, chvíli vlevo, chvíli vpravo - kontakty a zapojení na rádiu se zdají být o.k.
4. nesvítí osvětlení kufru (ani na jedné straně) a stejně tak v přihrádce před spolujezdcem - žárovky i pojistky jsou o.k.
5. několikrát týdně se stane, že dojíždím do křožovatky, zapnu levý blinkr a ve chvíli když šlápnu na brzdu, tak se mi rozbliká vzadu celé auto., tzn.rozblikají se obě zadní směrovky, poblikává zadní pravá brzdovka a lehoučce blikají i zadní světla. Zkoušel jsem u zadního světla odpojit ukostření, očistit a pořádně znovu dotáhnout, ale nepomáhá to. Stane se to třeba pětkrát během jednoho dne a pak týden nic. V servisu mi řekli že by to zjistili jen pokud by to dělalo ve chvíli kdy tam s tím přijedu, což se mi zatím bohužel nestalo. Napadá mě ještě jestli by to nemohl být nějaký špatný kontakt v páčce.
6. před měsícem jsem potřeboval předjet, podřadil jsem ze 4.r.s. na 3.r.s., sešlápnul plyn, turbo se roztočilo, auto se dostalo do zátahu a když jsem byl vedle toho auta, tak se ztratil u cca.2800 ot. výkon a prostě jsem ho nepředjel, musel jsem zařadit zpátky. Dojel jsem na benzínku, koukal do motoru jako husa do flašky, ale nic jsem neobjevil. Rozhodnul jsem se že to teda dojedu domu, znovu nastartoval a vyrazil... a hle, auto mělo tah zpátky. Pro jistotu jsem zajel na diagnostiku do škodovky, kde objevili následující (viz.obrázek č.1 a č.2) a udělali výměnu nějaké prasklé trubičky ke vstřikům s tím, že nic jiného neobjevili a mělo by to být v pohodě. Dneska když jedu, auto jede normálně, táhne, akorát občas, když chvi na 3.r.s. nebo 4.r.s. trošku vytočit motor, tak se mi zdá že kolem 3000 ot. se výkon jakoby skokově ztratí. Nevíte někdo čím by to mohlo být?
Zdá se mi že spousta věcí a závad které se nám na autě vyskytli souvisejí s elektrikou.
A dotaz je teda následující.... troufnuli by jste si s takovým autem na dovolenou do Norska... cca.3500km v jednom směru? Myslíte že by mohlo naráz odejít něco s čím by se nedalo nouzově dojet? Rozvody mají nějakých 30000km, auto se jinak zdá být v solidní a udržovaném stavu.
PS: neznáte někoho v okolí Kroměříže, Zlína, kdo by byl schopný namontovat tempomat?
Předem díky za všechny reakce