Přejít na obsah

orimbee

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení orimbee

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak už zase jazdím... V autorizovanom škodováckom servise páni v čistých montérkach odhadli opravu na viac ako 500 € a doporučili radšej vymeniť celý motor. Nakoniec sa do veci zaangažoval môj syn. Zobral auto k svojmu "garážovému" mechanikovi a ten ho pekne rozobral a našiel problém: chyba v olejovom čerpadle. Nedostatočný tlak oleja spôsoboval klepanie hydroštelov a znižoval výkon. Stálo to 200 € aj s výmenou oleja a filtrov. Auto jazdí ako nové. Poučenie: Značkový servis Vám ponúkne pre nich najjednoduchšie riešenie: výmenu Už ich budem volať iba "výmenný servis".... Nájdite si radšej dobrého mechanika a držte sa ho.
  2. Zdá sa že by to mohol byť problém s olejovým čerpadlom, - pri voľnobehu alebo nízkych otáčkach je slabý tlak oleja a ventily sa ozývajú....
  3. Tak som dojazdil... Ten klepot za tepla sa zosilňoval a postupne lenivel a keď mi minule bliklo mazanie uteklal som s tým do servisu. Tam mi po krátkej diagnostike oznámili že motor je na odpis lebo, ten čo menil rozvody by mal chodiť po kanáloch. Pretože ich rozladil a nastavil ako na felícii.Ja som takto rok jazdil cca 10.000 km. Podotýkam, že bol to živnostník s vlastným servisom a od výmeny rozvodov mám doklad. Vraj výmena a diagnostika všetkého toho čo sa tým dodrbalo by stála via ako výmena celého motora. Mám z toho hlavu v smútkubude to stáť nejakých 500 az 600 EUR ak sa mi podarí nájsť identický motor. Má s takouto výmenou niekto z Vás skúsenosti? Je lepšie kúpiť motor na vrakáči alebo v servisoch ? A hlavne na čo si treba pri takej kúpe dať pozor?
  4. Nikto sa tu s niečím takým nestretol ? Tak dík
  5. Zdravím páni (sem tam aj dámy). Po výmene rozvodov 100 tis.km a pretesnení pod hlavou sa mi na F1 začalo ozývať klepanie. Zaujímavé je že pri studenom motore to nepočuť.Akonáhle dosiahne prevádzkovú teplotu počujem výrazné klepanie. Jazdiť sa s tým dá, ale pripadá mi to "nezdravé". Motor je inak v pohode a okrem toho zvuku žiadny problém. Od nova používam olej Castrol TXT 5W40. Motor mi nikdy olej nepapal, aj teraz 120 tis km nedolievam ani kvapku. Na fóre som našiel problémy s klepaním ventilov, ale všetky boli opačné - pri studenom motore. Stretol sa s tým už niekto z Vás? Alebo klasická rada do servisu a na VAG ?
×
×
  • Vytvořit nový...