Přejít na obsah

Zizi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

866 zobrazení profilu

Oznámení Zizi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Libero a Octavian II : Diky za tipy... ty to vidis na prasklou hlavu ? Ja mel teorii,ze jde do turba olej...ale ne moc...proste kdyz jedes to tu kapku spali bez viditelneho koure. Pokud zastavim a stojim kapka dale a oleje pribyva...pri rozjezdu to spali turbo a foukne ven spalene. Auto nijak nehonim ...je to rodinne auto zadné F1 ..vozim dve deti ,tak opatrno. NAjezdim cca 15.000 / rok , olej menim po 15.000 nebo roce a doposud zadne problemy. Spotreba okolo 6l/100 na dalku 5,5 L Nemate tip na nejakeho " odbornika znaleho" v okoli UH.Hradiste ? Diky Zizi
  2. ted si taky trochu vedomuju ,ze auto nechyta na prvni "brnk" ,ale jestli to ma s necim souvislost nevim. Nebyl by odkaz na servisní prirucku prosím ? Diky Zizi
  3. Kruci...a jak se to da poznat ? Muzu to nejak identifikovat ? Pripadne predejit nejake vetsi skode ? A na cenu se radsi ani neptam : - ( Zizi
  4. Zdravim, Uz asi mesic spekuluju , mam takovy problem.. pokud by nekdo poradil budu rad. Octavia II , r.v. 2006 , najeto cca 140.000 km, 2.0 TDi , 103 kW V zari sem dojel z dovolene z Chorvatska a po ceste nazpet me zacalo auto kourit. Pri studenem aute nic..prvni rozjezd v poradku. Pokud prijedu napr. na krizovatku a stojim 2-3 min a rozjedu se,tak se jde z vyfuku bily kour na cca 2-3 vteriny a potom uz nic. Podobne se to chova pri akceleraci z nizsiho na vyssi stupen. Opet bily kour z vyfuku. Je zvlastne citit ...jak bych to rek..smrdi to tak nasladle...jako neco spaleneho. (AVIA ?) Delal jsem test ... necham auto stat a bezet motor ..cca 3-4 min...potom pridam plyn (3000 otacek) vyvali se bily kour... pokud pridam plyn ihned potom tak nic.. a pokud to zase stoji nastartovane tak opet za 3-4 minutky po zmacknuti plynu bily kour. Nez jsem jel na dovo tak sem menil olej a filtry... prvni sem si myslel ,ze je to spatnou naftou v Chorvatsku - INA Olej se extremne neztraci ,ale trochu zmizelo (ale vim ,ze si olej bere i normalne) voda nemizi ... drzi Jen jednou cca pred 2 mesici me behem tydne zmizela 2 po sobe...auto na me kricelo ,ze neni chladici kapalina a zkoumal jsem co by mohlo byt spatne,ale od te doby nic....dal jsem do nafty cistici aditivum a vymenil palivovy filtr. Jen na rychlovku jsme zkusili s kamosem jestli neni v hadici od turba olej - neco tam bylo ,ale minimum... Diagnostika OK - jen tam byla jedna stara chyba ( 4 zhavic) Po resetu uz nic... Tak predpokladam ,ze zacina odchazet turbo. Nebo jste se nekdo uz s podobnym problemem setkal ? Díky za kazdou odpoved Zizi
  5. Ahoj Takze jeste napisu reseni meho problemu se spotrebou. V servisu me odpojili baterku na 10 min a vyresetovali ridici jednotku,vcetne nejakych chyb. Udajne to vzniklo jak se v tom vrtal muj znamy a resetoval servisni interval pomoci klicku a toho tlacitka u budiku. Ted uz je to zase v poradku a spotreba palubniho pc odpovida cca realne spotrebe. po meste jezdim kolem 6,5 L jak vyjedu z mesta jde to dolu 5,5 l/100. Na delsi trasy i pod tuto hodnotu. Na dalnici trasa Brno -Praha cca 5,7 L/100 prumer kolem 140 km/h Zizi
  6. Diky za radu. Nechas to proverit. Zizi
  7. Pripravek pri vymene pouzity :-(
  8. Ale jednoznacne musi byt chyba nebo problem ve vymene rozvodu. Prece nemuzu jezdit v pondeli za 5.5 L a v patek za 7,5 Muze se udelat nekde chyba pri vymene rozvodu ? Nejake nasteni palubniho pc nebo neco jineho ? Predvstriky psal nekdo ....co se tim nastavuje ?
  9. Ahoj, Mam takovy problem.Oktavka II,r.v. 2006 , 2.0 TDI. Tento tyden jsem menil rozvody a napadne se me zvedla spotreba. Dlouhodoby prumer mam kolem 6,0 L Ale treba cesty do prace jsem zvladal okolo 5,O L Ted najednou po vymene rozvodu vystrelila spotreba nahoru. Cesty co jsem zvladal v prumeru za 5.0 jsou ted najednou za 7-8L Okamzita spotreba pri neutralu byla cca 0,6 L a ted skace okolo 1,2 L Kdemuze byt chyba ,jsem z toho kapanek nervozni Diky za radu. Zizi
×
×
  • Vytvořit nový...