Přejít na obsah

Pigeon

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Pigeon

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Pánové, omlouvám se Vám, že se příliš neúčastním diskuse, kterou jsme vyvolal. Pigeon vznikl jen proto, abych se dozvěděl, který drát přerušit. Jsem spíše praktik a nerozumím brzdovým systémům moderních vozů (což předpokládám málokdo). Myslím si ale, že umím vyhodnotit praktický výsledek, když to zkusím. K tomu co jsem si přečetl mám několik bodů (doufám, že třeba i pomůžu někomu z Vás co chce zlepšit vlastnosti svého auta). 1. Určitě neplánuji ABS odpojit trvale ale ani používat odpojovač na poslední chvíli. Buď jedu normálně pohodu a pak je to s ABS určitě v průměru bezpečnější, nebo se jdu sklouznout někam na zastrčenou silničku (čím více horizontů tím větší krása)a pak je vypnu a dle povchu (počasí) doladím tlak na zadek. Jak jsem zmínil, bez reg. tlaku je to o spoustě peněz za zadní pneu. 2. Nemyslím si, že ABS v RS je nějak zvláště nepovedené. Jen se výrobce nezabýval do detailu sladěním s podvozkem, který na RS je. To bychom mohli diskutovat o brzdách, kterým chybí lepší desky, o převodu řízení, o odstupňování převodovky a zejména o tlumičích pérování. Jsem toho názoru, že RS je vzhledem k výsledku za velmi dobrý peníz. 3. To zásadní na závěr, ve Vaší diskusi myslím vůbec nezaznělo slovo tlumiče. Přitom ze čtyřlístku zásadnách veličin (tlumiče / brzdy / gumy / motor) co dělají z běžného auta rychlý vůz, který nezabíjí, patří tlumičům naprostá priorita (dle mých praktických poznatků více než 50%). Bez velmi kvalitních tlumičů je k ničemu motor (nepřenesete výkon), k ničemu brzdy (kolo co je ve vzduchu neprzdí) a potenciál drahých pneu nevyužijete ze stejného důvodu. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, zapomněl jsem na chvíli , proč jsem dnes přišel do práce.
  2. Pavo, pokud by jsi našel nějaký kontakt na tu školu smyků, tak by tudy možná cesta vedla. Pojistkou to určitě nejde, alespoň ne na Fabce RS, kde pak píská varování a svítí půl palubky. Je třeba podotknout, že odpojovat ABS a neinstalovat ruční regulátor tlaku zadní nápravy je hodně drahý špás (zadní gumy jen hoří). Když jsem si hrál s pojistkou, tak jsem zrušil (ploška) jednu novou Michelinu jako nic.
  3. Díky za první normální reakci. Kdo si vyzkoušel zabrzdit s ABS na nerovném povrchu (např. vytlučený asfalt) z vyšší rychlosti tak ví jak nebezpečné umí ABS být. Totéž platí kdykoliv, kdy nemáte pod všemi koly shodný povrch (adhezi). Je třeba rozlišit mezi ABS a elektronickými brzdovými systémy, které se starají o každé kolo zvlášť.
  4. Ahoj, poradíte mi někdo jak instalovat odpojovač ABS na Fabii RS, který bude možno používat za jízdy (bez restartu motoru)? Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...