-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Tak jsem tu po opětovném pročtení narazil ještě na možnost přeskočení rozvodu, ale to se mi v mém případě moc nezdá. Nejsem nějaký znalec, ale to by podle mně nejelo vůbec, nebo se mýlím? Ještě jsem dnes nahlédl do starších protokolů z diagnostik a objevil jsem tam také závadu 16725 (P0341) Snímač polohy vačkového hřídele snímač G40 16556 (P0172) Řada válců 1, systém dávkování paliva.................systém příliš bohatý 16500 (P0116) Snímač teploty chladicí kapaliny - G62 Nevíte někdo prosím jak se pokusit tyto závady odstranit? Myslím, že by to mohla být i příčina mých problémů.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Z toho zřejmě plyne, že moje vodítka jsou KO
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Předtím tam byl olej krapítek déle cca 17tkm, nicméně byl z aut. servisu účtován jako Castrol 5W-40. Zda tam byl opravdu nezaručím.Jo a výplach jsem nikdy předtím nedělal. Ale tím to způsobené být nemůže, pže závada nastala dříve než byl proveden výplach.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Naposledy já 5W-40, výrobce tuším VAT? A je tam cca měsíc, vzhledem k nepojízdnosti má najeto cca 200-300km. Před výměnou se dělal ještě výplach motoru přípravkem Engine Flush od Liqui Moly.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Chybu snad ne, měřlili jsme i ostatní a tam teda bylo kolem 8,5 což taky je hodnota na nic. Ted mi volal jeden kamarád zmoudřelý od servisního technika Porsche Plzen a prý prvotní závada mého problému je vadný katalyzátor, který vrací číst směsi zpět do motoru a tudíž pak odchází hlava, resp. ventily či zdvihátka. Upřímně jsem už z toho dost zmatený. Prý at vyměním celou hlavu i katalyzátor a bude to ok. Tak jsem z těch investic krapítek rozpačitý.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Ok díky za radu. Pustím se do toho a pak sem vychrlím zážitky a dojmy, které už konečně doufám budou
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
To je mi jasný, ale furt 5 víc než nic Myslíš, tedy, že by příčina mohla být opravdu v těch zdvihátkách?
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Tohle už jsem se taky dočetl, jen jsem tajně doufal, že by to mohlo dělat něco přičemž bych nemusel znovu rozebírat motor, tak úžasně vsazený Nicméně díky za názor.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Poprvé, když jsme to měřili, tak se ručička ani nehla a podruhé (cca za 14dní) tam najednou kolem 5 bylo. Zkusím to změřit aktuálně a uvidím.Nicméně když tam nebude tlak, tak to způsobí jen ventil nebo hlava. Nebo se mýlím?
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
A když tam nebude komprese, tak to tedy bude ventil?
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
A pomohlo to nakonec? Mám v plánu koupit všechny tři nové orig. tu serii F a zkusit to, pokud nedostanu lepší tip.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Ventily jsme prolévali i pístní kroužky. Zdvihátko mě také napadlo, ale zdálo se ok. Nicméně už jsem prohlédl snad všechno. Ted vsadím na opětovnou výměnu cívek a svíček. Už jsem do toho uvrtal všechny známé a zdá se mi to jako neřešitelný problém. Ale jak se říká všechno musí nějak jít! Je tam chyba 16686 vynechání zapalování na 2. válci. Uvahy o špatném kabelu či vadné řidící jednotce se mi ale nezdaji moc realné. Vážně už nevím kudy kam.Jinak včera se závada ukázala na chvilku na 2. i na 3. válci a pak to samozřejmě chcíplo.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Zdravím mám úplně ten samý problém jako mpavlík akorát má chyba je 16686, pže je u mě na 2. válci. Ted jsem byl omrknout cívky a dvě mi končí serii A a jedna E. Dočetl jsem se tu,že F by měly být dobré a tudíž i odstranit závadu. Má to někdo prosím někdo odzkoušené, abych zase nevyhazoval peníze za pokusy? Jinak tlak ve válci také nemám (občas), vstřiky jsou prohazovací metodou v pořádku a při přehazování cívek se nic neděje, svíčky jsou nové. Závada při chcípnutí motoru dočasně zmizí a po nastartování nabíha tak do 5 minut. Jinak je to htp 47kw, najeto asi 156tkm
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Dobrý den, předem se omlouvám, že zakládám podobné téma, ale nenašel jsem zde přesně můj problém a když už bylo něco podobné tak se tomuto tématu nikdo nevěnoval téměř rok. Tedy k věci, zhruba při 120 000 mi začla na volnoběh skákat jak pominutá a frčela na 2 válce. Při chcípnutí a opětovném nastartování závada dočasně zmizela a zas se jelo kus dál. Když už ani toto nefungovalo zajel jsem na diag a ta psala vynechání zážehu 3. válce ( č. chyby si bohužel nepamatuju ), tudíž si říkám svíčka popř. cívka. Vše ale bylo ok, tak jsme změřili tlaky a na 3. válci vážně nebyl (1,5). S jistotou podpáleného ventilu jsme motor rozebrali ale vše ok, takže po preventivním vyčištění a hlavou jak pátrací balon jsme to složili a závada pryč. Hurá!!! Bez jakékoliv opravy!! Tak si vesele jedu a ve 150 000 je stará známá zpátky. Takže na diag a světe div se ta samá závada se přesunula na 2. válec! Opět nebyly tlaky a já už nenašel sílu to rozebírat. Tak jsem začal od znova. Počkal jsem až motor na volnoběh začne jít na 2 a začal prohazovat cívky, vyšla mi z toho závada té na 2. válci což sedělo. Koupím novou opět vyměním všechny svíčky a závada se drží mrcha jedna. Nicméně prohazuji cívky dál a zjištuju, že nakonec zřejmě nebyla vadna, pže to dělá stále druhý válec at se tam dá cívka jaká chce. Začínám to vzdávat a pomýšlet na nový motor. Předem děkuji za jakékoliv rady!!!!!
Pepa Seltner
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva