Přejít na obsah

David 1991

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení David 1991

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak u mě tlaky na vstřikování v pořádku i rozstřik, ale kde je více tlaku, tak na turbu... Měřili jsme za jízdy a mechanik říkal, že je tam docela dost. Nevím co to tedy znamená, prý to může být tím, že když jsme měnili ten regulační ventil turba, tak se mohli ty klapky tam nějak zbrousit nebo co, když ty klapky ten ventil špatně reguloval... A ještě jedna divná věc, údajně váha vzduchu neukazovala žádné hodnoty.... Váhu jsem dal novou, že to zatím zajedu nastavit na diagnostiku, údajně se to tak má správně dělat... Nicméně po startu s novou váhou otáčky padali klidně pod 500, pak zase letěli na 1500, strašné to kolísalo nedalo se ani rozjet. Tak jsem dal starou a vše ok zase. Teď když jsou ta vedra, tak ujedu max 20km, pak auto začne nejet... Už nevím co s tím...
  2. Zdravím všechny, prosím o radu, když je auto studené jedu úplně bez obtíží. Jakmile se auto zahraje, vyšší zátěž dálnice apod. (klidně i mimo dálnici,) jedu např. dálnici 140, menší stoupání najednou auto bez reakce na plyn. Jakoby turbo vůbec netlačilo. Potom už nefunguje ani podřadit auto bez odezvy na plynu, nelze dosáhnout pomalu nejnižší povolené rychlosti na dálnici. Nejedno se mi již stalo, že když regeneruje dpf tak auto nejede skoro vůbec, to jedu přes obec na 1, max 2 rychlostní stupeň stoupání na 1, 10 km v h. Jinak to nejde vytočit do otáček. Diagnostika nic nepíše, žádná kontrolka nesvítí. Měnili jsme regulační ventil na turbu, jen ten nám před měsícem psala diagnostika... Už si nevíme rady... Prosím neřešil někdo něco podobného?
×
×
  • Vytvořit nový...