Ahoj, já mám Kodiaq RS benzín. Jelo to OK, ale moc RS to nebylo... Jelo to tak prostě příjemně. Zkoušel jsem proto prvně přídavný tuning box. Něco málo to udělalo, ale při přeřazení to při akceleraci na plný plyn vždycky na půl vteřiny ztratilo výkon. To mě štvalo, tak jsem to vyhodil a dal jsem tam místo toho plnotučný chip.
Bohužel moje převodovka je už z roku výroby kdy upravit nejde (je to zamknuté) ,takže se upravoval pouze chip motoru.
V otáčkách to jede opravdu krásně, řazení nahoru při akceleraci je jedna báseň. A to jsem dal verzi, kde je nižší točivý moment, abych prodloužil převodovce život. I tak jsou slibované parametry dost vysoke - 335 koní a 485 NM. na natural 95. Auto jsem na brzdě ale neměl, takže nevím jestli tomu jde věřit nebo ne... Na jedničku a dvojku je to utlumenější, od trojky to valí naplno.
Co mě ale trochu štve je velké cuknutí při podřazování obecně, ale hlavně když jedu třeba na 6ku, dám plný plyn, auto přeřadí na trojku a opravdu hodně nepříjemně a silně cukne, škubne a pak ale vystřelí. Jak kdyby si převodovka najednou nevěděla s takovým výkonem a kroutákem rady. Možná to dělalo trochu i před chipem, jakožto vlastnost, ale určitě to nebylo tak znatelné.
Ono asi celkově DSG radši řadí nahoru než dolu a to i u jiných modelů, se mě zdá...
Abych to shrnul, ani přesto chipu nelituji a šel bych do toho znovu. Protože v otáčkách to letí fakt neskutečně.
Jo a na chipu mám najeto asi 15 tis. Km. A průměrná spotřeba dolů rozhodně nešla...