Ahoj autaři! Potřebovala bych se zeptat zkušených a znalých :D Máme doma passat B7 2014 a nově passat b8 GTE 2021. Nějakou dobu zpět jsem pořídila ELM327 Viecar s Caristou a CarScannerem a na DTC apod to stačilo. Teď uvažuji o koupi VCDS/FVDI/OBD11/VCP - prostě nějakou pokročilejší diagnostiku. Narazila jsem tady na tohle vlákno a na stránkách flyfvdi jsou k dispozici dva kusy (čtyři, ale dva stejné, jen jiné sklady). FLY-V2 a FLY-V2Plus. Pokud to chápu správně, tak oba kabely by měly být schopné číst a kódovat všechny jednotky u obou aut výše. Měly by se případně dostat i přes SFD (bohužel ne SFD2). (některé myšlenkové pochody budou asi stupidní, ale 💁♀️) Mezi těmito kabely je tedy rozdíl pouze ve vzhledu kabelu, PCB a v dodávaném softu? V2 pojede přes VCDS a V2plus pojede přes FVDI? (co je lepší?) Má smysl připlácet za V2plus? Je kvalitativně, funkčnostně a bezpečnostně FVDI podobné VCDS? (hádám, že FVDI je klon, který se jen snaží přiblížit ross-techu) Dají se softy mezi kabely prohodit? V realitě to pak načítá přes nějaký loader pokud tomu rozumím. Pro mou aktuální garáž by tedy měla stačit jen V2, ale v mém vlastním zájmu bych měla (?) uvažovat o verzi plus, kvůli stabilitě (a podpoře?). Jen mě trochu děsí, že plus je s FVDI, tak nevím, jak moc tomu věřit, resp. jak moc se bát, že bricknu nějakou jednotku :D Navíc bych potřebovala napíchnout hybrida, tak jestli ve VCDS nebude lepší podpora. Díky všem ochotným za odpověď! (tagnu jen proto, že jsem viděla aktivitu a šikovnost) @Joco776