Ahoj, plánuju koupit ojetýho Karoqa, ideálně sportline, max 3 roky starýho a s nájezdem tak do 70 000 km. Momentálně mám Octavii III 2.0 tdi dsg, s jízdními vlastnostmi a výkonem jsem spokojen. Každej den dojíždím do práce cca 30km tam a 30km zpět. Jak už jsem ale zmínil výše, plánuju Octavku vyměnit za Karoq, akorát přemýšlím, jakou zvolit motorizaci. Původně jsem hodně pokukoval po té 1,5 tsi dsg, která by mi myslím bohatě stačila. V brzké době se budu stěhovat do většího města a zároveň blíž k mé práci, do práce budu dojíždět asi 8km tam a 8km zpět, plus samozřejmě občasná jízda po městě, občas nějakej výlet někam dál, hory Rakousko jednou za rok a prostě taková ta klasika no, takže z tohoto důvodu bych šel spíš do toho benzínu. Dnes jsem to rozebíral s kamarádem, ale ten mě od té 1.5 tsi dsg odrazuje kvůli suché spojce... otázka teda zní, jestli je důvod se suché spojky bát nebo je to v pohodě, pokud člověk dodržuje servisní intervaly atd.? Pokud bych se měl bát, musel bych koukat teda po tom 2.0 tsi dsg, akorát je pro mě asi docela zbytečný 4x4, na hory fajn, ale to využiju možná jednou za rok, jinak o něco vyšší spotřebu bych asi taky přežil. Můj roční nájezd tak do 25 000 km... jinak 2.0 tdi dsg v mým případě asi nedává moc smysl, že? Předem děkuji za rady a názory. 😊