Přejít na obsah

SoZooDimp

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení SoZooDimp

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • First Post
  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, mám Fabii 1 combi 1,4 16V 55kW benzin. Předem se omlouvám, že spojuji v podstatě dvě různá témata do jednoho topicu. Snad to nebude takový problém. Rád bych se zeptal, jak moc velký problém je ta nalomená plastová krytka konektoru pro kabely, co vedou od svíček (viz foto). Auto nastartovalo, ale říkám si, jestli se nemůže něco zvrtnout do budoucna. A ještě bych chtěl poprosit, co je to za tu tlustou hadici, co vede z krytu motoru? Podle toho, co jsem koukal mi přijde, že se jedná o odvzušňovací hadici (viz fota)? Dojedu s takto prasklou hadicí do servisu? Předem děkuji za odpovědi.
  2. Jen pro info - prý jde o EGR ventil. Zřejmě zanesený. Čistění prý asi nemá smysl. Ideální výměna. Máte někdo prosím tušení, v jaké cenové relaci se to i s prací může pohybovat? Díky
  3. Zdravím, mám Fabii 1 combi 1,4 16V 55kW. O víkendu jsem s ní jel a z ničeho nic se jakoby zastavil motor. Resp. nereagoval na přidání plynu. S výystražnýma jsem zajel ke krajnici a vypnul ho. Pak jsem opět v pořádku nastartoval a jelo se dál. Rozsvítila se kontrolka EPC a kontrolka diagnostiky motoru. Upřímně teď nevím jestli ihned po tom co skolaboval motor, nebo až po opětovném nastartování. Vybavuju si pak akorát, že když jsem později nastartovl znovu, už svítila jen kontrolka diagnostiky motoru. Ta po dvou dnech zhasla. Také si vybavuju, že kontrolka EPC na mě už párkrát blika i předtím. Zhruba 3 týdny zpátky. Nikdy ale nesvítila nijak dlouho. Nečekám přesnou diagnózu. Chápu, že to takto od PC není možné. Jen by mě zajímalo jak akutní věc to může být. Předem díky za odpověď.
×
×
  • Vytvořit nový...