Přejít na obsah

Wenca1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Wenca1

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím Vás, mám problém se supíkem 140 kw DSG, auto za studena, když vyjedu jede v pohodě, nijak zle se nechová, ale jak se zahřeje, tak cca po 20 minutách jízdy v průměru začne poškytávat během jízdy. Všiml jsem si toho u 3 a 5 převodu někde mezi otáčkama 1200-1900(než přeřadí dál), dělá to i při dobrždování bez plynu, kdy jen klesá rychlost. Na ručičce otáčkoměru jde vidět pří škytnutí, jak se trhaně pohybuje. Nedávno jsem jel na chatu, prudší kopec, horší cesta a auto mi podřadilo chvíli i na 1 převod a hle, všiml jsem si toho, že to dělá i u 1. převodového stupně. Takže 1,3,5... Nevíte čím by to mohlo být způsobeno? Vyloučil jsem vstřiky, objednal jsem totiž nové, vyměnil a dělalo to stejně, může to být převodovka, nebo někde jinde na palivové soustavě, popř něco se vzduchem? Oleje a filtry jsou měněny všude pravidelně,i DSG, motor samozřejmost, palivák a vzduchový filtr taky. Na diagnostice VCDS mi vyjela tato hláška : 10928 - Adaptace hlavního tlaku P184A 00(011) - horní mezní hodnota ofsetu překročena, myslíte že to může být tímto tlakem? Popř nějaké jiné tipy, jakou cestou se vydat? Díky moc !
×
×
  • Vytvořit nový...