Jump to content

Motor 2.0 TDI


140 topics in this forum

  1. Motor 2.0 TDI 147 kW 1 2 3 4 5

    • 115 replies
    • 63.1k views
  2. Vymena oleje 1 2 3 4 11

    • 258 replies
    • 101.6k views
  3. Motor 2.0 TDI Evo 1 2 3 4 5

    • 108 replies
    • 61.2k views
  4. Rozvody 2.0 TDI 1 2

    • 29 replies
    • 25.7k views
  5. 2.0 TDI 110 kW 1 2 3 4 7

    • 157 replies
    • 79.4k views
    • 62 replies
    • 26k views
    • 186 replies
    • 87.6k views
    • 1 reply
    • 165 views
    • 0 replies
    • 139 views
    • 1 reply
    • 998 views
    • 3 replies
    • 326 views
  6. Chladící kapalina

    • 21 replies
    • 9k views
  7. Únik kapaliny AdBlue 1 2 3 4

    • 81 replies
    • 52.5k views
    • 3 replies
    • 748 views
  8. Filter pevnych castic 1 2 3 4 5

    • 100 replies
    • 30.3k views
    • 3 replies
    • 387 views
    • 3 replies
    • 442 views
    • 4 replies
    • 1.9k views
    • 5 replies
    • 3k views
    • 0 replies
    • 278 views
    • 0 replies
    • 225 views
    • 15 replies
    • 9.8k views
    • 9 replies
    • 2.6k views
  9. NOx senzor

    • 2 replies
    • 488 views
    • 32 replies
    • 19.8k views


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, mám takový problém a nic se mi nepodařilo najít. Pokud je zařazená rychlost a jedu autem, tak slyším pískání jakoby nějakého řemenu a to hodně hlasité, ale pouze když sešlápnu plynový pedál. Pokud ho pustím, tak to ihned přestane. Dělá to na každé zařazené rychlosti. Pokud je v neutrálu, tak to nedělá vůbec a můžu šlapat jak chci. Prostě dotknu se pedálu za jízdy = pískot a to i když se dotknu jen lehounce, pustím ho a klid. Zkusím to když tak natočit, protože to je kravál nesnesitelný.   Motor:  1.9 tdi, 74kw Ročník: 2003
    • Ono by to šlo, kdybyste měl pofacelift. Tam totiž existovaly hned 4 typy panelů: pro auto bez klimy, climatic, climatronic (2010-cca 2011) a pak z důvodu úspor cca v roce 2011 zrušili climatic a nahradili ho manuální klimou, kde místo servomotorku na teplotní klapce je manuální mechanismus jako u auta bez klimy a zrušily ty 3 teploměry, které snímají teplotu. Pokud máte předface, tak tam bohužel pro Vás neexistoval panel pro čistě manuální klimu. A ty z poface použít nelze, auto už pracuje s jinou verzí palubní sítě... Jinak k Vašemu problému - vcelku chápu, byť mě třeba u 1.2 HTP štvalo, že i s manuálem topení hodně záviselo na zátěži motoru, takže to stejně kolísalo... Zkusil bych si pohrát možná s nastavením ventilátoru, zkusit třeba jen na jedničku, aby tam toho chladného vzduchu nešlo tolik, a také nastavit směr z výdechů do interiéru - správně by měly směřovat vzhůru do stropu, ne na posádku, pokud běží klima...
    • Ahojte, obrátite sa na Maktrans v Bratislave, určite vám s tím pomôžu. Sú odborníci. 
    • Dožívající (já bych řekl spíše dohnívající) Evropská komise je asi mimo mísu realistického vidění a dění světa, aspoň tedy, co se týče Green dealu a s tím spojené nucené elektromobility. I významné evropské automobilky si částečně myslí (nebo byly trhem donuceny  si to myslet) něco jiného. To že EK zavádí nová cla ne elektromobily dovážené z Číny je jedna věc, druhá věc je ta (aspoň dle agentury Blomberq) že v zákulisí se jedná o zmírnění cel a jedná jak Čína, tak i Německo a tak i  EU. No Němcům se ani moc nedivím, tam je vidina velkých ztrát prémiových automobilek a EU pravděpodobně reaguje pod silným tlakem Německa....   https://www.autoforum.cz/predstaveni/nemci-jiz-tlaci-na-eu-aby-jeste-prehodnotila-cla-na-auta-z-ciny-domacim-firmam-mohou-zasadit-tezko-ranu/
×
×
  • Create New...