Jump to content

Motor 2.0 TDI

47 topics in this forum

  1. Vymena oleje 1 2 3

    • 65 replies
    • 6,627 views
  2. 2.0 TDI 110 kW 1 2 3 4 5

    • 112 replies
    • 24,384 views
    • 4 replies
    • 281 views
    • 38 replies
    • 5,558 views
    • 108 replies
    • 21,446 views
    • 20 replies
    • 6,991 views
    • 0 replies
    • 164 views
  3. Rozvody DFCA 2.0 CR 140kw

    • 3 replies
    • 243 views
    • 9 replies
    • 1,666 views
    • 1 reply
    • 447 views
    • 2 replies
    • 360 views
    • 113 replies
    • 20,412 views
    • 3 replies
    • 862 views
    • 6 replies
    • 592 views
    • 9 replies
    • 1,201 views
    • 6 replies
    • 625 views
    • 13 replies
    • 1,325 views
    • 9 replies
    • 1,498 views
  4. DFCA - DDA

    • 0 replies
    • 341 views
    • 14 replies
    • 1,041 views
    • 15 replies
    • 1,656 views
    • 30 replies
    • 1,993 views
    • 26 replies
    • 1,750 views
    • 79 replies
    • 30,524 views
    • 2 replies
    • 494 views


  • Aktuální příspěvky

    • Tak odstraněn i další zvuk, byl to kryt rozvodů. To by mě fakt nenapadlo, ale tentokrát se ve škodovce vytáhli, věděli to hned asi je to častá závada.
    • Mám Octavia 2 TFSI BWA 2006 koupeno s 220000 km ,po koupi hned výměna rozvodů,  interval výměny oleje po 8 tisíci a při 248000 km motor KO. Údajně kvůli poruše olejového čerpadla
    • nejspíš ano, na to by odpověděli lépe větší odborníci
    • Já tam mám tuhle. U mínus pólu je znak VW a Audi image-12-12-19-19-36-1.heic
    • moje rozhodovani scala vs focus (snad to neni offtopic):  - stare auto jsem mel mondeo 2007 v nafte a protoze fungovalo dobre a mam ford rad, chtel jsem focuse - klidne nejakou skladovku - resil jsem to cca cerven az zari a protoze focusy maji v cesku mizerne prodeje, zjistil jsem ze vsechny skladovky jsou z prvnich tydnu vyroby (leto 2018) a stoji u tech dealeru rok - coz jsem nechtel a kdyz si ctu problemy mistnich jake maji problemy se scalou z prvnich tydnu, jsem fakt rad ze jsem se tak rozhodl (na tech fordech slo videt mizerne slicovani dilu, gumovych tesneni apod. a to jen z takoveho vnejsiho pohledu) - u tech skladovek jsem prakticky nevnimal nejakou zajimavou slevu proti cenikovemu novemu auto, mozna tak winter sada tam obcas byla "navic" - trend edition plus stoji 440k a protoze jsem u skody dostal -30k za stare auto -20k za financovani a -5%slevu nakonec mam scalu style 1.0tsi + extra + sedou barvu ze ktere jsem nadseny, za nejakych 406k - i kdyz jsem mel pocit ze focus je o chlup lepsi auto tak po srovnani konfigurace toho focusu, ktery je teda o cca 30k drazsi tak proti me aktualni vybave chybi: fullled, automaticka klima, kamera, bezdratovy carplay, vyhrivane sedacky, blindspot allert, mensi kufr i mene mista na hlavu na zadnich sedadlech  ... coz je dost veci, no a ve finale verim ze scalu i lepe prodam, protoze cesi jsou milovnici skodovek a hateri fordu :-D
×
×
  • Create New...