Přejít na obsah

AnazuZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení AnazuZ

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dobrý den, Omlouvám se, že Vám se "vpadám". Jsem žena a vlastním škodu Felicia po mém tatínkovi. S hrůzou jsem zjistila, že jde velmi ztuha řízení. Mám co dělat, abych s autem zatočila. Přítel tvrdil, že je to tím, že jsem přivykla na druhém autě k posilovači. Felda ho nemá. Zhádali jsme se jako psi, že to absencí posilovače není a toto není možné. Když jsem jela auto projet, zjistila jsem, že řízení táhne silně doprava. (okamžitě, jak pustíte volant). Na autě jsou měněny spodní čepy a homokinetické klouby (jestli je to to samé, nevím)., auto je po geometrii, pneumatiky jsou sjeté podle mne stejně. Volant vibruje, třese se, je to cítit i v šaltrpáce. Zdá se mi, že opravdu hodně a že toto nebylo. Tuhost řízení mi říkal mechanik, že je to těmi novými čepy. Prosím Vás, kam mám auto odvézt na kontrolu, aby se zjistila závada a auto se nechalo opravit? (Rok výroby auta 1997, nájezd 140 tisíc) Můžete mi prosím poradit a pomoci? Nebo co byste s takovým autem dělali? Mám "na krku" dvě auta. Feldu a VW Polo. Jedni do mne hučí, ať auto zakonzervuji a že to bude veterán, druzí, ať ho prodám, jiní ať sešrotuji a nebo nechám "dojezdit" jako pracovní a zavřu nad tím vším oči. Přítel s Feldou jezdí, využívá ji jako pracovní auto. Bohužel, jeho nešetrné používání stárnutí uspíšilo. Děkuji za rady, názory a pomoc.
×
×
  • Vytvořit nový...