Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>

Podvozek

Toto fórum obsahuje 155 témat

    • 57 odpovědí
    • 19 541 zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 9 144 zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 35 036 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5 320 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 113 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 8 402 zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 13 829 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 503 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 523 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 669 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 5 879 zobrazení
    • 54 odpovědí
    • 24 461 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1 388 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 7 894 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1 909 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1 692 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1 621 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1 217 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1 971 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1 951 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2 103 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2 560 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2 506 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2 941 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4 814 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Uz to tak ma O3, S3 i Kodiaq.   Nekde to tu Lukason psal.
    • no, myslím, že ho s tím plácáním nesmyslů mimo téma docela doháníš  přece jen odpověď na "jak to zprovoznit na iOS" napsat "u Windows Mobile je to úplně jedno, přenese se vše", což už je tady řečeno několikrát a nikdo se nad tím moc nevzrušuje, podle mě taky není úplně to, co by chtěl tazatel slyšet   
    • jestli jezdíš autem na záruku tak bych si s tím hlavu vůbec nelámal, navíc s 0W20 ušetříš za phm... Proč řešíš olej když jezdíš do autorizáku na garančky a máš nové auto jen po dobu záruky ? Nevídím v tom smysl jen ztrácíš čas, tohle budou řešit lidi co kupují ojetiny, jasně se tím ukazuje politika, kterou většina automobilek tlačí už dlouhou dobu... tj. auto na 5 let nebo 200K km a to ten motor podle mě s 0W20 i LL intervalem prostě dá, ono při platech na západ od nás (průměrná mzda mezi 80 a 120 tisíci v závislosti na oblasti) myšlenka každých 5 let nové auto které se dá pořídit v některých zemích za dva platy, není absolutně problém. To že je to v době kdy evropa tlačí zelenou politiku extrémní pokrytectví je věc druhá, ale když jim to green EU  toleruje tak je to jejich věc, mě to jen utvrzuje v tom že se nejedná o nic jiného než zelený business a nikdo tu ve skutečnosti ekologii absolutně neřeší. V zelenou politiku začnu věřit až někdo zakáže dovoz spotřebního zboží do EU s neadekvátně krátkou životností a výrobou takových produktů v EU. Může si každý tvrdit kdo co chce, ale auto by prostě mělo vydržet aspoň 20 let, je ekologičtějšího ho udržovat než sešrotovat a vytvořit nové, dřív se běžně kupovalo auto na polovinu života a vydržela, s moderní metalurgií musí vydržet i moderní auta když bude vůle. Právě na automobilovém průmyslu je krásně vidět jak jednotlivé státy to myslí s ekologií vážně a bohužel to zatím myslí vážně jen výrobci toyoty a mazdy...
    • Njn, Norci jsou úchylové