Jump to content

Podvozek


158 topics in this forum

  1. Rozměry kol na Felicii 1 2 3

    • 54 replies
    • 78.2k views
  2. Zimní pneumatiky 1 2 3

    • 57 replies
    • 41.9k views
  3. Letní pneumatiky 1 2

    • 25 replies
    • 22.5k views
  4. 14" kola

    • 7 replies
    • 13.2k views
  5. š Felicia - táhne řízení

    • 1 reply
    • 84 views
    • 5 replies
    • 2.8k views
    • 6 replies
    • 9.9k views
    • 11 replies
    • 10.4k views
    • 0 replies
    • 4.2k views
  6. Vibrace felicia

    • 1 reply
    • 4.2k views
    • 16 replies
    • 18.8k views
    • 0 replies
    • 5.3k views
    • 2 replies
    • 5.7k views
  7. Disky, problém

    • 1 reply
    • 5.9k views
    • 0 replies
    • 5.3k views
    • 0 replies
    • 5.5k views
  8. Kotucove brzdy vzadu

    • 17 replies
    • 16.4k views
    • 19 replies
    • 31.8k views
    • 3 replies
    • 9.1k views
    • 2 replies
    • 6.7k views
    • 2 replies
    • 8.1k views
  9. Vibrace volantu 1 2 3

    • 54 replies
    • 48.4k views
    • 0 replies
    • 6.6k views
  10. Zvýšený podvozek

    • 9 replies
    • 19.1k views
    • 9 replies
    • 10.6k views


  • Aktuální příspěvky

    • @TOMUS No... Ty obrázky jsem tady na fóru už našel, ale ty dráty tam jsou jiné, proto jsem se ptal na tem můj svazek 😉 Nicméně to nakonec asi použiju, viz níže       @Dula No to je skvělý! Přemýšlel jsem jak, ale naprosto jednoduché elektrické zapojení mě sice napadlo, ale potřeboval jsem to od někoho schválit. Takže nejjednodušší cestou:   1) černé od mlhovek na kostru (mínus) 2) červené od mlhovek spojit a potom po cestě pojistka, spínačka č.8 a budíky č.19 hotovo    Ráno jdu na to! Takhle je to ultra jednoduché 😉 Díky    
    • Pokud se to uvádí ve výbavě, tak vy tam měly být top ledky. Prodejci v tom mají často sami guláš. 
    • Nekomu by mohlo pomoct, svuj problem s opakujicim se zvlnenim kotoucu jsem opravdu uspesne vyresil vymenou naboju obou kol. Dalsi origo kotouce uz se nezvlnily. 
    • zdar kluci, nenašel jsem nikde odpověď, kde by současně s egr ventilem svítili i lambda sondy, proto zde zakládám téma. Auto mi odnastartování jde divně. Chod motoru je nepravidelný, auto mám necelý rok - měnily se zapalovací kabely, 2x zapalovací svíčky, termostat (chcala z toho voda), komplet rozvody, zapalovací cívka (naposled). Teď jsem auto připojil k diagnostice a píše tohle. Máte nějakou představu, co by s tím mohlo být? Škoda Octavia 1 1.6i (2001) facelift (kod motoru AVU)   Před smazáním chybových kodů: 17524 - 4474 - Sonda 1 - řada válců 1 - vyhřívání přerušené 16522 - 408A - sonda 2 - řada válců 1 - příliš vysoké napětí 17811 - EGR System: Regulation Deviation Po smazání: 17524 - 4474 - Sonda 1 - řada válců 1 - vyhřívání přerušené 16685 - 412D - vynechání zapalování 1.válce 16687 - 412F - vynechání zapalování 3.válce 16688 - 4130 - vynechání zapalování 4.válce 16686 - 412E - vynechání zapalování 2.válce 16684 - 412C - detekováno vynechání zapalování 16522 - 408A - sonda 2 - řada válců 1 - příliš vysoké napět   Asi špatné labda sondy, ale přijde mi divné to vynechávání zápalování na válcích. Na přístrojovce nic nesvítí. Díky moc.    
    • samozřejmě až potom co to začne samovolně stírat. Vzhledem k tomu, že to dočasně problém vyřeší tak mě to vede k myšlence, že tam musí být nějaký špatný kontakt, popř. ten mechanismus páčky je nějaký vadný. 
×
×
  • Create New...