Přejít na obsah

4x4 Sup

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení 4x4 Sup

Bažant

Bažant (2/14)

  • Collaborator Vzácný
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. To diagnostika neukázala,ale dobré vědět 👍
  2. Ahoj všem, tak pánové. Olej nepřibývá,kouřivost se posouvá.Teď mi nezakouřil cca.600km a zatím stále nic.Vyměnil jsem blbej termostat!!! Dle mého názoru se to přehlcovalo,přebytečná nafta se kroužky (nebo nějak jinak) dostala do olejové vany a pak se ještě nedostatečně spálená dostávala do DPF a tím to kouřilo (časté regenerace,kouřivost při regeneraci).Můj názor...Ale opravdu stačilo vyměnit pouze vadný termostat 🙈.Každopádně všem děkuji za rady a pokud by se zase něco dělo,určitě dám vědět. Martin
  3. Já měl při vynucené regeneraci cca.630-650°C.To by bylo ok,ale asi bude zanesený + termostat v háji.Začnu termostatem a uvidíme co dál...
  4. Mám manuál.Do servisu jsem objednaný někdy za 2 týdny.Dám vědět jak to pokračuje.Díky moc za rady 😉
  5. Tak zatím mám zjištěné jen to,že mám vadný termostat...Mohlo by to s tím také mít něco společbého?Čidla na DPF jsou ok.Vstřiky také.
  6. To nevím.Já tam nebyl a pod ruku mu nekoukal...🙂.Ať je to tak nebo tak,to už se nedozvím....🙃
  7. Nene.Vyndal všechny mé původní,originál vstřiky,proměřil na stolici,zrepasoval a dal zpět.Je to chlapík,co se tím živí již dlouho a celkem profík.Ta nafta se mi tam dostávala již před repasem.Repasovat jsem musel kvůli problému při startování.Resp. jsem nenastartoval a bylo to vstřikovačem.Každopádně dám na Tebe a koupím Štekr.Snad zjistím příčinu 😉.Děkuji moc za rady.Budu informovat jak vše dopadlo 😉.
  8. Vstřky mi repasoval původní.Ty co jsem tam měl.Nafty se mi tam dostává celkem dost.Tak 1l za 2000-2500km.A co dělat pokud se mi vypalování rozjede hned při startu?
  9. Já to napíchnutý měl.Při reg.byla teplota cca. 630 °C.Po reg. cca.250.Čím by to jinak mohlo být netuším...
  10. No a prý vadn kat. už nezažehne přidanou naftu a ta pak kouří a nespálené množství se valí do válců a vany.... Vstřikovače jsem nechával v létě dělat.Auto nestartovalo....Mam obd II 327.Zatím s tím moc neumím...1 den používám
  11. Já to pozoruji cca.2 roky zpět.Ale stávalo se to ojediněle.Teď už je to při každé regeneraci a plní se mi olejová vana naftou.Prostě se při regeneraci nezažehne vše a přebytek jde do vany....Jednoduše řečeno...Tak mi to vysvětlil odborník na čištění DPF
  12. Já nevím.Pravidelne se to opakuje po cca.250-300km.Diagnostika žádný problém nehlásí.Už nevím čím jiným by to mohlo být....
  13. Asi to tím bude.Jen u tohoto typu auta se musí měnit celé DPF.Katalyzátor je součástí. Každopádně děkuji za info. 😉
  14. To jsem už nechával dělat.Regenerace sice proběhla, ale kouřivost se projevuje i nadále.Vždy cca.po 250-300 kouří při přidání plynu.Toto trvá cca.30km.Pak je zase klid.Prý je v háji katalyzátor.Měl jsem v háji vstřiky a tím se to pravděpodobně oddělalo... Bohužel se mi tím dostává i nafta do oleje...
  15. Děkuji za odpověď.Trochu jsem pokročil v pátrání.Pravděpodobně se jedná o vadný katalyzátor.Musím vyměnit DPF.Kouřivost způsobuje nedostatečné zahřátí pro zapálení nafty a následné regeneraci. Tak snad bude po výměně klid 😉
×
×
  • Vytvořit nový...