Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

4x4 Sup

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Jj,hulí to vždy při regeneraci.Jednou více,jednou méně a při různých nájezdech 200-500km.Ale už to nějak neřeším.Technickou mám a pokud mě chytnou benga,tak věřím,že velké hodnoty nenaměří.Je to bílý kouř....
  2. Ahoj. Nechal jsem vyměnit termostat chladící kapaliny.Při jízdě se mi to nahřálo max 70-75°C.Občas to zakouří,ale olej nepřibývá.To zakouření už může být načatý DPF.
  3. To diagnostika neukázala,ale dobré vědět 👍
  4. Ahoj všem, tak pánové. Olej nepřibývá,kouřivost se posouvá.Teď mi nezakouřil cca.600km a zatím stále nic.Vyměnil jsem blbej termostat!!! Dle mého názoru se to přehlcovalo,přebytečná nafta se kroužky (nebo nějak jinak) dostala do olejové vany a pak se ještě nedostatečně spálená dostávala do DPF a tím to kouřilo (časté regenerace,kouřivost při regeneraci).Můj názor...Ale opravdu stačilo vyměnit pouze vadný termostat 🙈.Každopádně všem děkuji za rady a pokud by se zase něco dělo,určitě dám vědět. Martin
  5. Já měl při vynucené regeneraci cca.630-650°C.To by bylo ok,ale asi bude zanesený + termostat v háji.Začnu termostatem a uvidíme co dál...
  6. Mám manuál.Do servisu jsem objednaný někdy za 2 týdny.Dám vědět jak to pokračuje.Díky moc za rady 😉
  7. Tak zatím mám zjištěné jen to,že mám vadný termostat...Mohlo by to s tím také mít něco společbého?Čidla na DPF jsou ok.Vstřiky také.
  8. To nevím.Já tam nebyl a pod ruku mu nekoukal...🙂.Ať je to tak nebo tak,to už se nedozvím....🙃
  9. Nene.Vyndal všechny mé původní,originál vstřiky,proměřil na stolici,zrepasoval a dal zpět.Je to chlapík,co se tím živí již dlouho a celkem profík.Ta nafta se mi tam dostávala již před repasem.Repasovat jsem musel kvůli problému při startování.Resp. jsem nenastartoval a bylo to vstřikovačem.Každopádně dám na Tebe a koupím Štekr.Snad zjistím příčinu 😉.Děkuji moc za rady.Budu informovat jak vše dopadlo 😉.
  10. Vstřky mi repasoval původní.Ty co jsem tam měl.Nafty se mi tam dostává celkem dost.Tak 1l za 2000-2500km.A co dělat pokud se mi vypalování rozjede hned při startu?
  11. Já to napíchnutý měl.Při reg.byla teplota cca. 630 °C.Po reg. cca.250.Čím by to jinak mohlo být netuším...
  12. No a prý vadn kat. už nezažehne přidanou naftu a ta pak kouří a nespálené množství se valí do válců a vany.... Vstřikovače jsem nechával v létě dělat.Auto nestartovalo....Mam obd II 327.Zatím s tím moc neumím...1 den používám
  13. Já to pozoruji cca.2 roky zpět.Ale stávalo se to ojediněle.Teď už je to při každé regeneraci a plní se mi olejová vana naftou.Prostě se při regeneraci nezažehne vše a přebytek jde do vany....Jednoduše řečeno...Tak mi to vysvětlil odborník na čištění DPF
  14. Já nevím.Pravidelne se to opakuje po cca.250-300km.Diagnostika žádný problém nehlásí.Už nevím čím jiným by to mohlo být....
  15. Asi to tím bude.Jen u tohoto typu auta se musí měnit celé DPF.Katalyzátor je součástí. Každopádně děkuji za info. 😉

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.