Přejít na obsah

Vojtys

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Vojtys

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Já už mám cca 2 týdny aktualizováno a nemohu říct, že bych se cítil bezpečněji, že asistenti nevypadnou... Opakovaně už se mi to celé rozblikalo, vypadlo asi 6 věcí najednou (třeba SOS hlášení, rozpoznávání značek, ACC...) a za pár sekund najednou žlutý trojúhelník zmizí a žádnou chybu to neukáže. Jako by se sám resetnul a chyby hned odstranil. No, nepůsobí to úplně věrohodně...
  2. No já mohu potvrdit, že v HAVEX auto v Holešovicích v Praze mi třeba auto vrátit nechtěli a odvolávali se na to, "že takhle to nejde, abych si auto bral ze servisu a zase vracel", což mi přišlo absurdní, neb šlo o víkend a mně bylo jasné, že o víkendu na to oni, ani ŠA nesáhnou, ale já si budu muset zajistit náhradní vůz, abych mohl rodinku odvézt, kam je třeba... Mám pocit, že tohle je problém hlavně větších servisů, které nemají nouzi o zákazníky a o to víc s nimi vyjebávají... Menší servisy jsou rády za zákazníka a daleko více o něj pečují...
  3. Čtu správně po 30ti dnech (!) v servise? 😬
  4. Po slovech, že tohle byla poslední škodovka po 15ti letech, co jsem si koupil (odkazujíc se na otřesné jednání a ignoranci ze strany zákaznického servisu Škody, nikoli servisu), mi teprve nabídli kompenzaci v podobě voucheru na 10k CZK bez DPH na nákup čehokoliv v škoda eshopu.. Jako dobrý, ale raději bych funkční auto a z eshopu bych si pak třeba koupil něco sám dobrovolně..
  5. Mně spíš vadí, že KESSY pro zadní dveře jsem měl jak na FL Superb III, tak FL Kodiaq I a velmi si na to zvykl... Na Kodiaq II, v maximální výbavě, to nedají?! Přitom prý nový Superb to má i na zadních dveřích, tedy jde čistě o vojebávku na uživatelích Kodiaqa... Docela by mě zajímalo, kolik se na výrobě ušetří, že do Kodiaqa nedávají KESSY na zadní dveře... U tak drahého auta už mi to přijde absurdní... Používám kvůli tomu automatické odemykání a zamykání při přiblížení/oddálení se od vozu... Ale raději bych KESSY na zadních dveřích, než toto, neb to není 100% spolehlivé a zejména se mi tu a tam stane, že auto se automaticky nezamkne...
  6. Mně se ty chyby objevovaly permanentně, maximálně se vedle klasické sestavy kompletně nedostupných asistentů (tj. tempomat, lane assist, travel assist, rozpoznávání značek, mrtvý úhel apod.) ještě přidaly závady "proaktivní ochrana cestujících" popř. "závada hnacího systému" :-). A k tomu ta šílenost s chybně udávanou vnější teplotou, kvůli které mi to v 30ti stupňových vedrech ještě přitápělo 🤦‍♂️. Nejhorší je, že právě servis zpravidla jediné, co umí udělat, je udělat hard reset systému, nikoli že by něco fakt opravoval... A to zoufalství, kdy já měl 14 dní auto v servisu a leasingovka mě poslala do *rdele, zatímco servis mi nabídl náhradní vůz podobné kategorie za 2k CZK denně, tak to byla fakt pecka 🤨
  7. Tak to já popíšu svůj příběh.. Kodiaq II Exclusive Selection, vyjma panoramatického okna už snad lepší výbava objednat nešla, na roční operák u ŠkoFIN, pořizovací hodnota s jejich slevami 1,3M CZK, převzat 3.7.2024. Neujel jsem ani 100km, léto, venku přes 30 stupňů, Infotainment cink "pozor náledí", venkovní teplota - 45°C a klimoška začala mírně topit.. Asi po 20ti minutách najednou koukám, že teplota stoupá a zastaví se asi na 32°C a hurá, zas klimoška chladí.. 🤦 Asi po týdnu sednu do auta, cink, vypadlo asi 8 asistentů, bláhově si myslím, že po vypnutí a zapnutí motoru se to restartuje.. Leda hovno, týden jezdím bez všech asistentů, což u auta za 1,3M potěší.. Problém s venkovní teplotou za ten týden asi 3x, taky v parnem létě potěší.. 😬 Auto do servisu, druhý den vrací, že opraveno.. No udělali jen reset, ještě říkám, snad se mi to neposere, když za týden jedu do Chorvatska.. Týden s tím raději nejezdím, říkám si, co kdyby.. Jedu Chorvatsko, na rakousko-slovinské hranici cink, pozor venkovní teplota, zas - 45°C, doprovozeno výpadkem všech asistentů, mj. "závada hnacího systému - vyhledejte servis". No bomba, do Prahy to bylo už nejmíň 500 km, co teď? 🙄 Dávám pauzu, auto asi 20 minut stojí vypnuté. Nahodím, heureka, žádná chybová hláška.. Celý týden v Chorvatsku drží vše, klimoška chladí.. Nabydu dojmu, že snad bude už vše v pohodě.. Chyba! Vrátím se do ČR, cink, - 45°C, všechny asistenti úplně v hajzlu.. A takto už to drží, každý start první minutu auto cinká a hlásí, co vše vypadlo a nefunguje.. No super, auto opět do servisu.. Je tam týden, ani na to nesáhli, protože prý čekají, až se k tomu vyjádří Škodovka.. Po týdnu vyprosím od servisu, ať mi auto aspoň na víkend půjčí zpět, neb potřebuji odvézt rodinu na chalupu.. Jedu bez asistentů, klimoška topí.. Vrátím po víkendu auto do servisu, zase *urva týden čekám a nic, že prý čekají furt na vyjádření od ŠA, co s tím mají dělat.. Nadávám, že mám fungl nový auto za 1,3M a furt stojí v servisu.. Odpověď, že mám smůlu, že auto je opravováno na tzv. Garanci, mají na to 30 dnů a nárok na náhradní vůz nevzniká.. A že auto mi už vrátit nemohou, že musí zůstat v servisu, že už to, že mi ho minule na 2 dny vrátili, byla chyba a že prostě musím vydržet.. WTF?! No do psí *rdele! Půjčuji si za vlastní prachy náhradní auto (2k CZK/den za Kodiaq GT, ano, ten unikátní Coupé z Číny, co v EU vůbec nejezdí 😎), abych aspoň přivezl rodinu z Moravy zpět do Prahy.. Denně volám do servisu a hle, ŠA prý zrovna napsala, že mají vyměnit čidlo venkovní teploty.. No ty vole, to je ale náhoda, když asistenti vždy vypadnou, jakmile zahlásí auto pokles venkovní teploty k hodnotám - 45 °C, což jsem jim hlásil od počátku.. No abych to zkrátil, čidlo vyměněno, od té doby asi 7k najetých km a vše drží.. Výsledek 1. měsíce ježdění s novým Kodiaqem byl, že mi více jak 2 týdny visel v servisu, leasingovka se mi vysmála, prej ať hlavně platím měsíční splátky a že je to problém výrobce, tedy ať řeším s nimi.. ŠA mi na vznesenou stížnost, že jim trvá 2 týdny, aby se vyjádřili a pokynuli servisu, jak dál postupovat v opravě, odpověděli až po měsíci, kdy už auto bylo cajk, se slovy, že je vzniklá situace mrzí, ale že prej dle vyjádření servisu už mám auto ok a že mi přejí hodně najetých km.. No řeknu vám, tohle byla zkušenost, kterou nikomu nepřeji.. Celé léto v prdeli, trnul jsem strachy, kdy mě nový Kodiaq někde nechá viset, fakt super zážitek.. 😕 A o problémech typu chrastící tapecírunk na obou předních dveřích, jak kdyby to byla Dacia Logan 1. generace, to ani nemluvím.. Představa, že to budou řešit zase 2 týdny, jen způsobila, že na to kašlu a trpím autu za 1,3M, že chrastí jak nějaká 10 let stará kraksna za pár šlupek z Áček.. Můj předchozí FL Kodiaq ani po 2 letech na pražské dlažbě nikdy ani nevrznul.. Skoro lituji, že jsem ho dal pryč 🙄.
×
×
  • Vytvořit nový...