Přejít na obsah

VW_Atom

Uživatel
  • Počet příspěvků

    43
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení VW_Atom

  1. Čau, mám nové poznatky Alma měl pravdu všecko se nedá měřit úplně tak prozvoněním no což každý den se učíme, takže jsem zkusil dát svorku s kabelem do konektoru spínačky na ten kabel co vede do startéru a připojil jsem si plus na tu mojí svorku a pustil do toho šťávu a kostru jsem si vložil normálně na baterii jak má být, no a jel jsem multimetrem po těch vypíchaných bodech no a zjistil jsem kde je kabel přerušený v motorovým prostoru pod převodovkou s odbočky husím krku, takže musím to nějak rozebrat abych se přesně dostal do toho místa problémů ale už vím že tam proud před tímhle úsekem teče. Takže díky vám všem tímto je problém nejspíš vyřešen Žárovka svítila jasně jen na spínačce a na konci konektoru už nesvítila
  2. V motorový části je svazek v pořádku měřil jsem to před průchodku do kabiny a koncem svorky a podle multimetru je spojený, ani nikde pohledově není uhnilý, a v kabině většinou ty kabely nedostávají tak nafrak jako venku, tak asi malá pravděpodobnost někde za palubkou ve svazku. Bohužel jsem rád že se tam dostanu alespoň rukou, jinak by musela asi palubka ven a ty relé držáky všecko a to se mi dvakrát nechce rozdělávat celý interiér už stačí že jsem musel dát pryč volant abych rozdělal spínačku
  3. Asi tak ale s tím ozubením jenom jako teorie nemusí to tak být je možný že jak je prostě špatný kontakt tam vysunuje a zasunuje, ale první zprovoznit hlavně tu svorku
  4. Ale měl jsem to přes startovací kabely na svorkách baterie protože tam je ten box na baterii přímo nad startérem takže když je tam baterie není šance to laborovat kromě měření ty svorky
  5. Při točením klíčku nedělá vůbec nic, a po přivedení mým drátem má snahu vysunout a točit ale jak říkám nemám žádnou svorku abych to tam chytil tak to tam držím v tý dírce drát takže tam ten kontakt nic moc ale jako má tendenci se vysunout jako kdyby neseděli zuby nějak tak to znělo No na novým startéru jsem napočítal 10 zubů a na tom starým to samý
  6. No takhle je nový startér protože ten se dopalil, vyměnilo se relé 53 a 100, protože ty taky shořeli (při spojení baterii necvakali a byli viditelně spálený a smrděli tím ale teď tam jsou nový, a spínačka pokus omyl říkal jsem si už tamta byla taková trochu ochozela tak když už to mám tak složitě rozebráný tak mě 200 Kč nezabije
  7. No jenom musím vymyslet nějaký konektor protože držet to tam rukou docela zkresluje, že tam nemusí být dobrý kontakt
  8. Takže ještě jako jediná možnost teda někde za palubkou jenže meřákem se nikam tam nedostanu
  9. Díky za schéma ale ze spínačky jde proud ven takže je obvod v tomto pořádku, ale je to teda napřímo napojený ze spínačky do cívky startéru, tak jak jsme si všichni mysleli. No ale zkoušel jsem proměřit těsně před průchodku vypichem až na konec konektor a je průchozí
  10. No naposled před výměnou spínačky tam podle multimetru nešel vůbec proud ale zkusím s tou žárovkou 😏
  11. No teď nevím co je DP?? Ale takhle ze spínačky jde normálně proud do toho kabelu, ale nedojde ke startéru, jenže jsem si myslel že když si natáhnu kabel ze spínačky (protože tak dlouhý multimetr nemá kabel) a zkusím napíchnout multimetr na konektor a ten testovací kabel, tak jsem myslel že když ho propípnu a nějakou hodnotu ukáže takže je průchozí díky tomu že se udělá něco jako smyčka která je v místě multimetru rozpojená, těch 144 bylo ohmů jenže jsem neviděl jestli kiloohmu nebo megaohmu jelikož jsem byl rád že jsem ho někam umístil ten multimetr No popravdě v elektrice se nerad hrabu ale jako nějaký základy mám ale bohužel jsem samouk Rád bych teď změřil znova jestli jde do cívky proud po výměně spínačky jenže teď aktuálně jsem sám a nemám tak dlouhý ruce abych měl otočený klíček a přitom v motoru měřil proud S tím slabým proudem je to tak že jsem myslel jestli ještě není někde jinde ještě jelikož byli skoro všechny relé vypálený No a schémata jsou nějaký tady na fóru v tomhle vlákně ale jako úplně přesný nejsou protože jsem je sháněl a nesehnal přímo na Ibizu ale měl by být napojený ze spínačky napřímo
  12. Tu novu jsem vložil přímo do bateriového boxu a zapojil místo starý
  13. Tak konečně už je lepší počasí, prošel jsem svazek celý a nikde problém není tak jsem vzal kabel napíchnout ho na spínačku a dovedl ho do multimetru na odpor a druhý bod jsem dal na konektor startéru a byl tam odpor takže tím pádem musí být průchozí, zkoušel jsem ještě dat multimetr na kostru a konektor, žádný odpor takže ukostření kabel nikde není, prošel jsem celý ten svazek v autě a pohledově taky nic. No a tak mě napadl ten nový startér tak jsem zkoušel spojit napřímo svorku, pastorek vyjel ale jako kdyby zuby se nemohl trefit do zubů, ale zase jsem si říkal že to může být tím že jsem to tam držel rukou na startéru a plus ještě abych se tam dostal tak jsem napíchl startovací kabely na svorky aby byla zvlášť baterie Někdo ještě nějaký nápady ?? Já už vlastně nevím čeho se chytit Jedině mě napadlo zda nebyla v háji spínačka a teď je ještě někde divný konstantní proud to by jedině mohlo ovlivnit chod, jako proud tam do startéru jde ale jestli má dostatečnou sílu
  14. No podle multimetru je to přerušený někde mezi kabinou a tím bodem kde sem měřil v motoru ale teď aktuálně je venku hodně sněhu a zima takže budu muset počkat nějakou chvíli než bude lepší počasí 😉 lepší by bylo mít garáž 😅
×
×
  • Vytvořit nový...