Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

2 233 topics v tomto fóru

  1. Denní svícení

    • 710 odpovědí
    • 189 838 zobrazení
    • 197 odpovědí
    • 63 807 zobrazení
  2. Chyby na VAG

    • 892 odpovědí
    • 363 419 zobrazení
  3. Dodělávka MAXIKU

    • 1 010 odpovědí
    • 236 096 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 3 713 zobrazení
    • 2 011 odpovědí
    • 668 654 zobrazení
    • 143 odpovědí
    • 28 467 zobrazení
  4. Klidový odběr proudu

    • 116 odpovědí
    • 97 211 zobrazení
    • 124 odpovědí
    • 96 089 zobrazení
    • 194 odpovědí
    • 77 534 zobrazení
    • 1 215 odpovědí
    • 246 124 zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 26 246 zobrazení
  5. Park assistent

    • 208 odpovědí
    • 67 458 zobrazení
    • 551 odpovědí
    • 156 874 zobrazení
    • 195 odpovědí
    • 129 280 zobrazení
  6. Autobateria

    • 308 odpovědí
    • 92 332 zobrazení
    • 319 odpovědí
    • 78 581 zobrazení
  7. Kontrolka EPC

    • 166 odpovědí
    • 302 010 zobrazení
    • 488 odpovědí
    • 130 553 zobrazení
  8. XENONY

    • 142 odpovědí
    • 50 621 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8 991 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 23 649 zobrazení
  9. Nesvítí zpátečka

    • 4 odpovědi
    • 1 866 zobrazení
  10. Plavák v nádrži

    • 0 odpovědí
    • 68 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 117 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?