Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

    2 252 témat v tomto fóru

      • 1 216 odpovědí
      • 257 357 zobrazení
    1. Denní svícení

      • 713 odpovědí
      • 197 214 zobrazení
    2. Klidový odběr proudu

      • 137 odpovědí
      • 117 503 zobrazení
      • 27 odpovědí
      • 9 421 zobrazení
      • 126 odpovědí
      • 107 766 zobrazení
    3. XENONY

      • 144 odpovědí
      • 54 339 zobrazení
      • 336 odpovědí
      • 92 184 zobrazení
    4. Autobateria

      • 317 odpovědí
      • 98 036 zobrazení
      • 203 odpovědí
      • 141 995 zobrazení
    5. Park assistent

      • 209 odpovědí
      • 71 308 zobrazení
      • 201 odpovědí
      • 68 669 zobrazení
      • 199 odpovědí
      • 84 857 zobrazení
    6. Kontrolka EPC

      • 167 odpovědí
      • 344 289 zobrazení
      • 1 019 odpovědí
      • 244 617 zobrazení
    7. Chyby na VAG

      • 900 odpovědí
      • 388 131 zobrazení
      • 143 odpovědí
      • 33 073 zobrazení
      • 26 odpovědí
      • 32 767 zobrazení
      • 551 odpovědí
      • 162 718 zobrazení
      • 488 odpovědí
      • 136 404 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 9 721 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 24 743 zobrazení
      • 39 odpovědí
      • 16 686 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 56 zobrazení
    8. Zásuvka 12V

      • 108 odpovědí
      • 36 757 zobrazení
      • 21 odpovědí
      • 4 868 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Zdravím všechny,    chystám se na první výměnu předních brzdových kotoučů a destiček na moji Fabii 1.2 TSI 77kW a zajímalo by mě Vaše doporučení ohledně značek kotoučů a destiček. Rozměry a podobné parametry mám zjištěné, v autodílech se vyznám, takže vím, že za jedny z nejlepších značek u brzd se považují Zimmermann, Textar, ATE, Brembo nebo Ferodo. Zajímá mě tedy čistě zkušenost ostatních s těmito brzdami, případně i kombinace těchto brzd. Nemusím mít kotouče a destičky od jedné značky. 
      • Ahoj stal sem se majitele O1 combi 1.9 tdi 81kw s climatronicem a rad bych poradne pochopil jak funguje. Jsou tam rezimy auto a econ. Nekde sem cetl ze econ je vlastne jen ventilace jako kdyby to klimu ani nemelo. Jak funguje rezim AUTO? nekde pisou ze se klima nepusti pri nejake teplote ale me jede jen asi nesepne kompresor vidte. A navic ze režim auto bere udaje z cidel teploty apod ale me venkovni teplotu ukazuje stejnou jako na panelu klimy a to cca o 10°C min nez skutečně je. A taky sem nekde cetl neco o spojce klimy tak jak klimu pouzivat abych to hned neodrovnal. Diky za odpovědi   Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk    
      • Ahoj, já před 3 týdny koupil Rapida 2013 1.2 TSI 77kW ( 133.xxx km )po 2.majitelce ( soukromý prodej ). Auto jede slušně, tahá pěkně, ale někdy mám pocit, že turbo ve stejných otáčkách (např. 2.200 ot.) , stejném rychl. stupni ( 2. či 3.) táhne razantně a auto zrychluje a někdy táhne, jako by turbo táhlo jen z 50%. Máte někdo obdobný pocit a zkušeností ? Rovněž, když v autě jedou tři dospělí, tak už to není žádná sláva a o nějakém výrazném turboefektu moc nemůžu mluvit. Díky 
      • 235/50 R 19 103V Continental WinterContact TS 850P FR, XL Zimní
      • Teď už jenom doufat aby ty ATE po ujetí nějakých 4 - 5 tkm nekopaly....
    ×