Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

    2 236 topics v tomto fóru

      • 200 odpovědí
      • 65 227 zobrazení
      • 199 odpovědí
      • 79 372 zobrazení
      • 328 odpovědí
      • 82 331 zobrazení
    1. Kontrolka EPC

      • 167 odpovědí
      • 312 813 zobrazení
      • 1 019 odpovědí
      • 238 440 zobrazení
      • 202 odpovědí
      • 132 504 zobrazení
      • 2 014 odpovědí
      • 680 475 zobrazení
    2. Chyby na VAG

      • 900 odpovědí
      • 369 082 zobrazení
    3. Denní svícení

      • 710 odpovědí
      • 191 965 zobrazení
      • 17 odpovědí
      • 4 835 zobrazení
      • 143 odpovědí
      • 29 712 zobrazení
    4. Klidový odběr proudu

      • 131 odpovědí
      • 108 913 zobrazení
      • 124 odpovědí
      • 98 690 zobrazení
      • 1 215 odpovědí
      • 248 567 zobrazení
      • 26 odpovědí
      • 27 565 zobrazení
    5. Park assistent

      • 208 odpovědí
      • 68 427 zobrazení
      • 551 odpovědí
      • 158 436 zobrazení
    6. Autobateria

      • 308 odpovědí
      • 93 418 zobrazení
      • 488 odpovědí
      • 132 084 zobrazení
    7. XENONY

      • 142 odpovědí
      • 51 478 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 9 213 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 23 973 zobrazení
    8. PIN kod imobilizeru

      • 79 odpovědí
      • 22 463 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 132 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 52 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Reklamoval jsem to před koncem záruky
      • Zdravím Vás. Mám malý problém. Před týdnem jsem jel po dálnici a vtom jsem vlítl do průtrže. Bylo to jako by jsem vjel do bazenu. Po chvilce se mi auto rozehrálo, jak na pouti kolotoče. Napsalo mi to závadu Start - Stop,  závada kontrola stability (ESC), ACC a Front Assist nedostupný, Závada ukazatel kontroly v pneumatikách. Byl jsem s tím a autorizovaném servisu. Napíchli to na diagnostiku a řekli,že tam nic nenašli, zkontrolovali pojistky, proudy a vše úplně v pořádku. Ale chybu mi to ukazuje stále a  ACC a  vše ostatní nefunkční. Závadu mi to stále ukazuje. Nakonec jsem se v autorizovaném servisu objednal a budu čekat na termín. Řekli, že závadu budou muset hledat. No jsem na rozpacích co mě čeká. Nedokáže někdo poradit?
      • Oživím totok téma, bó řeším stejný problém.   Co jsem tak hledal rozumy na netu, tak jsem vyčelt, že podobné jsou GEL a AGM (elektrolyt ve formě gelu nebo nasáklý ve skelném rouně). EFB má klasický "vodový" elektrolyt (taky má kontrolní "magické oko"), jiná je konstrukce desek elektrod. Podle tohoto myslím, že by se EFB mohla nabíjet jako klasická obyčejná Pb baterie.   Ví o tom někdo něco víc?
      • @zwan no jak myslíš, je to samozřejmě na tobě, ale jak už jsme psali výše..resetovat olejový servis jde i pár stisknutím tlačítek na přístrojové desce a proměnlivý interval se automaticky resetuje na pevný..to by v tom servisu taky měli umět..  přikládám ti video, kde vidíš, jak jednoduše udělat reset v rapidu, u fabie je to stejné..  
      • Ahojte, je to jednoduché mechoš kam jezdím já i otec přes 5 let je dobrý. Ale prohlásil ze 40k za novou diagnostiku nedá ze se mu to nevyplatí. Takže u aut shruba 20015 a výše s tím nic neudělá. Jsem teď  rok po výměně LL takže auto ještě neupozornuje na nutnost výměny, ale je idální čas přejít na pevný interval. Takze bud sezenu jiný dobrý servis coz bude problém :(, nebo pro jedou zajedo do Škodovky s tím že si matroš dodám a zaplatím jen práci. Záruku to už nemá takže jim to může být jedno..
    ×