Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

    2 236 topics v tomto fóru

      • 200 odpovědí
      • 65 157 zobrazení
      • 199 odpovědí
      • 79 292 zobrazení
      • 328 odpovědí
      • 82 200 zobrazení
    1. Kontrolka EPC

      • 167 odpovědí
      • 312 439 zobrazení
      • 1 019 odpovědí
      • 238 320 zobrazení
      • 202 odpovědí
      • 132 394 zobrazení
      • 2 014 odpovědí
      • 679 965 zobrazení
    2. Chyby na VAG

      • 900 odpovědí
      • 368 850 zobrazení
    3. Denní svícení

      • 710 odpovědí
      • 191 791 zobrazení
      • 17 odpovědí
      • 4 792 zobrazení
      • 143 odpovědí
      • 29 659 zobrazení
    4. Klidový odběr proudu

      • 131 odpovědí
      • 108 839 zobrazení
      • 124 odpovědí
      • 98 612 zobrazení
      • 1 215 odpovědí
      • 248 437 zobrazení
      • 26 odpovědí
      • 27 525 zobrazení
    5. Park assistent

      • 208 odpovědí
      • 68 381 zobrazení
      • 551 odpovědí
      • 158 342 zobrazení
    6. Autobateria

      • 308 odpovědí
      • 93 360 zobrazení
      • 488 odpovědí
      • 132 009 zobrazení
    7. XENONY

      • 142 odpovědí
      • 51 442 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 9 204 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 23 963 zobrazení
      • 60 odpovědí
      • 22 100 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 21 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 108 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Tož to je super, tady na západě se mi na to každej vykašle. Než najdou kde to utíká tak tam zahučím za dalších 80... Ale díky za info rayx.
      • Zdravím všechny, Tak jsem se konečně dočkal. Auto bylo vyrobeno 16.6.18, v pondělí dorazilo do autosalonu a v pátek si pro něho jedu. Už aby to bylo ...
      • Hm, BZB s neregulovaným čerpadlem, to není dobrý ... To co máš jsou hodnoty na volnoběh pro CDAA s regulovaným čerpadlem a ne BZB s neregulovaným ... Je to tak na rozsvícení kontrolky tlaku oleje, pokud tam máš správný čidlo.   Pro motor s kódem BZB tlak oleje
        • Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,27 … 0,45 MPa (2,7 … 4,5 baru).
        • Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje přesáhnout 0,7 MPa (7 barů).   Pro motor s kódem BZB
        • Při přetlaku oleje 0,12…0,16 MPa (1,2…1,6 baru) se musí zkoušečka rozsvítit, jinak spínač tlaku oleje vyměnit. (protože by svítila kontrolka mazání ...)   Základ je zjistit, kde tlak utíká. Pokud byly v hlavě upravovány sedla vačkových hřídelí, může to být tam. Ale těch míst je spousty, nejlepší jsou vyvažovací hřídele ...   Jen pro info takový hrubý graf, BZB je ta modrá linka     Jo, dieseling u benzínu je bezva ... Sice CDA ale to je uplně jedno        
      • Ještě se vrátím k otázce, kolik je možné do CNG oktávky G-TEC natankovat a jak je možné dostat do nádrží i 17kg. Otázka mne zaujala, tak jsem oslovil s dotazem skutečného odborníka. Máte pravdu, pokud si myslíte, že to kapacitu nádrží v kg ovlivňuje teplota okolí a tlak čerpaného plynu. Nelze ale říci, že v mrazu natankujete nejvíc, protože další významné vlivy jsou teplota plynu v zásobníku, rychlost proudění plynu, počet sekcí zásobníků ve stanici. Takže rovnice o nejméně pěti veličinách. Teoreticky, při teplotě plynu 15 st.C. by tlak v samotné nádrži auta neměl přesáhnout 200bar. Což různí výrobci CNG čerpaček zajišťují technicky různě. Plus nějaká tolerovaná chyba měřidel, takže odchylka může být i 3kg. ... takže teoreticky jsme tedy na rozmezí 13,5 - 16,5 kg, nebo možná 14-17 kg, a pořád je vše v pořádku  ....  
    ×