Jump to content

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

2,267 topics in this forum

    • 136 replies
    • 121,265 views
    • 403 replies
    • 113,672 views
    • 1,221 replies
    • 266,844 views
    • 238 replies
    • 80,570 views
    • 131 replies
    • 38,861 views
  1. Autobateria 1 2 3 4 13

    • 320 replies
    • 104,341 views
  2. Chyby na VAG 1 2 3 4 37

    • 914 replies
    • 408,237 views
    • 227 replies
    • 75,119 views
    • 565 replies
    • 169,564 views
    • 200 replies
    • 92,212 views
  3. Denní svícení 1 2 3 4 29

    • 713 replies
    • 203,766 views
    • 137 replies
    • 127,686 views
    • 27 replies
    • 14,182 views
  4. XENONY 1 2 3 4 6

    • 144 replies
    • 58,562 views
    • 203 replies
    • 152,009 views
  5. Kontrolka EPC 1 2 3 4 7

    • 167 replies
    • 382,700 views
    • 1,019 replies
    • 252,166 views
    • 143 replies
    • 38,674 views
    • 26 replies
    • 39,317 views
    • 0 replies
    • 10,539 views
    • 0 replies
    • 26,148 views
  6. Odstrihla obd2

    • 1 reply
    • 45 views
    • 49 replies
    • 56,371 views
    • 57 replies
    • 52,173 views
    • 17 replies
    • 4,575 views


  • Aktuální příspěvky

    • peto105L - Ty máš taky SII facelift ? Takže stačí povolit jen 3 šrouby (v dílenský příručce je 6 šroubů) ? Takže chápu, že sis akorát sundal plastovej podběh od kola aby ses na ty šrouby dostal, ale nárazník dolu nemusel... ?!
    • Ahojte, má někdo zkušenost s těmito výbojkami? Jsou opravdu tak dobrý? :) Má cenu je kupovat? Nebo bohatě stačí základní? Musím je vyměnit a furt nejsem rozhodnutej. Auto má 200000 km.Dík za radu 
    • Mne realna sedi s PP. Meral som to viac krat. Na poslednu nadrz sa mi podarilo spravit 1000 km.
    • Jde o to jak to snima tu teplotu, myslim ze to je nejak vypoctena, HW cidlo tam podle mne neni ...
    • Předchozí majitel zřejmě v obavě o odcizení vozidla pomocí OBD2 zásuvky odpojil K- diagnostický vodič z OBD zásuvky a připojil ho na skrytý spínač, který při prodeji odstranil. Pokud jsou pod tou izolačkou všechny ty šedobílé dráty spojeny, tak asi nebude třeba žádného zásahu. Jeden vodič by měl jít ke konektoru autorádia (T8d - pin 3). Pokud je ve voze koncernové rádio, tak slouží k jeho diagnostice. Další vede na hnědou svorkovnici na centrální řídicí jednotce vozu (XS4 - T18a - pin 1).
×
×
  • Create New...