Přejít na obsah

Tom brava

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Tom brava

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • First Post

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. tažné nemám, v infotainmentu jsem žádné nastavení alarmu nenašel (v kterém submenu to údajně má být?), a na otevření vnitřní klikou skrz otevřené okno při zamčeném autě (po >1 min.od uzamknutí) žádná reakce....zatím nevyřešeno Jde o SELECTION 130LET, 1.0MPI.
  2. Rád bych prubnul u nové fábky IV funkčnost alarmu (projev, hlasitost), ale zatím se mi nepodařilo ho aktivovat...zkoušel jsem se nechat uzamknout v autě a aktivovat ho přes čidlo pohybu, ale nereagoval na můj pohyb v autě ani na pootáčení volantem. Pak jsem zkusil uzamčené auto rozkmitat bočním kýváním, ale ani to neaktivovalo alarm....už mi docházej nápady. Nějaká idea? Dík Btw. aktivace alarmu po 30s od uzamčení se dá identifikovat?
  3. Díky za podporu. Už jsem se nebál a zatáhnul větší silou, a deklík odskočil....byly tam nezačištěné přetoky plastu z přední strany, kde jsou pacičky, a proto to pekelně drželo. Stačilo párkrát off/on a už deklík chodí jako víno. BTW: všim jsem si ve videu, že okolo baterky má protimrazový návlek, který znám z jedničkových fabií...sice jeho účinnost je sporná, ale já ho na F IV nemám, jak jste na tom ostatní?
  4. každopádně děkuji za odezvu, teorie fajn....západky mačkám a nic...něco jej drží, chtělo by to někoho osobní zkušenost, kterým směrem tahat za deklík...nerad bych něco vylomil na nové káře. BTW: K čemu je tam kabel v DP označený "B+"? (mě to na první pohled přišlo jako odplynovací trubička)
  5. Znáte prosím někdo postup demontáže deklíku rozvodnice s megapojistkami nad autobaterií, abych se dostal ke šroubu (matici) fixující dno tohoto boxu k plus kontaktu aku (o tom "ukrytém" šroubu v boxu na plus kontakt vím z jednoho amatérského videa) a tím ho celý uvolnil od aku? Cílem je získat přístup k č.dílu/ověřit typ baterie/kapacitu/přítomnost popř. stav mag. oka aku. A taky bych si rád preventivně natrénoval kontrolní přístup do předmětné svorkovnice..... kdysi dávno na Fabii 1 mě hodně potrápilo jiskření nedotaženého kontaktu v tomto boxíku. Když mačkám současně 2 klipy deklíku tj. na fotce vzadu jeden v pravém rohu a druhý zhruba uprostřed zadní hrany deklíku, tak to evid. funguje=v těchto bodech se nechá deklík nadzvednou, ale tím končím....stále jej něco drží na přední (bližší) hraně.... tipoval bych pacičky?) mate mě že ho nejde z nich vysunout, protože v místě kde vychází (asi odplyňovací?) potrubí z boxu (vzdálený levý roh deklíku na foto) to taky drží - nemá se náhodou nějak uvolnit/rozpojit trubka procházející deklíkem a poté se uvolní celý deklík?? (jen moje domněnka) Díky za každou radu. Popř. jestli jste zahlédli postup v dílenské příručce, ve které?
×
×
  • Vytvořit nový...