Přejít na obsah

Martin1123

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Martin1123

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Je mi divné právě že by to byl alternátor. Vypadá že je tam nový (Denso), zkusím mrknout po těch drátech.
  2. Čauec, neporadil by mi někdo s touto závadou: U1008 00? Jedná se o Superb II 2.0 TDI 125KW motor CFGB. Udělal jsem na autě běžný servis a rozvody. Mám podezřění na alternátor jelikož ukazuje nesmysli a diagnostika píše chybu U140A 00. Na altiku jsem naměřil cca 11,4V po startu, ale v momentě když jsem akceleroval, tak začal dobíjet 13,6V . Nicméně rád si nechám poradit. Posílám taky co vyplivla diagnostika Neděle,02,Březen,2025,17:31:25:00009 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64 VCDS verze: SVO 19.6.2.1 Verze dat: 20191020 DS308.0 www.vag-com.cz VIN: TMBLF93TXE9052292 Výrobní štítek: SUPERB -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 RS HW: 03L 906 018 MH Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9977 Kódování: 001D0032042601080000 Číslo dílny: WSC 56499 107 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018RS 003004 (SK46) ROD: EV_ECM20TDI01103L906018RQ.rod VCID: 0C171137A74B5E2FCA-8058 2 závad nalezeno. 17262 - Svorka 30 U140A 00 [036] - přerušení [Rozšířené detaily UDS závad jsou podporovány pouze současnou generací interfejsů (HEX-V2 a HEX-NET)] Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Datum: 2000.00.00 Čas: 00:00:00 Otáčky motoru: 0.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 0.0 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: -40 °C Teplota nasávaného vzduchu: -40 °C Okolní tlak vzduchu: 0 mbar Napětí svorky 30: 0.000 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Resetový stav řídicí jednotky motoru-Bits 0-7: 0 Resetový stav řídicí jednotky motoru-Bits 0-7: 0 Omezení: točivý moment: 0.0 Nm Omezení: plynový pedál: 0.0 Nm Tempomat: stav-Bits 0-7: 0 Dráha plynového pedálu: 0.00 % točivý moment motoru: -500.0 Nm Alternátor: signál zátěže: 0.00 % 4629 - Hlavní relé P068A 00 [036] - otevírá příliš časně Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 0 km Datum: 2000.00.00 Čas: 00:00:00 Otáčky motoru: 0.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 0.0 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: -40 °C Teplota nasávaného vzduchu: -40 °C Okolní tlak vzduchu: 0 mbar Napětí svorky 30: 0.000 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Dráha plynového pedálu: 0.00 % Řízení startéru: signál Interlock nebo P/N-Bits 0-7: 0 Stav motoru: COENG_STANDBY Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 0 Readiness: 0 0 0 0 1 Neděle,02,Březen,2025,18:10:06:00009 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64 VCDS verze: SVO 19.6.2.1 Verze dat: 20191020 DS308.0 www.vag-com.cz VIN: TMBLF93TXE9052292 Výrobní štítek: SUPERB 3 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 RS HW: 03L 906 018 MH Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9977 Kódování: 001D0032042601080000 Číslo dílny: WSC 56499 107 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018RS 003004 (SK46) ROD: EV_ECM20TDI01103L906018RQ.rod VCID: 0C171137A74B5E2FCA-8058 1 nalezena chyba: 7144 - Diagn. rozhraní datové sbernice -J533 U1008 00 [039] - Vypište obsah pameti závad [Rozšířené detaily UDS závad jsou podporovány pouze současnou generací interfejsů (HEX-V2 a HEX-NET)] Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 214033 km Datum: 2123.14.06 Čas: 18:07:23 Otáčky motoru: 3714.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 2.7 % Rychlost vozidla: 84 km/h Teplota chladicí kapaliny: 56 °C Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 14.080 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Požadované zrychlení ACC: 0.000 m/s˛ Přijatý stav řídicí jednotky ACC-Bits 0-7: 4 Chybový stav aktivního brzdového systému-Bits 0-7: 0 Stav akceleračního rozhraní ADR/tempomat-Bits 0-7: 0 Zrychlení: 0.738 m/s˛ Stav motoru: COENG_RUNNING Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Readiness: 0 0 0 0 0 Neděle,02,Březen,2025,17:54:30:00009 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64 VCDS verze: SVO 19.6.2.1 Verze dat: 20191020 DS308.0 www.vag-com.cz VIN: TMBLF93TXE9052292 Výrobní štítek: SUPERB Addresa 61: Regulace baterie Labely: SVO\1K0-907-534.clb Objednací číslo řídící jednoky: 7N0 907 534 HW: 7N0 907 530 AM Systém a/nebo verze: Batt.regelung H55 1642 Kódování: 030F185A Číslo dílny: WSC 33361 790 00098 VCID: 71E960C3A8A913C759-8024 1 nalezena chyba: 02252 - Alternator 004 - zadny signal / komunikace info o závadě: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 194 Kilometry: 214033 km Indikace času: 0 Datum: 2019.07.24 Čas: 17:51:27
×
×
  • Vytvořit nový...