348 topics v tomto fóru

    1. AKUMULÁTOR

      • 301 odpovědí
      • 37 212 zobrazení
      • 255 odpovědí
      • 71 710 zobrazení
    2. Problémy s TWINDOOR

      • 98 odpovědí
      • 24 681 zobrazení
    3. Chyby / závady z diagnostiky

      • 11 odpovědí
      • 3 764 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 92 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 96 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 155 zobrazení
      • 33 odpovědí
      • 5 818 zobrazení
      • 28 odpovědí
      • 4 312 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 1 673 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 248 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 259 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 132 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 906 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 174 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 125 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 249 zobrazení
      • 85 odpovědí
      • 31 574 zobrazení
      • 39 odpovědí
      • 6 734 zobrazení
      • 32 odpovědí
      • 9 135 zobrazení
      • 36 odpovědí
      • 7 071 zobrazení
      • 34 odpovědí
      • 6 618 zobrazení
      • 135 odpovědí
      • 34 246 zobrazení
      • 126 odpovědí
      • 38 093 zobrazení
      • 37 odpovědí
      • 6 976 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • kto porovnáva origo dážnik z SII s tým z SIII ich asi nikdy nevidel ani v ruke nemal   v SII je krásny dáždnik kvalitný , kožená rukoväť , chromový krúžok a logo   ten v SIII je hrdzavejúci rozpadajúci sa šmejd za doslova tri koruny z číny , jediné čo je na ňom iné oproti dáždniku z tržnice je znak škoda
      • ked som menil soft z noxu na 9970 tak prvu regeneraciu spravilo po cca 1000km druhu okolo 850km a odvtedy vzdy na chlp po 750km 
      • Taktiež som sa s týmto nestretol, a to sa občas poriadne kúrilo v lete a v pohode.   Skús to reklamovať kľudne môže byť aj nejaká hardwarová chyba, že to prehriatie už nezvláda.
      • Proč? Vždyť podvozky na Octaviích jsou bezchybné a vydrží 3 miliony kilometrů jak nic.
      • Ahojte. Superb 2, 09, CR, 250tis. DSG. 125kW (chip), CBBB. Pri zohriatom motore kolísanie otáčok cca 1dielik na otáčkomeri. Na motore to nepočuť. Pri studenom motore ručička ako prilepená. Žiadny inýproblém som neregistroval. Možno iba slabé syčanie pri pridaní plynu. Otáčky kolíšu pri studenom motore keď sa má spustiť regenerácia DPF. Ale tu to kolísanie počujem aj na motore. Ale ako náhle sa motor zohreje a spustí sa regenerácia všetko je ok. DPF regeneruje pravidelne po 650 až 700 km. Ďakujem za rady. Ivan. 20180527_114635.mp4