342 topics v tomto fóru

    • 248 odpovědí
    • 69 125 zobrazení
  1. Problémy s TWINDOOR

    • 98 odpovědí
    • 23 801 zobrazení
  2. AKUMULÁTOR

    • 298 odpovědí
    • 36 346 zobrazení
  3. Chyby / závady z diagnostiky

    • 11 odpovědí
    • 3 403 zobrazení
  4. ŘJ handsfree

    • 0 odpovědí
    • 59 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 956 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 98 zobrazení
    • 85 odpovědí
    • 30 705 zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 6 248 zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 8 576 zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 6 608 zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 6 347 zobrazení
    • 135 odpovědí
    • 33 313 zobrazení
    • 126 odpovědí
    • 37 282 zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 6 664 zobrazení
  5. Parkovací čidla PDC

    • 0 odpovědí
    • 189 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1 977 zobrazení
  6. LED osvětlení SPZ

    • 161 odpovědí
    • 32 761 zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 5 471 zobrazení
  7. Alarm Skoda

    • 40 odpovědí
    • 6 287 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 714 zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 3 730 zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 13 488 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 562 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 532 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?