Jump to content

Elektrika


470 topics in this forum

  1. Problémy s TWINDOOR 1 2 3 4 5

    • 114 replies
    • 103k views
  2. Chyby / závady z diagnostiky

    • 23 replies
    • 27.1k views
  3. AKUMULÁTOR 1 2 3 4 15

    • 353 replies
    • 121.7k views
    • 344 replies
    • 193.8k views
    • 19 replies
    • 7.4k views
  4. Kódování světel

    • 7 replies
    • 1k views
    • 1 reply
    • 324 views
    • 97 replies
    • 61.1k views
    • 1 reply
    • 229 views
  5. Napájení kamery 1 2

    • 27 replies
    • 6k views
    • 0 replies
    • 180 views
    • 21 replies
    • 1.9k views
    • 24 replies
    • 6.4k views
  6. Columbus umira/umrel

    • 1 reply
    • 330 views
  7. sporadická chyba serva

    • 0 replies
    • 395 views
  8. Závada Start Stop

    • 1 reply
    • 1.1k views
    • 1 reply
    • 503 views
    • 2 replies
    • 960 views
  9. Odpojený imobilizér

    • 2 replies
    • 624 views
  10. Diagnostika Brno

    • 0 replies
    • 483 views
  11. zapojení spínaného plus

    • 9 replies
    • 2.2k views
  12. Startér BXE 77kw

    • 0 replies
    • 510 views
    • 21 replies
    • 8.7k views
  13. Zámek palivové nádrže

    • 1 reply
    • 630 views
    • 212 replies
    • 129k views


  • Aktuální příspěvky

    • Každý má právo jezdit jak uzná za vhodné. Pokud tím neporušuje zákon o provozu na pozemních komunikacích... Je to jeho auto tak ať si s ním dělá co chce, ne?  A jestli ho baví podtáčet diesel, naplnit si tak motor karbonem a muset dřív měnit dvouhmotu, tak mu to přej.  
    • Já to sice řeším u Fiesty ST s motorem 1,6 Ecoboost, ale to asi bude ten samý problém. Motor má přímý vstřik benzínu a vysoké tlaky ve spalovacích prostorech díky značnému plnícímu tlaku. Jak nezničit písty detonačním spalováním a nebo je nepropálit kapajícími vstřiky, když budou zanesené karbonem? Předepsaný mám benzín N95, ale už při 36 tis. km se začlo objevovat detonační spalování.  Začal jsem tankovat u OMV100 oktanový benzín (ten obsahuje míň olefinů, takže i míň špiní) a do každé nádrže stejně přidávám VIF, který čistí. Zmizelo to a už se to neobjevilo. Takže se bojím tankovat něco jiného.  
    • asi zopakujem, nikdy som nejazdil na spotrebu , okrem dvoch pokusov na mojej O3 , 1,6TDi , DSG , zajazdit papierovu spotrebu (neda sa v reale dosiahnut normalnou jazdou) povodna myslienka (otazka) bola zistit kolko ludi vie ze motoru ublizuje a predsa jazdi tak ako som popisal. Asi by ste sa divili kolko ludi jazdi tak ako som popisal, avsak nevedia ze motoru ublizuju ... (nie kazdy tomu rozumie) hlavne teda vyuzivanie vysokeho tocaku v nizkych otackach je velmi popularne, bez ohladu ne to ze motor vybraciami vyskakuje spod kapoty.
    • @wirer kabely údajně kontrolovali, ale kdo ví 🤷🏼‍♀️
    • @Mrštik @milanxx takže, zrovna jdu od auta..auto se během jízdy automaticky zamklo, u baráku jsem zaparkovala, vypla motor, zůstala svítit kontrolka zámku.. zatáhla jsem za klicku kontrolka zhasla a otevřeli se jen dveře u řidiče. dělám tedy něco špatně ja nebo to je nějaká chyba teda nebo to je normalni? Jak zjistím,ze mám ten safelock? 🙈Omlouvám se,ze pořad otravuju, jen bych na to zkratka rada přišla.. jestli je teda chyba u mě nebo u auta 🙈
×
×
  • Create New...