Přejít na obsah

Zajiczev

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Zajiczev

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. To pozor, to já vůbec neříkám, že to auto je špatný. Jezdí se mi s ním krásně, předtím jsem měl Golf Sportsvan 2014 v manuálu, se kterým jsem byl extrémně spokojenej a najednou jsem přeskočil do nové generace Oktávky. Jako kdybych ráno byl s Luckou Bílou a večer bych šel za Anou de Armas. V tom množství prodaných kusů je prakticky nemožný nenarazit na problém, a to jsem ochoten respektovat. Co nejsem ochoten respektovat, a o čem tu tak trpce mluvím, je to, že se tu objevují problémy už rok a déle a nikdo ze ŠA netuší, co by to mohlo být za problém, případně jaký je řešení. Ten poprodejní servis, co má to auto vychytat, by vždy měl být ten hlavní důvod toho, proč se lidi budou k dané značce vracet. Jasně, pokud si koupím auto za milion (RS) a stane se mi opakovaně něco s elektrikou, pravděpodobně se s prodejcem domluvím na výměně, nebo vrácení peněz a další kousek už snad bude bez problému - fair enough. Ale nemělo by se úplně stejně investovat i do toho, že se bude vědět jak ty případný desítky problémů řešit? Do Škodovky dneska už asi nikdo nejde kvůli ceně. Pokud někdo hledá jak ušetřit při koupi auta, jde do Dachny nebo Asie. Pokud si ale vytáhnu právě toho černýho Petra u takové značky, očekával bych, že po takové době bude zkrátka známé řešení. To je to, co dělá značku značkou - nepřiplácím si jen za auto, připlácím si za to kolem něj.
  2. Tohle mě hrozně mrzí. Jsem ochoten si připlatit v rámci mých finančních možností. Zastávám totiž názor, že nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levný věci. Proto si připlatím u VW/Škodovky za to, že má nejen nějakou historii, ale očekávám určitý servis a přístup k řešení problémů - přesně tohle byl pro mě důvod proč mě ani na chvíli nenapadlo sáhnout po Jaecoo, MG, Ssangyongu nebo vlastně ani po Hyundai. Pokud značka, která má mít právě tu přidanou hodnotu aby porazila levnější konkurenci, není schopná tohle dodat, je už z principu odsouzena k zániku. A hrozně mě mrzí, že několik let trvající problémy ŠA není ochotna (nebo schopna?) vyřešit.
  3. Dnes, 19.6.2025, se mi stalo to samé. 1.5 tsi 110kw MHEV, výroba 2024, auto převzaté 2 týdny zpět jako skladovka/předváděčka. Software aktuální. Dojedu na oběd, auto funguje v pohodě, žádná indikace problémů. Přijdu za 30 minut zpátky, najednou nemůžu nastartovat, ani žádná snaha o točení motoru. Klimatizace, světla a infotainment však fungují jak mají, svítí však kontrolka autobaterie. Na 10 minut vylezu z auta, jdu úplně pryč ať se klíč odpáruje od auta, vrátím se. A najednou nastartuji. Byl bych relativně ochoten to pochopit u Fabie, nebo aut nižší cenové kategorie. Ne u auta za 800k. Jsme domluveni na návštěvu servisu s prohlídkou a diagnostikou. Ale nečekal jsem, že bude tohle potřeba řešit u auta 2 týdny po předání a už vůbec jsem nečekal, že se budu muset strachovat, jestli ráno nastartuju auto. Je kolem tohoto problému něco novýho, nebo se pořád čeká? Protože pokud se pořád čeká, nevidím důvod proč by pak spotřebitel neměl jít do některé z levnějších čínských nebo korejských značek co za nižší cenu nabídnou plnou výbavu se zárukou na 7 let nebo 150k km.
×
×
  • Vytvořit nový...