To pozor, to já vůbec neříkám, že to auto je špatný. Jezdí se mi s ním krásně, předtím jsem měl Golf Sportsvan 2014 v manuálu, se kterým jsem byl extrémně spokojenej a najednou jsem přeskočil do nové generace Oktávky. Jako kdybych ráno byl s Luckou Bílou a večer bych šel za Anou de Armas.
V tom množství prodaných kusů je prakticky nemožný nenarazit na problém, a to jsem ochoten respektovat. Co nejsem ochoten respektovat, a o čem tu tak trpce mluvím, je to, že se tu objevují problémy už rok a déle a nikdo ze ŠA netuší, co by to mohlo být za problém, případně jaký je řešení. Ten poprodejní servis, co má to auto vychytat, by vždy měl být ten hlavní důvod toho, proč se lidi budou k dané značce vracet. Jasně, pokud si koupím auto za milion (RS) a stane se mi opakovaně něco s elektrikou, pravděpodobně se s prodejcem domluvím na výměně, nebo vrácení peněz a další kousek už snad bude bez problému - fair enough. Ale nemělo by se úplně stejně investovat i do toho, že se bude vědět jak ty případný desítky problémů řešit? Do Škodovky dneska už asi nikdo nejde kvůli ceně. Pokud někdo hledá jak ušetřit při koupi auta, jde do Dachny nebo Asie. Pokud si ale vytáhnu právě toho černýho Petra u takové značky, očekával bych, že po takové době bude zkrátka známé řešení. To je to, co dělá značku značkou - nepřiplácím si jen za auto, připlácím si za to kolem něj.