Dobrý den mám problém s Nouzakem na Fabia 2006 TDI AXR. Je to čistě elektronické, žádné DTC, ECU a logy z VAGu nic nenašly. Stává se to hlavně při dlouhém, plynulém stoupání nad 140 km/h, obvykle po 70–90 km jízdy. Po restartu auta se vše vrátí do normálu a nějakou dobu nic. Auto jsem nedavno koupil jako čtvrtou fabku jedničku, mam k nim hluboký vztah a někdo ji měl přede mnou až tak rád že nabastlil nasledující šílenost. Po detailní prohlídce jsem objevil toto: Pod přihrádkou spolujezdce vede tlustý kabel Autoleads (cca 0,5 cm průměr), s částmi, kde izolace ztvrdla a opadla, uvnitř cca 5–10 drátků s PVC/silikonovou izolací. Kabel mizí za plastem u dorazů dveří a kolem ventilátoru a není propojen s ničím OEM. Nalezena je malá 16 CZK kolébková spínačka, která má jen tenký vodič a nezapojena přímo do tlustého kabelu. Po přepnutí: Při jízdě motor okamžitě vypne (ASR svítí), ale zapalování zůstává, Auto na parkovišti „jen startuje, ale nejde nastartovat“. Vypadá to na DIY anti-theft / engine kill switch. Můj odhad: Tlustý kabel je hlavní proudový přívod, spínačka jen aktivuje skrytý relé/interrupter v palubní desce, který přerušuje napájení ECU/fuel pump. Přesně tato konstrukce může způsobovat limp mode při dlouhém zatížení, protože levné spoje/relé mohou mít odpor → ECU detekuje pokles napětí a spouští ochranný režim. Tlačítko samo o sobě nemůže přenést proud potřebný k vypnutí motoru, vše dělá relé. Otázky pro fórum: Má někdo zkušenost, kde bývá v AXR relé pro takový DIY kill switch? Jak bezpečně obcházet / odstranit tuto úpravu, aby tlustý kabel vedl napětí přímo a nepřerušovalo nic elektroniku? Jak správně spojit všechny drátky tlustého Autoleads kabelu, aby to uneslo proud a nevznikalo riziko limp mode / přehřátí? Fotky nemohu přiložit, ale z popisu je to asi jasné. Díky všem za rady, popřípadě někoho kdo se vyzná v kabeláži fabie 1 tdi a uvedl by mi vozidlo za úplatu do původního stavu. Díky