Hoňass
Uživatel-
Počet příspěvků
88 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení Hoňass
Nováček (1/14)
1
Popularita
-
mam prosbu ten modrej drát kam vede do řj? jakej pin? abych mohl najít kde je ten drát poškozenej protože už jsem ho opravoval ve svorkovnici pod převodovkou a tam ej v pohodě ale tet je asi poškozenej někde dál:(přes žárovku od baterky k altíku normálně dobijí. díky:)
-
-
Tak to bylo vedení od regulátoru ale to uhnilí v té svorce pod startérem neví někdo jak se ta svorka rozdělá aby to mohl vyměnit protože to upadlo hnedka v té svorce:( a kam vede do řídící jednotky? mam vyměnit oba kabeli nebo jenom ten modrej?(předtim davalo 11.4 jak an volnoběh a i při 2000 ot a tet dava 14.3 na volnoběh:) )
-
Takhle vypadá ta elektronika v regulátor a na pohode vypadá dobře je je zalitá nějakým silikonem a je to špinavě kryt se hejbal tak jsem to zalepil lepidlem na plasty
-
No těch 13.8 mě to dávalo potom na volnoběh potom co jsem tomu trochu dával.ale tet jsem zase jezdil po jízdě to mělo 11.6
-
Aha .potom byl za napětí 13.8 když jsem jí chvíli šlapal na krk.ale pak jsem vyzvedával přítelkyni a jen co zabouchla dveře tak mě rozsvítilo asr a abs a po rozjetí i servo a potom jsem to furt hnal do otáček aby mě svítili aspon světla protože jsem potřeboval dojet domu . nemůže to bít ještě tím poslední dobou mě začla blbnout jednotka cetrálu a po zabouchnutí dveří se zamikají.
-
NN je tam šroub 15,2x13 na jednom závitu a 4 šrouby s křížovou hlavou nejrřiv oddělat kryt a potom se dostaneš ke šroubkům k regulátoru.Někdo psal že umí vyměnit uhlíky ale spíš se kupuje celej regulátor
-
Tak jasem po chvilkovém bádání rozdělal kryt na altiku a pak vyndal regulátor je tam docela málo místa:( ale povedlo se a tady jsou fotky někde jsem předtim četl že se zanášení uhlíky a mají se očistit lihem.ak jsem je očistil a očistil tu svorku a dal z a furt to dává 11.8
-
Tak mi alternátor dával napětí 14,35 a najednou sjem přijel domu a změřil ho a dával 11.8 a tet jsem nastartoval a dával zase 11.8 a chvliku jsem měl nohu na plynu zhruba 1500ot a potom na volnoběh dával 14.22 nevíte co to je regulátor nebo něco jiného?
-
Promin to mělo bejt kde je kostra na motoru.Příště si odpusť ty nadávky nebo jsem radši nepiš!!!!
-
Aha a kde je kostra motoru?
-
Proč se ti zdá že jsou po smrti?
-
sorry napětí.a jsou ty hodnoty dobrý ne a ještě jsem dneska měřil při plným rejdu to spadne na 14.15?jinak jsem sundal tu pásko okolo kabelů a vyvěsil a vypadaj že jsou v pohodě.je na to obrázku mínusový kabel k alternátoru nebo to je jinej?
-
Tak klidový proud je 1 mA takže to je v pohodě