
sangbal
Uživatel-
Počet příspěvků
36 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Kontaktní metody
-
ICQ
336815708
Oznámení sangbal
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Zdravím, prosím Vás o radu - podařilo se mi koupit tříramenný volant, který je údajně na felicii a rád bych ho poslal dál, ale nikde na netuse mi ho nepodařilo najít, tak ani nevím, jestli na ni pasuje. Číslo dílu je 1J0 419 091 - což mi našlo volanty na octavii, ale nemá bag, pouze klaskson a zadní "kolečko" je jiné než u Octavie - to má číslo dílu 1U0 419 660. Poradíte? Dle prodejce kupoval přímo od TRW. Snažím se ho prodat, ale dotazy od zájemců mě uvádějí do rozpaků a začal jsem váhat, jestli je opravdu na felici. Všem předem díky za pomoc.
-
To je ta samolepka, kterou mám nalepenu na té plastové části, ale problém je v tom, jak přidělat tu plastovou část zpět na volant tak, aby tam držela i v případě bouchnutí airbagu. Když jsem ji lepil, tak vždy na jedné straně povolila díky vyboulení a nemožnosti zajistit tuhle středovou část tím "háčkem" kterým je přichycena originálně zevnitř. Samotný znak je nejmenší problém. Varianty se teoreticky nabízejí tři: 1) Nalepit to tam nějakým hodně dobře držícím lepidlem a celé to stáhnout a nechat nějaký čas schnout a doufat, že to nepovolí. 2) Z koženky udělat kroužek o průměru té plastové části a znak na něj nalepit (případně přichytit plechový s pakami, který mám taky) a tu nalepit na volant. 3) Být varováním pro ostatní, že tuhle blbost, kterou jsem udělal já, dělat nemají a koupit si nový bag
-
Zdraívm, řeším podobný problém. U mě je rozdíl v tom, že jsem koupil airbag za seata a začal jednat dřív než jsem si stihl pročíst forum. Místo toho abych původní znak pouze přelepil samolepkou (kterou jsem sehnal později bez problémů na aukru - průměr 55mm, používá se i na pokličky kol.) Šroubovákem jsem vypáčil celou tu část, na které je znak připevněn a až pak zjistil že šikovnou manipulací jde odstranit i samotný znak seatu (plíšek) který byl jen přilepen a dále nezajištěn. Výsledek je ten, že mám airbag bez znaku a tomu se moc nechce držet, ačkoliv už jsme zkoušel několik lepidel a postupů. Nerad bych při případné kolizi riskovat rozpolcení lebky, což jistě chápete. Nějaký tip jak to pořešit bez nutnosti koupit nový airbag? Vítám každý nápad. Díky PS: Kdybyste někdo potřeboval tu samolepku na přelepení znaku, tak dejte vědět - mám ještě tři, z nichž asi ještě jednu použiji, ale zbytek je k dispozici
-
Takže mám smůlu - metoda smartfix tomu údajně moc nepomůže a je třeba to opravit klasicky. Sehnal jsem jiné bílé dveře a mám to domluveno s celkem dost šikovnýma lidma, takže by to mohlo dopadnout dobře. Po opravě hodím foto.
-
Tak jsem včera navštívil pár známých a výsledky jsou dva - 1)opravit, nalakovat; 2) sehnat jiné dveře a opravit ten kus blatníku + obojí nalakovat. Verze 1 i 2 vycházejí přibližně na stejno tj. cca 4000,- Pochybuji, že bych měl takové štěstí a narazil někde na zdravé pravé zadní dveře s podobným odstínem, přestože je bílá celkem častou barvou. Zkusím ještě brnknout do nějaké firmy věnující se metodě SmartFix, na mailíky nějak nereagují.
-
Měl jsem teď chvilku čas, tak jsem se na to šel znova mrknout a u hrany dveří je prasklina v laku, takže to vidím bledě. Nerad bych, aby mi to po zimě začalo kvést. No uvidím, co mi odpoví - třeba to jen vidím moc černě
-
Jen pro doplnění - ta černá šmouha není rýha, ale pouze šmouha od lišty z nárazníku toho druhého auta - jde to bez problémů dolů, jen jsem byl kvůli tomu incidentu tak vzteklej, že jsem to ani neočistil.
-
Díky Na tuhle firmu (a několik dalších) jsem se díval a zkusil jsem jim napsat a poslal fotky. Jde mi hlavně o názor na stav těch dveří z fotky - jestli jsou opravitelné bez nutnosti kytování/lakování.
-
Zdravím všechny, na přeplněném parkovišti v Chomutově se mi někdo hezky autem podepsal na zadních dveřích a kousku blatníku Rád bych poprosil o názor, zda-li půjdou dveře opravit, nebo se na to mám vykašlat a radši koupit na vrakovišti nové a nechat je vyměnit? Jsou s centralem a elektrickým stahováním. Odpoledne jedu za známým, který by mi to měl udělat, ale rád bych slyšel i další názory. Díky
-
Zdravím, zajímalo by mne, zda-li není problém vyměnit sedačky s výhřevem a airbagy za klasické. Sám bych to asi nedělal a nechal to na někoho zručnějšího Jen si nejsem jistý, zda je to vůbec možné a co vše je třeba udělat. Díky za rady.
-
Zdravím všechny, už nějaký čas mi diagnostika dává najevo, že to bude chtít novou lambdu před katalyzátorem. Na webovkách autokelly jsem si omrknul ceny a vzhledem k rozpětí od 1300 do 4000 jsem chtěl zvolit některou z levnějších variant. Záhy jsem si však všiml, že lambda se liší nejen dle motorizace, ale i podle typu motoru a k mému dvoulitru AQY jsem našel jen jedinou a to za 3200, z čehož nejsem zrovna moc nadšený. Zajímalo by mne, zda typ motoru hraje opravdu roli nebo je to doporučení a je možné užít některý z jiných typů. Předem díky za tipy.
-
Tak pokud si to už zaplatil tak ti to může být jedno...u mojého ještě zaplacený neni a ani nebude...pač mě to přepsaly v pohodě..holka u okýnka si vzala techničak...mrkla do pc a udělala zápis..jen sem zaplatil 50kč kolek.. Tak se to po několika mailících rozeslaných na správná místa přeci jen podařilo a poplatek mi bude vrácen
-
Tak jsem se na registr dostal až dnes a zde mě s celou záležitostí poslali slušně do háje. Dali mi pouze jakési vyjádření škodovky (TZH/77), které s celou záležitostí má jen pramálo společného a zdálo se, že o databázi DAVOZ nikdy neslyšeli, ale otevřeně to neřekli. Zkusil jsem to ještě jednou mailem, ke kterému jsem přiložil všechny podklady, které jsem k dané záležitosti sehnal (poslal jsem to stejnému úředníkovi, který mne obsluhoval osobně), ale reakcí bylo pouze to, že v technickém průkazu mám zapsáno ES 98/69 a tudíž k úpravě na ES98/69B potřebuje mít potvrzení od škodovky (to by našel v databázi DAVOZ, ale jestli ani netuší co to je, tak se tam pak těžko něco hledá.) Asi bude jednodušší se na to vykašlat - Ekologický poplatek 3000,- jsem zaplatil už při přepisu na sebe (pochybuji, že bych je dostal zpět a do německých měst hrajících si na barevné kartičky se zatím nechystám. Zdá se, že byrokracie tentokrát vyhrála ...
-
Tak menší posun - trochu jsem se poradil se strejdou Googlem a zdá se, že se jedná o alarm s dálkově ovládaným centralem CS 818-4D. V návodu sice k mému problému nic není, ale ˇaspoň můžu zkontrolovat schéma zapojení. Nemáte tento typ někdo ve svém autě? Díky
-
Sice tam mám neorigo central (podle dálkového ovládání jsem zjistil, že se jedná o trackpro, ale verzi se mi zjistit nepodařilo.) Celé tři měsíce to fungovalo bez spuštění blinkrů po vytáhnutí klíčku a teď tohle. Jediný problém co jsem s cetralem měl je to, že chvíli jde akustická signalizace a pak zase ne. Zajímalo by mě, jestli se to dá nějak vypnout. Našel bych si manuál k centralu na webu, ale nemám ani potuchy jak zjistit co je to za typ. Nějaké nápady?