Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.

    1 389 topics v tomto fóru

    1. Zatékaní do vozu

      • 363 odpovědí
      • 99 418 zobrazení
      • 1 805 odpovědí
      • 550 217 zobrazení
    2. sedačky z RS

      • 189 odpovědí
      • 80 784 zobrazení
      • 289 odpovědí
      • 99 214 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 1 568 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 1 089 zobrazení
    3. Stropnice z OII do OI

      • 13 odpovědí
      • 5 516 zobrazení
    4. Otočený zámek O1

      • 3 odpovědi
      • 1 736 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 489 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 5 228 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 559 zobrazení
    5. vnitřní zpětné zrcátko

      • 4 odpovědi
      • 1 756 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 520 zobrazení
    6. Mlžení oken

      • 149 odpovědí
      • 46 349 zobrazení
      • 27 odpovědí
      • 15 278 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 6 234 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 443 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 1 946 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 627 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 640 zobrazení
      • 28 odpovědí
      • 12 141 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 5 820 zobrazení
    7. Stále topí

      • 16 odpovědí
      • 13 790 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 717 zobrazení
      • 18 odpovědí
      • 11 587 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.