Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.

1 399 topics v tomto fóru

    • 1 805 odpovědí
    • 548 220 zobrazení
  1. Zatékaní do vozu

    • 305 odpovědí
    • 81 564 zobrazení
  2. sedačky z RS

    • 189 odpovědí
    • 80 086 zobrazení
    • 289 odpovědí
    • 98 536 zobrazení
  3. Otočený zámek O1

    • 3 odpovědi
    • 1 627 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 354 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5 007 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1 407 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 452 zobrazení
  4. vnitřní zpětné zrcátko

    • 4 odpovědi
    • 1 646 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 400 zobrazení
  5. Mlžení oken

    • 149 odpovědí
    • 45 896 zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 14 969 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5 987 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 349 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 1 834 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 519 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 523 zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 11 848 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5 651 zobrazení
  6. Stále topí

    • 16 odpovědí
    • 13 437 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 636 zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 11 393 zobrazení
  7. Stropnice

    • 3 odpovědi
    • 1 925 zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 34 581 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?