Dnes jsem se na to vrhnul s kámošem, při vydatném dešti mi teklo do auta a z důvodu této vlhkosti vrzala stahovačka okna u řidiče. Doufám, že jsme zabili dvě mouchy jednou ranou. Po přečtení různých návodu na fóru jsem se rozhodl nahradit nýty nýtovacími maticemi se zápustnou hlavou M 8, po demontáži jak bylo již popisováno, jsem odvrtal 9 nýtů, samozřejmě před tím odpojil elektriku. Dle dílenské příručky vytáhl držák okna, okno zafixoval lepící páskou a sundal krycí plech. Nalisoval matice, promazal vodící lišty stahovačky. Po vyzkoušení stahovačky bez okna, byl pazvuk pořád stéjný. Po důkladném promazání vazelinou a posunování tam i zpět byl stav pořad stéjný. Proto jsem promazal i lanka a výsledek zase žádný. Nakonec ten pazvuk dělalo takové bíle plastové kolečko které navíjí lanko. Bylo to to spodní při pohledu z auta v pravo dole (jsou tam čtyři, preventivně byly ošetřeny všechny). Nastříkal jsem to silikonovým olejem, vyzkoušel posun a najednou ticho a upřímná radost. Trápilo mě to dva roky. Tak uvidím v praxi, za jak dlouho se závada ozve znova. Ten sám problém brzy nastane i u pravých předních dveří, při dešti rovnež teče do auta. Po smontování se plech objel silikonovým tmelem. Napíšu až bude pršet, jestli tato práce, která trvala cca 2 hodiny a vyšla materialově cca na 100 Kč. Až budu mít více času, tak dodělám všechny dveře. Cenová kalkulace: plastové příchytky 9ks a 6Kč, nýtovací matice 9ks a 2,80 a silikonový tmel cca 1/4 kartuše a 20Kč. Ještě jeden postřeh, než jsem začal s výše uvedenými pracemi, tak jsem zkoušel WD 40 prostříkat vnitřek dveří jak bylo popisováno v příspěvcích, ale po vystříkání půl spreje nebylo zjištěno žádné zlepšení.