Jump to content

Interier

Sedadla, potahy, volanty, tapecírungy, přístrojovka, řadičky...

736 topics in this forum

  1. Pazvuky 1 2 3 4 13

    • 320 replies
    • 88,275 views
  2. Výměna volantu 1 2 3 4 10

    • 233 replies
    • 76,906 views
    • 158 replies
    • 100,758 views
  3. Samostmívací zrcátko 1 2 3 4 6

    • 135 replies
    • 30,406 views
    • 9 replies
    • 3,416 views
  4. odtok z klimatizace O II

    • 5 replies
    • 316 views
    • 96 replies
    • 43,374 views
    • 1 reply
    • 285 views
    • 69 replies
    • 23,539 views
  5. Šroub mezipodlahy

    • 2 replies
    • 404 views
    • 3 replies
    • 2,332 views
  6. Ventilátor topení

    • 1 reply
    • 735 views
    • 9 replies
    • 4,291 views
  7. Demontáž budíků 1 2

    • 26 replies
    • 16,997 views
    • 0 replies
    • 676 views
  8. Čištění klimatizace 1 2 3 4 20

    • 480 replies
    • 175,880 views
    • 3 replies
    • 13,784 views
    • 115 replies
    • 99,313 views
    • 16 replies
    • 7,284 views
    • 74 replies
    • 24,730 views
    • 1 reply
    • 1,132 views
    • 0 replies
    • 1,178 views
    • 21 replies
    • 8,077 views
  9. Zamlžování oken 1 2 3 4

    • 86 replies
    • 39,926 views
    • 85 replies
    • 22,154 views


  • Aktuální příspěvky

    • No motor 1.5 Tsi má filtr GPF, takže norma VW 508.00 je pro něj předepsána a Škodovka o tom nebude diskutovat. To, že  zatím v této normě je schválen jen olej specifikace 0W-20, tak je zase jiná věc. Pochybuji, že se bude dělat nějaký schválený a normovaný olej VW 508.00 s vyšší viskozitou. Tam jde určitě automobilce hlavně o tu spotřebu. Mám ale osobně vyzkoušeno, že po přechodu z tzv. řídkých olejů na vyšší viskozitu mi stoupla spotřeba o cca 0,3-0,5 l/100 km. Sám si každý  musí za sebe  říci, co  je pro něj důležitější, jestli spotřeba, nebo životnost a výdrž motoru I servisy mají strach z emisí, takže aby je někdo nežaloval, že po výměně oleje v servisu s jinou než předepsanou specifikací neprošel na STK, tak tam nic jiného dávat nebudou. PS: můj subjektivní soukromý názor je takový, že olej s normou VW 504.00  místo VW 508.00 bych si já tam klidně doma dával ( i když je předepsána jen VW 508.00, nebo snad né, těch tabulek je nějak moc ?) a vsadím se o celou svoji měsíční výplatu, že na emisích projdu. Lid musí být strašen a neustále v pozoru!!!!! Každý ať si dělá podle svého.
    • Díky za vysvětlení i nabídku, bohužel to mám z dalekého východu trochu z ruky Ještě to zvážím.
    • A jak to pomocí diagnostiky kontroluješ? Procházíš jednotlivé kanály a porovnáváš to s fyzickým stavem? Chce to jít dveře po dveřích.
    • Bohuzel ano. Vsechno zkontrolovano bez uspechu :-( 
    • A startovat na vodorovné ploše. Nebo po výjezdu z šikmého vjezdu chcípnout na rovině a provést novou nivelaci, aby to nesvítilo do země :)
×
×
  • Create New...