Přejít na obsah

join2free

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení join2free

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Po asi 15 km, alebo 5 nastartovaniach sama zhasla. Dakujem vsetkym
  2. Nie, praveze nemam diagnostiku. To, ze to bude toto (vadny zapalovaci modul - cievka), som len tipol na zaklade preluskania jednotlivych for + znamy, ktory to povodne mal riesit, to tiez tipoval na to. Takze som to vyslovene riskol a kupil novy zapalovaci modul a bolo to skutocne to. Diagnostiku nemam, cize som nic nemazal. Ale z Vasho prispevku uz tusim, ze to tam ostane, pokial to v servise nezmazu. Dakujem.
  3. Zdravim! Mam Fabiu HTP 1.2 (r.v. 2003). Priesiel som na miesto urcenia a vsetko bolo OK. Po cca 3 hodinach po nastartovani motor na volnobeh strasne vybroval, mal tendenciu zhasinat (ale nezhasol) a v otackach mal charakteristicky zvuk motora, ktory prisiel o 1 valec. Svietila, sem-tam blikala kontrolka diagnostiky exhalatov (alebo tak nejako), co je v danom pripade ochopitelne. Tak som motor vypol a v prirucke k autu som sa docital, ze s tymto mozem opatrne dojst do najblizsieho servisu. Tak som dosiel domov (cca 7 km) na 2 valce - spotreba bola dvojnasobna... Co je tiez OK. Podozrenie padlo na zapalovaciu cievku nad svieckou a kedze znamy, ktory sa na to mal pozriet mohol az za niekolko dni, tak som sa rozhodol risknut a zapalovaciu cievku som kupil. Nasledne vymenil (vadny valec som trafil na prvy-krat). Nastartuje a vsetko OK. Az na to, ze kontrolka diagnostiky exhalatov svieti nadalej. A teraz neviem. Bud ostalo nieco fakticky vadne, alebo je to len signal pre vodica, ze nieco bolo vadne a "chod s tym autom na kotrnolu do servisu"... Nemate s tym, prosim, skusenosti? Dakujem pekne.
×
×
  • Vytvořit nový...