Po ročním záznamu Roomstera tyto výsledky:
31 000 km
spotřeba celková 8,35 L/100km (LPG)
60% dálnice, 35% město, a 5% okresky,
Po dálnici maximálně 110 a ve městě se to holt v provozu moc nedá. Když se poštěstí a jedu delší dobu po okresce, většinou 95, tak ta spotřeba jde docela pěkně dolů.
s tím BT mě docela naštvali, rádio bohužel ukazuje jen "Audio BT" a jinak nic, posunout písničku lze, ALE jen hlasovým ovládáním a to je neuvěřitelnej vopruz
Atnarfus> já mám 192-193 cm. samotná konstrukce má myslím 175 cm a když přední sedačky sklopím dopřejdu co to jde a ještě je zvednu nahoru (tím se trochu ještě nakloní dopředu) tak při zavřeným kufru se tam vejdu, samozřejmě nohama se lehce opírám o dveře a na hlavě taky cítím sedačku, ale upřímně ani v normální posteli nespím tak narovnanej
Já jezdím denně 34 km (jedna cesta) do práce a z toho je 25 km na dálnici. Jezdím 110-115 km/h a jezdím to se spotřebou kolem 7,3L/100km to mi teda vysvětli jak to, že když jedeš rychleji tak jedeš za míň? Asi to máš pořád z kopce
Roomster 2014, dnes jsem pokořil hranici 9 000 km a dle PP 7,2 l/100, jezdím na plyn a dlouhodobou spotřebu plynu mám spočítanou na cca 8,1, většinou na dálnici (Brno - Vyškov) tempomat 110-115 km/h. Takže dle vašich zkušeností můžu čekat ještě snížení spotřeby? To by bylo super
Petrkiller: takže ty jsi to už používal s tou redukcí v pohodě a pak z ničeho nic to začlo blbnout? Já osobně si myslím že to kabelenm není chybu bych hledal v té redukci, ale jak odstínit neporadím tak jsem to chtěl nějak vymyslet ale jak je to jen kus slisovanýho plastu tak bych to rozdělal jen jednou...
tak jsem byl ve Škodě a tam mě řekli že to asi nejde a že by to potřebovali na delší chvilku, tak uvidím možná ČT, PÁ. Každopádně když jsem jim řekl že to tlačítkama nejde posouvat ale hlasem ano tak na to moc nereagovali, jen to že to tam potřebujou delší chvíli, tak uvidím