Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Paulie19

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Paulie19 odpověděl na Paulie19's téma v Motor 1.8 T
    No tak ludia, to sa tu fakt nenajde nikto kto by vedel poradit?
  2. Zdravim. Mam taku otazocku ohladne fungovania original Bosch Blow off ventilu na Motore 1.8T AUM. Ked ventil vytiahnem zo sania a sanie zaslepim tak hned po nastartovani ventil dost fuci asi takych 30 sekund. Pocas tychto 30 s. niekedy dost odfukne ako keby som pridal plyn a motor zacuka ale plyn vobec nepridavam ma iba zvysene otacky ako vzdy po studenom starte. Ked otacky klesnu zhruba po tych 30. sekundach tak ventil stale trochu "fuci" co by asi nemal, alebo ano? Je to normalne ked to takto robi alebo je BOV na odchode? Ked to je zapojene normalne do sania tak VAG nepise ziadnu chybu len otacky hned po studenom starte trochu kolisu. Inak skrtiaca klapka bola vycistena a nastavena. Je teda normalne ked mi BOV robi to co mi robi? Stretol sa s tym uz niekto?
  3. Najnovsie to robi hned po starte ked sa chcem rozjet a auto bezi na sytic. Akonahle povolim spojku, klesnu otacky a auto sa chce rozbehnut tak zacnu otacky dost kolisat az ma auto tendenciu skapat. Musim dost stlacit plynovy pedal aby otacky vyskocili a potom sa to ukludni. Moze to byt vazne tou skrtiacou klapkou? A preco to robi iba ked auto ide na sytic?
  4. Zdravim. Mam taky problemik. Mam oktavku 1.8T 20V, r.v. 2004, kod motora AUM. Vacsinou rano ked su teploty pod 5 stupnov tak ked nastartujem motor krasne naskoci na brnk drzi si otacky okolo 1500 ale asi po 5 sekundach zacnu otacky dost kolisat. Niekedy padnu az pod 500 a potom zase vyskocia. Ked pridam plyn tak sa to trochu ukludni ale stale to kolise. Ked sa otacky dostanu na normalnu hodnotu okolo 800 a motor sa trosku zohreje tak to prestava robit. Stava sa to iba za studeneho motora, vonkajsej teploty pod 5 stupnov a tesne po nastartovani. Vie niekto poradit cim to moze byt? Mna napada iba ze je na odchode nejake teplotne cidlo. Sviecky a vzduchovy filter je novy. Palivovym filtrom to tiez nebude lebo by to robilo aj pocas jazdy. Budem vdacny za kazdu radu.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.