
MiB
Uživatel-
Počet příspěvků
9 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení MiB
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Tak se stalo to čeho jsem se bál, přijedete na emise a již se s vámi nikdo nebaví, pokud máte v readiness kódu jakoukoliv 1. Nutno podotknout, že toto platí pouze pro Škodovky, jak mi technik vysvětlil, u ostatních aut normálně naměří emise a neřeší se... Každopádně jsem několikrát přes VAG zkoušel najet nový readiness kód a stále se mi objevují chyby, které bych potřeboval odstranit. Prosím o radu, jak to co nejrychleji vyřešit, příští týden mi končí STK, pokud je tu prosím někdo ke komu mohu dojet a ví, jak je co nejrychleji odstranit dejte prosím kontakt, potřebuji to ideálně vyřešit do pondělí... 16825 - EVAP Emission Control Sys P0441 - 35-00 - Incorrect Flow 17832 - Secondary Air Injection System; Bank 1 P1424 - 35-00 - Leak Detected 17822 - Secondary Air Injection System; Bank 2 P1414 - 35-00 - Leak Detected - zkusím projít celé vedení od ventilátoru kolem motoru, jestli zde není netěsnost a budu se modlit, ale nikde nemohu ani najít jaká hodnota by tam měla být dosažena ani v manuálech to není napsáno - EVAP - zkusím profoukat hadičky do nádrže zda-li není někde ucpaná a případně profoknout i nádobku s aktivním uhlím ? Díky za pomoc
-
tak zase když vím, že si člověk může vychutnat jízdu a zachovat si ekonomiku, tak je to fajn a takové ty řeči, že když člověk nemá na benzín, tak si nemá kupovat takové auto je podle mě blbost, protože znám lidi co maj A8 v plynu a vzhledem k tomu, že tam ve výkonu rozdíl není a člověk jezdí levněji, tak proč ne ? taková ta hrdost já tam prostě LPG nedám :-D no nevím... ale pravda, až budu jednou kupovat další a už do něj LPG dát nepůjde asi budu smutně vzpomínat.. .:-( starosti s tím občas jsou to je pravda... ale co mám plyn od Karla v octávce tak jezdím a jezdím a to se přiznám, že na revize jezdím třeba až po 30k km, protože se mi nechce tak často přes půl republiky, takže spokojenost nejvyšší, a člověk pak ani neřeší jet nejet... jak to říká většina po montáži LPG, pak prostě víc jezdí :-) Ale pořád si říkám, že určitě BRC nebo Landi přijde třeba s řešením pro nové motory bez přívstřiku a více motorů jako je třeba 3.6 FSI :-)
-
co se týče 1.9 Tdi, bych nerozporoval 66kW je prostě poddimenzovanej a technologicky spolehlivej motor, kterej je fakt nesmrtelnej... k 1.8T bych si dovolil pár poznámek... 1.8 20V bez turba, ta novější verze AGN s plastovým sáním je podle mě sice línější ale mnohonásobně spolehlivější... Jezdí za 7.5 - 12l ale to 1.8T taky, sice Tčko je živější ale z hlediska dlouhodobé údržby komplikovanější a nákladnější... spousta lidí říká, že na obyčejný turbomotor tam je hadic a problémů požehnaně, ale jinak obecně vzato co do kvality je to jeden z nejlepších v oktávkách, na superba mi to přijde už jako slabý motor, ale tak to je zase věc pocitu... za mě klasická atmosférma 1.8 20V v oktávce a neřeším jediný problém okolo motoru... u supa bych se přikláněl k té 2.8, ale co ono krom objemu a počtu válců je princip hodně podobný, takže krom gufer na ventilech asi bude cca stejný... A tsi a fsi mi přijdou ještě na soudy mladý nebo jsem alespoň tyhle motory nikde nenašel s nájezdem třeba 700k km, ale to může být i tím, že to každej stáčí :-D Problém FSI jsem speciálně diskutoval s Karlem.LPG jaká je šance, že třeba vyřešej externí chlazení vstřikovačů z vodního okruhu apod... ale asi dřív dokčáme elektromobilu za rozumnou cenu :-( Přitom SII 3.6 fsi je krásnej, ale na LPG na tenhle motor není možnost lpg :-( Takže S1 je asi jasná volba a když mi vydrží dalších 10 let, byť bude asi morálně dost zastaralé, tak to bude pro mě OK... PS: je mi 30, takže jsem něco pojezdil se 120, favorit, felda, octa... dřív ty auta poctivý byli, ale nebyly pořádné technologie, takže paradoxně stály taky za hovno :-D, takže jediné slušné období je vlastně O1, S1 ? :-) Až bude nějaká aftermarketová sada pro S1 na adaptivní tempomat tak už mě nový auto asi chybět úplně nebude...
-
a ještě si nedovolím poznámku a kvalitě materiálů v interiéru... šéf si koupil O3 RS, sedl jsem do toho a říkám, jestli to jsou kožené sedadla :-D a on, že ty nejlepší :-D, tak jsem si představoval, jak asi budou po 300k km vypadat. to je normálně čínská koženka hadr :-(, plasty jsou takové laciné na pohmat nesympatické :-(... ano je to z venku krásné auto, panoramatická střecha je fakt nádhera oproti šíbru, ale ty laciné materiály a úspora jsou cítit na každém kroku, nehledě na to, že ji měl 2x v záruční opravě kvůli brzdám a elektrice :-(. A audi a6 se kompletuje v Indii, takže co vlastně koupit, když chce člověk kvalitní auto ? všichni se to snaží vyrábět jak mikrovlnky za 800,- korun. I proto se tolik nebojím, že pokud ten S1 je stočený z 250 000 km, o čem tedy zatím nejsem moc přesvědčen vzhledem k tomu, že servisní historie v databázi sedí, ale češi jsou koumáci a slyšel jsem o tom, že to občas někdo přepíše... tak u tohohle motoru bych strach neměl :-)... Byť olej měnili po 15k km což je lepší než 30k km, ale já měním po 10k a u LPG po 8k jinak mi u 1.8 20V při 10k začně vybíhat ve vagu chyba mazání vaček, takže i banální rozdíl 2k km je pro motor velký rozdíl :-(, ale je pravda, že s ním jezdím tak abych si občas užil trochu zábavy :-)
-
ano, plná výbava je strašně zavádějící pojem... elegance v plné výbavě nebo classic v plné výbavě se dá pojmout, že na daný model tam je vše co šlo za peníze :-D, ale L&K se šíbrem, se dřevem, přídavným topením pro mě je už takový pomyslný top level... Pokud by tenhle konkrétní vůz byl za cca 80 000,-, což chápu je podle tebe jeho skutečná hodnota, tak si upřímně myslím, že by to byla na české i německé trhy hooodně slušná cena ? bez ohledu na to kolik to má a nemá najeto... když jsem se díval po německých autech, tak tam je cenové rozpětí 120 - 200 tis. za slušné auto... ano u nás 50 - 150, ale přihlédněme k tomu, že většina z nich bude s investicí, tak 60 tis. za opravy... A teď to nejdůležitější proč mě láká S1, jinak jsem měl favorita třeba S2 kombi nebo novější A6 apod... Ale tím, že chci kombinaci lepšího svezení na dělší trasy a slušnou ekonomiku a mám dlouhodobě dobré zkušenosti s LPG, tak tohle je poslední v uvozovkách nesmrtelný motor, který je ideální pro LPG... Měl jsem v zálusku OII apod... ale jakmile se tam objeví motor TSI a FSI apod... tak je to problém v kombinaci s LPG a samozřejmě životnost těchto moderních motorů je pro mě velmi s otazníkem... Samozřejmě absence moderních technologií v S1 je smutná :-(, ale jaké auto si dnes vybrat, když bych ho chtěl na LPG, chtěl bych trošku větší objem než 2.0 FSI a bylo by to auto s nájezdem 500 000km a výš ? tj. při koupi bazarového není takové riziko jako u motorů které jsou po 250 000 km mrtvé ? :-(
-
ano částečně tomu, tak je :-(, ale propátrám historii, mrknu s někým šikovným na auto, a pokud se shodneme, že je to OK, tak pak už to snad bude OK... samozřejmě je to staré auto a počítám u každého kousku s nějakými investicemi, ale ne třeba s repasem automatu... a po té co jsem naposledy koupil zachovalou octu ale takové spíše holátko mi došlo, že radši plnou výbavu a trošku opravit nedostatky než mít super stav, ale žádnou výbavu :-D...
-
no jasně, právě, že ne... ale upřímně 50k za takovéhle auto je přestřelené, to je zase málo ? ale prolezl jsem i mraky supu na německých serverech a i auto při poctivých půl milionu km má interier hezký a zachovalý, asi jde fakt hodně o péči, je možné, že jako vládní to pečlivě servisovali, ale na interiér kašlali a jezdil s tím nějakej vůl, který to odřel a obouchal, ale technický stav může být dobrý... zase se říká, že je lepší když to člověk vidí, tak jak to je omlácené, než když by to bylo nalakované a zakitované... a zase o kvalitě servisu asi v tomto případě obecně napoví stav automatické převodovky ? tj. jakmile tam bude cítit nějaké cukání, couvnutí v kopci apod... ? a pokud serviska bude sedět s databází škodovky, nebude to nikde lakované apod... tak se tomu dá uvěřit ?
-
No já jsem si dnes dal práci a ukecal paní v servisu aby mi podle vinka řekla historii a našla historii - 32 záznamů v kterých byl skutečně postupný nárůst kilometrů, z toho i výměna oleje v převodovce při 60 000 km, takže to sedí, je fakt, že tam byli takové zvláštní položky jako výměna kotoučů a desek snad co 20 000 km, pak nějaké chromové lišty nárazníku apod... to jsem moc nechápal, ale i svolávací akce tam byli... takže to na mě na jednu stranu působí jako poctivý nájezd... ale ještě bych rád aby mi poslal servisku a zkusit kontaktovat servis přímo v Belgii ? průměrný nájezd 10 000 km ročně by asi teoreticky mohl být, ale pravda je, že ta sedačka řidiče mi taky přišla jako něco kolem 250 000 km :-(. Navíc už jsem slyšel i o falšování záznamů v databázi, ale jak člověk má pak šanci se něčeho dopátrat ? jedině prolézt auto, projet převodovku, změřit tlaky na motoru apod... ???
-
po nějakém čase jsem se rozhodl pořídit do rodiny druhé auto ke své O1 1.8 20V 92kw a vzhledem k tomu, že ji mám na LPG, byla pro mě jasná volba S1 2.8 V6, a pak s ní do plynu... Poslední měsíc, tak nějak pokukuji co je k mání u nás i na dovoz z DE. V ceně do 150 000,- a pokud možno Elegance nebo L&K s bílou celokůží a všema dostuplnýma vychytávkama... Bohužel nevím jestli jsem už nepropásl ten čas kdy jich bylo na trhu hodně a teď už se jich zbavuje jen občas někdo ? Každopádně mi padla do oka výše zmiňovaná http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/16456064?goFrom=list ale samozřejmě za ty peníze jsem k tomu skeptický jestli nemá minimálně nalítáno přes 300 tis. ? Ale požádal jsem prodávajícího o více informací, tak uvidíme tento týden... Navíc tam už leží skoro nějaké dva měsíce, takže asi úplně košér nebude ? Nemá někdo více informací ? A pokud by náhodou měl někdo nějaký tip na exklusivní kousek budu moc věčný za něho... Díky