Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

matyskovo

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Ahoj všem, na úvod bych řekl, že na tohle fórum chodím sbírat rozumy o montážních postupech, které následně využívám při opravách naší rodinné fábky, zatím jsem v podstatě neměl možnost aktivně přispět... O baterkách toho trochu (dost) vím a už jsem se chystal sepisovat obsáhlou odpověď, vzpomněl jsem si ale, že tuhle práci již za mě kdysi udělal jeden člověk. Vše co potřebujete vědět najdete na http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=379 Odpovědi: - Měřit napětí na akumulátoru naprázdno má nulovou vypovídací hodnotu (asi tak jakou mají otáčky motoru v korelaci s jeho výkonem) - Jediná objektivní a spolehlivá metoda měření stavu nabití akumulátoru je dle hustoty elektrolytu - Když jeden článek na konci nabíjení neplynuje, je KO a s ním i celý akumulátor a nic s tím nenaděláte. - V automobilech se běžně nepoužívají opravdu bezúdržbové akumulátory (tím myslím hermeticky uzavřené gelové), je to pouze marketingový tah výrobců, každý akumulátor v autě je nutné minimálně dvakrát (raději čtyřikrát) do roka zkontrolovat (hladinu elektrolytu) a popřípadě dolít destilovanou vodou (Nedolívat v mrazu!). Jen pro úplnost, vyrábí se i opravdu bezúdržbové a tím pádem nedolévací aku, ale je jich tak málo, že upřímně řečeno pochybuji, že by je běžný smrtelník měl v autě, ale nemožné to není (většinou je na takovémto aku indikátor nabití). - Napětí 14,5V - to co jste změřil nebylo napětí aku (jestli jsem to správně pochopil, bylo to napětí po nastartování), ale palubní napětí, které dává alternátor a kterým je akumulátor dobíjen. 14,5V je naprosto horní mez, již dochází k částečnému přebíjení a tím i ke snižování životnosti doporučuje se mít nastaveno 13,8V, já jsem na svém autě naměřil také 14,5V, bohužel mám pocit, že je to standardní nastavení Škodovky... Má to jednu výhodu - znalí nekamenujte mě, dopustím se značného zjednodušení - akumulátor je po dobu svojí životnosti spolehlivější ("více" nabíjen) nevýhodou je, že ona životnost je kratší.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.