Přejít na obsah

Jkus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jkus

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jo pro úplnost jsem zapomněl říct, že to je motor AGU, který jezdil jako hodinky. Dokonce byla verze, že jsou podpálený ventily, ale to je podle mne ta nejmíň pravděpodobná. Mám přímo servisní manuál ze škodovky a tam když se podle něj postupuje tak hlavní a zásadní je LAMBDA SONDA zvaná LAMBÁDA a tu teď vidím jako problém. VAG ji vyhazoval jako, že je uplně mrtvá tak jsme proměřili vedení ( kabely ) a napětí to je všechno OK takže to na ní vypadalo jednoznačně tak jsem ji nechal vyměnit, ale bohužel za neoriginál ( byl ihned na skladě ) a to polský WALKER, který by měl být kompatibilní a co se nestalo škube to dál a VAG hlásí opět nulovou odezvu od lambdy takže podle všecho je ještě navíc ten polák vadný. Jedu to příští týden reklamovat a budu chtít originál tak dám vědět jak jsem pochodil, ale jednu věc říct musím - pěkně mě to štve potom všem je to nepoužitelný auto na předjíždění ... V principu jde u škubání z 99% o palivo a jeho spalování resp. připravenost směsi což právě lamda reguluje, ale stejně tak třeba palivové čerpadlo. No uvidíme každopádně to chci dopadit a doufám, že to aspoň pomůže spřízněným motorářům ...
  2. Ahoj, čtu tady diskuzi nově jsem fórum objevil tak mě nekamenujte pokud je tu někde odpověď, ale já jí nevídím.Mám už docela dlouho 1.8T ( r.v. 98 ) zchipovaný docela dlouhou dobu a škube mi to asi poslední měsíc, ale zhoršuje se to dost. Prakticky při každým větším ( víc jak 1/2 plynu ) sešlápnutí se to po sepnutí turba začne cukat, škubat a jede to jak bez paliva a nebo na 2 válce. Je to hned o 1750 otáček, ale stejně tak ve 2 nebo 3 tisících. Zkoušeli jsme diagnostiku ta nám v jednu chvíli vyhazovala váhu vzduchu, ale tu jsem dal úplně novou na zkoušku a bez efektu, vzduchový filtr je OK, svíčky jsou OK, palivový filtr měněn přes 2 měsíci. Přijde mi, že je nesmysl, aby to bylo chipem, který fungoval na jedničku téměř 2 roky. A včera finálně na rady odborníků došlo k výměně "tyristoru zapalování", taková placička na vzduchovém filtru - všichni říkají cuká to vyměň to. Samozřejmě je to stejné takže už zoufalost. Povedlo se ti to nějak dořešit nebo aspoň další díl co zkusit ? Zlé jazyky ještě radí benzínovou pumpu, ale že na těchto motorech neodcházejí, ale proč by ne, že ? Díky za reakci
×
×
  • Vytvořit nový...