marfan má prvdu myslím, že pri maloobjemových motoroch je hlavný problém so spotrebou hlavne medzičlánok medzi volantom a plynovým pedálom, ja som si zadovážil roomstra 1.4 16 v r.v. 2008 dal som do neho namontovať LPG a momentálne mám po prejdení cca. 6000 km dlhodobú priemerku 6,8l podľa palubného PC viem niektoré cesty zajazdiť aj pod 5,5 l hlavne okresky pri normálnom stýle jazdy ale na dialnici sa to pod 6,5 nedá vopchať inak by som tam len zavadzal a pri cene plynu v SR cca. 0,650 € si myslím že je to celkom super za voziť na cca. 3,5 l na 100 km po prepočte ceny plynu na benzín to si dovolí povedať, že na 3,5 l asi žiadny diesel jazdiť reálne nebude a nemám na motore primontované žiadne turbá, DPF filtre, RG ventily a podobné poruchové nezmysly
a rozvody som na 1,4 16 V 63 kw pekne vymenil po 120.000 km a komplet celé s vodnou pumpou tu sa asi šetrit neoplatí lebo ked ich rozdrapí tak sa následne smiechu asi nikto nezdrží a dávať opravovať rozbitý motor bude dost nákladné