Ahoj,
po zahřátí se mi stávalo, že motor z ničeho nic začal přidávat plyn tak, že otáčky kolísali třeba mezi 1000-3500 tak dlouho, dokud jsem nevypl zapalovaní a chvíli jsem počkal. Pak to většinou přešlo (po chvíli se ale objevilo znovu). Byl jsem upozorněn na špinavou škrtící klapku. Tu jsem absolutně vyčistil, namontoval z5 a nastal (při prvním nastartování) další problém a to, že když jsem přidal plyn, otáčky zůstaly viset + když jsem jezdil tak se mi stávalo to co před tím, tedy že mi dost silně začaly kolísat otáčky (když se člověk rozjíždí v koloně na křižovatce tak je to celkem průser). Nechal jsem klapku nastavit přes vag, tak jsem si řekl že to bude OK. Po nastavení jsem ujel cca 5km a stále ten samý problém.
Jal jsem se tedy přetěsnit sání. Sání jsem přetěsnil, zkusil jsem cca 100km testovací jízdu, vše se tvářilo v pohodě, zdálo se, že je problém vyřešen. Včera jsem jel něco vyřizovat, asi 10km a zase to samé, nehorázně mi lítaly při jízdě otáčky
Teď už mě jen snad napadá že klapka je po smrti :'(, jedině ji snad rozpárat a vyčistit dráhu potenciometru? Nevím zda by to k něčemu bylo.
Nicméně jsem se dočetl, že po vyčištění klapky samotné nastavení vagem nestačí, ale že se musí smazat EEPROM pomocí softu od Motordiagu. Co je na tom pravdy?
Byl by tu popřípadě někdo ochoten, z okolí Brna (nejlépe směr Tišnov?) toto nastavení provést? Zadarmo bych to nechtěl, ale v servise by chtěli více než to auto stálo :-/
Díky...