Přejít na obsah

Motor 1.3


410 témat v tomto fóru

  1. Motorový olej 1 2 3 4

    • 96 odpovědí
    • 89.3k zobrazení
  2. Nestartuje 1 2 3 4 11

    • 252 odpovědí
    • 128.8k zobrazení
  3. Rozvody 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 38.6k zobrazení
  4. Svíčky 1 2

    • 36 odpovědí
    • 43.8k zobrazení
  5. po startu se dusí

    • 10 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  6. Těsnění pod hlavou

    • 22 odpovědí
    • 25.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 296 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 700 zobrazení
  7. Přehřívání motoru 1 2

    • 29 odpovědí
    • 25.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  8. Väčšie vstreky

    • 0 odpovědí
    • 658 zobrazení
  9. Startuje na 3 válce

    • 18 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 20.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  10. Felicia a E10

    • 4 odpovědi
    • 10.5k zobrazení
  11. Termostat 1 2

    • 27 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  12. Chladič do felicie

    • 15 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 48k zobrazení
  13. Felícia 40 kW vs. 50 kW

    • 24 odpovědí
    • 34.6k zobrazení
  14. Otáčky

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  15. Výměna motoru 1,3 fel

    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • K čemu ten duplicitní příspěvek? Pokračuj v tom prvním tématu, tady to zamykám.
    • Diagnostika byla říká úbytek tlaku i po výměně turba u vstřikovačů mi bylo řečeno že každý podává trochu jiné výsledky, ale to že je normální u auta se skoro 500 000. Vymáčkaná hlava střikovačů myslíte jejich uložení? čerpadlo je také možnost, ale to až po přezkoumání levnějších oprav. (Jo a nevím zda je to alespoň trochu směrodatné, ale kolikrát na budíkách vyskočí ikona motoru a po nějaké době zase sama zmizí)
    • Dobrý den, rád bych se s Vámi poradil se svým problémem se superbem první generace 2007 85kw čip na 104kw (od původní majitel). Hlavně po dálnici při vyšších otáčkách, nebo na 3 do kopce při sešlápnutí plynu padá do nouze, na dálnici občas i nepříjemně zaškube motor. Dále pak auto při prvním startováním špatně startuje.  Měněné je: komplet nové turbo,váha vzduchu,přetěsnění komponentů a kontrola hadiček, startér,alternátor,baterie,komplet rozvody,vlnovec a všechny filtry měním pravidelně. Díly jsem napsal jen pro vyřazení možností a stále se nemohu dobádat výsledku, má někdo podobnou zkušenost?
    • Uvidíte, zda Vám to bude fungovat. U mne byl rozdíl proti Vám v tom, že jsem měl ikonu zeměkoule bílou i se šipkou (jakoby bylo auto online ale fakticky nebylo). 
    • Čeká mě svazek kabelů někde u dveří a update softwaru. Jinak nic
×
×
  • Vytvořit nový...