Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

HANZI

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. díky,jinak Příbram sprinty druhé místo.Jestli vyjde video s Pasatem 1.8 turbobenzín 250 koní tak dám odkaz.Taky s náma prohrál.
  2. je to origo tuningový chladič .
  3. Celohliníkáč by uč měl vydržet
  4. dneska jsme zvedli plnící tlak na 1.8 baru a dopadlo to takhle
  5. Na brzdu jsem jel do Budějovic.Je sice postarší ,ale jen 20 km daleko.Pro orientaci to stačí.Výsledek je dobrej.měřili jsme jen do 4200 ot,ale z grafu je vidět,že by to ještě lezlo nahoru.
  6. No a když jsme to takhle sestavené dostali do auta,udělali trubky na přívod a odvod oleje a bylo to.První jízdní dojmy byly docela dobré.Kolem 2000 ot poškubávalo a tak jsme dojeli lehce doladit soft.Nic přesného ,chtěli jsme co nám to ukáže na brzdě při stejném nastavení jako s GT1749 vb.Při zkoušce na testovacím kopci se zvedla maximálka z 205 na 220 km.
  7. potrubí jsem pro zpevnění a zabránění přechodu tepla od motoru omotal páskou co používají únosci vUSA pro zalepení úsměvu.
  8. vyhodil jsem původní sání turba a kusu hlinílové trubky udělal mezikus s výstupem na odvzdušnění hlavy
  9. mám chvíli a tak zase něco přidám.Po instalaci turba bylo třeba pro nasávání potřeba vyrobit nějaká vhodná ohebná trubka.Nechal jsem se opět inspirovat radou někoho jiného a použil hliníkové potrubí používané ve vzduchotechnice.
  10. Z toho co vidím na fotce by to asi šlo.Vypadá to jako dva spojené za sebou.Jsou dost tlusté a stačila by jen ta jedna polovina.Je to jenom o tvém dalším bádání.
  11. Radiátory topení mají velký převod tepla díky velmi hustému žebrování ,ale při náporu vzduchu při jízdě by spíš docházelo k jeho rozrážení než samovolnému průtoku skrz chladič.No a pak u obou jsou malé vstupy a výstupy na napojení.
  12. Já si myslím,že chladiče na olej jsou nevhodné.Zabezpečují teplotu mezi 90 až 100 stupňů a to je pak na nic.Vychází to i z jejich konstrukce.
  13. Těch peněz moc není ,ale musí se škudlit.Nejraděj jezdím s Mitsubishi Galant.Tam mám přestavbu na rostlinej olej a naftu vidí jen na nastartování.
  14. Máš určitě pravdu. Jak to půjde přez 220 půjde jiná klika ojnice písty a spojka.
  15. Ještě k tomu turbu.Jestli je sériově montuje nevím.Pro výkony do 250 koní je dostačující.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.