-
Zvyšování výkonu u TDI
díky,jinak Příbram sprinty druhé místo.Jestli vyjde video s Pasatem 1.8 turbobenzín 250 koní tak dám odkaz.Taky s náma prohrál.
-
Zvyšování výkonu u TDI
je to origo tuningový chladič .
-
Zvyšování výkonu u TDI
-
Zvyšování výkonu u TDI
-
Zvyšování výkonu u TDI
Na brzdu jsem jel do Budějovic.Je sice postarší ,ale jen 20 km daleko.Pro orientaci to stačí.Výsledek je dobrej.měřili jsme jen do 4200 ot,ale z grafu je vidět,že by to ještě lezlo nahoru.
-
Zvyšování výkonu u TDI
No a když jsme to takhle sestavené dostali do auta,udělali trubky na přívod a odvod oleje a bylo to.První jízdní dojmy byly docela dobré.Kolem 2000 ot poškubávalo a tak jsme dojeli lehce doladit soft.Nic přesného ,chtěli jsme co nám to ukáže na brzdě při stejném nastavení jako s GT1749 vb.Při zkoušce na testovacím kopci se zvedla maximálka z 205 na 220 km.
-
Zvyšování výkonu u TDI
potrubí jsem pro zpevnění a zabránění přechodu tepla od motoru omotal páskou co používají únosci vUSA pro zalepení úsměvu.
-
Zvyšování výkonu u TDI
vyhodil jsem původní sání turba a kusu hlinílové trubky udělal mezikus s výstupem na odvzdušnění hlavy
-
Zvyšování výkonu u TDI
mám chvíli a tak zase něco přidám.Po instalaci turba bylo třeba pro nasávání potřeba vyrobit nějaká vhodná ohebná trubka.Nechal jsem se opět inspirovat radou někoho jiného a použil hliníkové potrubí používané ve vzduchotechnice.
-
Zvyšování výkonu u TDI
Z toho co vidím na fotce by to asi šlo.Vypadá to jako dva spojené za sebou.Jsou dost tlusté a stačila by jen ta jedna polovina.Je to jenom o tvém dalším bádání.
-
Zvyšování výkonu u TDI
Radiátory topení mají velký převod tepla díky velmi hustému žebrování ,ale při náporu vzduchu při jízdě by spíš docházelo k jeho rozrážení než samovolnému průtoku skrz chladič.No a pak u obou jsou malé vstupy a výstupy na napojení.
-
Zvyšování výkonu u TDI
Já si myslím,že chladiče na olej jsou nevhodné.Zabezpečují teplotu mezi 90 až 100 stupňů a to je pak na nic.Vychází to i z jejich konstrukce.
-
Zvyšování výkonu u TDI
Těch peněz moc není ,ale musí se škudlit.Nejraděj jezdím s Mitsubishi Galant.Tam mám přestavbu na rostlinej olej a naftu vidí jen na nastartování.
-
Zvyšování výkonu u TDI
Máš určitě pravdu. Jak to půjde přez 220 půjde jiná klika ojnice písty a spojka.
-
Zvyšování výkonu u TDI
Ještě k tomu turbu.Jestli je sériově montuje nevím.Pro výkony do 250 koní je dostačující.
HANZI
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva