Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

HANZI

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. díky,jinak Příbram sprinty druhé místo.Jestli vyjde video s Pasatem 1.8 turbobenzín 250 koní tak dám odkaz.Taky s náma prohrál.
  2. je to origo tuningový chladič .
  3. Celohliníkáč by uč měl vydržet
  4. dneska jsme zvedli plnící tlak na 1.8 baru a dopadlo to takhle
  5. Na brzdu jsem jel do Budějovic.Je sice postarší ,ale jen 20 km daleko.Pro orientaci to stačí.Výsledek je dobrej.měřili jsme jen do 4200 ot,ale z grafu je vidět,že by to ještě lezlo nahoru.
  6. No a když jsme to takhle sestavené dostali do auta,udělali trubky na přívod a odvod oleje a bylo to.První jízdní dojmy byly docela dobré.Kolem 2000 ot poškubávalo a tak jsme dojeli lehce doladit soft.Nic přesného ,chtěli jsme co nám to ukáže na brzdě při stejném nastavení jako s GT1749 vb.Při zkoušce na testovacím kopci se zvedla maximálka z 205 na 220 km.
  7. potrubí jsem pro zpevnění a zabránění přechodu tepla od motoru omotal páskou co používají únosci vUSA pro zalepení úsměvu.
  8. vyhodil jsem původní sání turba a kusu hlinílové trubky udělal mezikus s výstupem na odvzdušnění hlavy
  9. mám chvíli a tak zase něco přidám.Po instalaci turba bylo třeba pro nasávání potřeba vyrobit nějaká vhodná ohebná trubka.Nechal jsem se opět inspirovat radou někoho jiného a použil hliníkové potrubí používané ve vzduchotechnice.
  10. Z toho co vidím na fotce by to asi šlo.Vypadá to jako dva spojené za sebou.Jsou dost tlusté a stačila by jen ta jedna polovina.Je to jenom o tvém dalším bádání.
  11. Radiátory topení mají velký převod tepla díky velmi hustému žebrování ,ale při náporu vzduchu při jízdě by spíš docházelo k jeho rozrážení než samovolnému průtoku skrz chladič.No a pak u obou jsou malé vstupy a výstupy na napojení.
  12. Já si myslím,že chladiče na olej jsou nevhodné.Zabezpečují teplotu mezi 90 až 100 stupňů a to je pak na nic.Vychází to i z jejich konstrukce.
  13. Těch peněz moc není ,ale musí se škudlit.Nejraděj jezdím s Mitsubishi Galant.Tam mám přestavbu na rostlinej olej a naftu vidí jen na nastartování.
  14. Máš určitě pravdu. Jak to půjde přez 220 půjde jiná klika ojnice písty a spojka.
  15. Ještě k tomu turbu.Jestli je sériově montuje nevím.Pro výkony do 250 koní je dostačující.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.