Čao, sry za spoždění. Možná už sis poradil, ale kdyby ne, tak píšu. Jen mě mrzí, že jsem já vůl to nenafotil.
1. No ten svazek je ten, když odděláš plastové dno na baterku, tak hned pod ním je jedinný svazek, který je přichycen úchytem na hraně plechu. Hned pod tou hranou je kostřící bod. Z toho svazku je vyveden kostřící vodič, který je přichycen právě k tomu kostřícímu bodu uzavřenou maticí v barvě vozu. Ale tento krok jsem udělal proto, abych se lépe dostal k tomu spodnímu šroubu, protože jsem vše dělal z vrchu. Možná to ani nebude nutné. Mně to moc pomohlo.
2. Tím konektorem jsem myslel ten prostřední kontakt, na kterém je konektor.
Jj tím úchytem svazku jsem myslel ten plech, co je přichycen k spodnímu šroubu, co drží startér.
3. Prostě a jednoduše odpojit všechny kabely, co jsou napojené na startér. Vysvětloval jsem to proto, protože když jsem to demontoval z vrchu, tak mě pořád něco zavazelo a zdržoval jsem se. Pokud máš auto na lavici, nebo máš možnost být pod autem, tak to máš jednodušší a možná se ti to podaří demontovat lépe.
Jinak samotné rozdělání startéru je celkem jednoduché. Ano ano jak říkáš s těma uhlíkama. Jen dej pozor, až budeš sundávat plech s uhlíkama z rotoru, tak si to například přikryj hadrou, aby se ti nerozkočily po okolí. Horší bude dát uhlíky zpět, ale nějak se mi to povedlo, tak to taky zvládneš Pak vyndáš rotor-je mezi magnety(stator), tak musíš trochu více zabrat. Atd. Já nevěděl co dřív mám vyndat, ale dělal jsem to intuitivně Celé to rozdělej, vyčisti, namaž vazelínou a slož dohromady.
Pak dej vědět, jak to dopadlo, nebo pokud budeš potřebovat další info, rád pomůžu. Mě od té doby startér funguje jak nový. Před tím mi kolikrát po otočení klíčku pro startování startér ani neotočil. Třeba až na pátý šestý pokus a to tak, že bylo cítit, jak baterka dostává zabrat. Ale to bylo hlavně zoxidovanýma kontaktama----
---Proto důležitá rada! Všechny kontakty uvnitř i vně startéru řádně vyčisti a stříkni sprejem na kontakty