Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Krajny

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Tohle mi říkali v jiném autoservisu, že by mohlo něco projít až tam filtrem - ale tak stejně by podstatou byla nečistota v palivu ne?
  2. Míra P.: Přesně tohle mě to dělalo! Jinak pánové nechtěl jsem, aby se to zvrtlo na diskuzi o tom, kde tankovat nebo ne. OK může se stát ať už z důvodů skrblíkovství nebo špinavých cisteren, že je vadný benzín. Jde mi o to, zda by to teoreticky mohla být chyba v konstrukci, jestli s tím má někdo zkušenosti a hlavně, jestli se v případě problémů (pokud už někdo takový měl), posílá poškozený díl automaticky na analýzu, zda je příčinou palivo. Mladá boleslav tvrdí, že ano. V servisu nejdřív nechtěli, a po upozornění, že jsem s nima mluvil v MB otočili a najednou to v pohodě šlo.
  3. Jak jsem psal výše auto pravidelně servisované! Olej měněn co 15t km. Nepříjde mi, že bych šetřil na benzínu. Lukoil mi nepřišel nikdy špatný - vzhledem k Jet minulosti. Benzinkám typu Makro se vyhýbám, ale jak to tady čtu tak už jen OMV, případně Shell. Ale nevím no, před tím žádný problém a během 2 hodin auto KO... Nemyslíte, ýe by se vlivem špatného benzínu problémy objevovaly postupně? Teda pokud vezmu v potaz, že tam tankuji měsíce...
  4. Zdravím, mám Fabii 2 combi, 51 kW HTP - benzín (tří válec už nikdy!). Stáří 2,5 roku najeto 80 000 km. Pravidelně servisovaná. Zatím po 60 000 a 2 letech a 1 měsíci (po záruce 1 měsíc) odešlo ložisko v převodovce (oprava 8 tis. zaplaceno 50% na 50% se Škodovkou - taky po dlouhém telefonování - cukali se). Nyní se objevil problém, hlavně při jízdě z kopce, se rozsvěcovala kontrolka motoru a auto chcípalo. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to bylo pár minut ok, poté opět stejný problém. Musel jsem při jízdě z kopce vyřazovat a pak to bylo v pohodě. Dostal jsem se do servisu. Měl jsem strach o válce. Tlak ve válcích byl v pořádku. Zjistili, že to jsou všechny vstřiky. Proto mi byla vyměna celá lišta za cca 13 000. Přístup servisu byl výborný až na garančního technika. Tvrdil mi, že je to benzínem, a když jsem se ho zeptal na podklady, tak mi odvětil, že čím jiným by to bylo - žádná kulance ani nic podobného. Zavolal jsem tedy přímo do Mladé Boleslavi, kde mi potvrdili, že servis je povinen udělat analýzu poškozeného dílu (zde je rozdíl mezi analýzou paliva a příčiny problému). Tak jsme volal zpět a najednou (po upozornění, že jsem si to zjišťoval) to jde. Uvidíme výsledek. Samozřejmě v případě vyjádření, že jsme nabral špatný benzín, počítám s plnou úhradou, do analýzy benzínu smysl jít nemá - na pumpě nikdo nikdy nic nevysoudí. Nejsem o špatném palivu ale přesvědčen. Beru benzín pravideně na čerpačkách Lukoil Praha - Zdiby - před závadou jsem 3 týdny bral pouze tam (pokud vyjímečně jindy jinde tak na Benzinách). Máte zkušenosti někdo s podobnou závadou a jejím řešením - případně s přístupem Škody? Díky za reakce Krajny

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.